Italy
Chioggia

Venedig

July 2, 2021 in Italy ⋅ ☀️ 26 °C

Heut früh ging’s nach Venedig und Burano und nachmittags sin ma dann bissl weiter in Süden gefahren in die Nähe von Chioggia auf nen Campingplatz, hier bleib ma jetz bis Sonntag und dann gehts wieder zum Gardasee zurück😉Read more

Richtig schön 😻😻

7/3/21Reply

Chioggia (piccola Venezia)

July 18, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

Gestärkt mit einem leckeren Cappuccio machte ich mich auf den Weg durch die Pinienwälder, wo ich lautstark begleitet wurde (siehe Video). Lautstark wurde auch die securita als ich in ein area privato fuhr, nach gekonntem rausreden hat er mir aber schlussendlich sogar mein Velo gepumpt.🤷‍♀️😅
      Ein schöner aber sehr staubiger Weg führte danach entlang vom delta di po bis fast nach Chioggia. Über die letzten Kilometer entlang der Hauptstrasse verliere ich lieber kein Wort, es war eng…🚛🚴‍♀️🚚🛻🚙🚐

Ich bewundere dech… 💪🏻

7/18/22Reply

was tönt denn so of dem video?

7/18/22Reply

Grille! die möched sone abartige mäis do bruchsch schier en pamir! 🙉

Chioggia

July 3, 2021 in Italy ⋅ ⛅ 26 °C

Nachdem wir gestern zwar gar nicht soo tief ins Glas geschaut ham aber trotzdem irgendwie n leichten Kater hatten heute, vorallem ich😅, ham ma nicht viel gemacht. Sind vormittags nach Chioggia reingegangen und den Nachmittag ham ma am Strand verbracht😉Read more

6. den: gastro-orgazmo … konecne

July 23, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 35 °C

Povodne som chcel spojit niekolko dni relaxu na plazi do jedneho blogu, ale dnesny vecerny gastro orgazmus si vyzaduje svoje samostatne cestne miesto. Plazovy den prebiehal klasicky, talianske ranajecky, plaz, plavanie, drinky, cajovy plazovy ritual. Na veceru nas cakal uz dlhsie planovany podnik El Gato (https://goo.gl/maps/gynW7WDegay3b5Sh6) v starom centre Chiogga. Konecne sa mi podarilo aj hacknut appku na lokalny bus a dopravit sa tam za 1,30€ namiesto 10€. Nase nadsenie ale schladila plna obsadenost podniku na cely vecer. Nahradu sme vsak nasli pomerne rychlo a usadili sa v stylovom podniku priamo na brehu Canal Venu hned za najvacsim mostom Ponte Vigo (ano, ten, pri ktorom sme uz boli v inom podniku na bruschettu a pizzu) s nazvom Osteria Gusto (https://goo.gl/maps/EfhCfb2Mbq5JCf3W6). A dobre sme urobili, hoci sme sa hned aj nalezite uviedli, ked pani M roztrepala pohar na vodu, o ktorom prave basnila, ze aky je krasny … a casnicke sa potom s potesenim postazovala, ze to manzel … co dodat. Vyborne rozhodnutie bolo, ze jedlo sme si vyberali podla fotiek na webe a nie podla menu. A tak sme postupne s pani M sharovali Fritto Di Laguna (fascinovali nas tie najmensie krevetky, sardinky, kraby, kalamare urobene fantasticky, ze sa rozpadavali na jazyku), Tartare Di Tonno Con Burrata E Tartufo (famozny tuniakovy tataracik so syrom Burrata a hluzovkou nakrajanou na tenucke platky - nadpozemske!!!) a Tagliata Di Tonno Al Pistachio (fantasticky tuniak v pistaciovej kruste s domacou majonezkou). Zapili sme bielym vinkom Custoza (pani M) a Rossa a Blonde Leffe ejlikom (ja). Na zaver sme to este prelozili zakuskom Semi Torrincino a maximalne uspokojeni sme este aj stihli posledny bus na hotel. Vinko na terase uz len podciarklo tento famozny den.Read more

fakt su pekne tie pohare, nemusel si ho roztrepat…

7/24/22Reply
      zanechalovci na cestach

Opakujem, ze to pani M !!!

7/24/22Reply

Pani M mozno chcela ten zelensi 😁

7/26/22Reply

Alternative zu Venedig?!

November 18, 2022 in Italy ⋅ 🌙 14 °C

Wir haben die letzte Nacht bei Punta Sabbioni nochmal direkt am Strand verbracht und standen komplett alleine dort.

Am morgen war unsere erste Aufgabe, unsere schwedische Gasflasche wieder befüllen zu lassen. Die erste angefahrene Adresse gab es nicht mehr und wurden dann fündig im Megastore Camping Zubehör in Jesolo.
      Dort hat das Füllen keine 30 Minuten gedauert und für insgesamt 20€ war die 5 kg Flasche wieder voll.
      Geht doch mit dem füllen lassen von Flaschen.

Unser eigentlicher Weg führt uns heute um Venedig herum, in den südlicheren Bereich, und zwar nach Chioggia.

Die Straße führte entlang der Laguna Venezia. An einem etwa 5 km langen Straßenabschnitt fährt man direkt durch die Lagune und hier kann man selbst Flamingos sehen! Nicht typisch in der Farbe, sondern weiß, was am Futter liegt.

Vor dem Stadttor Chioggia gibt es einen Womo Stellplatz den wir für die Nacht nutzen. Bewacht und kostenpflichtig können wir so sehr nahe der Stadt stehen.

Am frühen Nachmittag sind wir los in die Altstadt. Wir waren neugierig auf diese Lagunenstadt. Durch unzählige verwinkelte Gassen, immer entlang an Kanälen, sind wir gespannt durch die Stadt gelaufen. Kamen aus dem Staunen nicht mehr heraus. Jede kleinste Gasse hat ihren besonderen Charme. Die Kanäle mit den Fischerbooten und den vielen Brücken erinnern uns sehr an Venedig.

Es war eine kurzweilige Runde durch die kleine malerische Stadt, die wir euch sehr empfehlen können.

Emma hat dann zurück am Willi eine große Kaustange bekommen und schläft nun neben mir auf der Couch.

Happy-Womo

Das klingt echt toll und bestimmt eine entspanntere Alternative zu Venedig😉

615happiness

auf jeden Fall sehenswert und bei dem heutigen Sonnenwetter auch richtig klasse.

11/18/22Reply

Das steht auch auf unserer bucket list ziemlich weit oben.

Es lohnt sich 👍🏻

1. den: BA - Chiogga

July 18, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

Cesta autom z BA do Chiogga prebehla hladko za 7 hodin s jedinou zastavkou v Korutansku v Arnoldsteine pod nadhernymi Alpami tesne pred ITA hranicami. Kufor auta nabaleny pre 2 ludi … no comment … ze Zlatyk :) Ubytovanie skvele, uvitaci GT na balkone, plaz (Blue Flag), vyuzili sme ihned po prichode. Vecera velky omyl, radsej bez foto. Zachranila to super zmrzlina a nocne vyhlady na more.Read more

so many pieces…

zanechalovci na cestach

A este dalsie kusky uz boli v aute - vid dalsia fotecka ;)

Tzv. GT bednicka? Tam sa toho zmesti 🤪

7/23/22Reply

Wer braucht schon n Navi..

July 1, 2021 in Italy ⋅ ☀️ 26 °C

Ab zum Gardasee um n Flori abzuholen, Fahrtzeit 3:30h ... wenn man 50 Minuten in die richtige Richtung fährt aber iwann auf ne Straße kommt die eigentlich gesperrt is, des Schild aber so ausgewaschen war das ich’s nicht gesehen hab und nochmal 10 Minuten weiter gefahren bin,dann werden da auch mal fast 6 Stunden draus..🤦🏽‍♀️😅 hab iwann auf der gefühlt weniger als einspurigen Fahrbahn an nem kleinen Platz umgedreht als da dann mal ne Absperrung war🤦🏽‍♀️😅 naja sind dann fast zeitgleich am Gardasee angekommen und ham auf nem Parkplatz hier übernachtet. In da früh gehts dann nach Venedig🥰Read more

Mit Motorkraft

October 24, 2021 in Italy ⋅ ☀️ 14 °C

Heute befahre ich die vorgelagerten Inseln, die die Lagune von Venedig von der offenen Adria trennen. Es ist eine Art Haffküste, wie es sie auch an der Ostsee gibt, nur dass der Bodden hier Lagune heißt.
      Dazu muss ich mit der Fähre von Venedig zum Lido übersetzen und später noch zwei Mal eine Fähre benutzen. Es ist das erste Mal seit Glindow, dass ich mich mit Motorkraft fortbewege.
      In den Lücken zwischen den Inseln sind die gewaltigen Sperrwerke angeordnet, die Venedig vor weiteren Überschwemmungen schützen sollen. Im Normalzustand, so wie jetzt, liegen sie unter Wasser auf dem Meeresgrund und sind daher nicht zu sehen.

2. den: plaz a stare mesto

July 19, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 32 °C

Ranajky na terase s vyhladom na more, lenosenie na plazi, drinciky a poobedny plazovy cajovy ritual … proste plazove good vibes ;) Vecerna pesia vychadzka do stareho mesta, tzv. Malych Benatok ukoncena vybornou bruschettou (ta bola exkluzivna), pizzou a piveckom v Pizzeria Vigo (https://goo.gl/maps/iMY16XfxAE21AxXi7). Cesta naspat nas zmohla (necela hodinka pesi), ukoncili sme skvelym piveckom rovno pod nasimi oknami v Berita bare (https://goo.gl/maps/U16RkMRz6qjeofbB7), kde sice mali aj Plzen, ale uprednostnili sme lokalnu ipicku ;) Nakoniec sme ale museli ujst, lebo pani M si vyhliadli ako ciel vsetky miestne komare. A tak sme den zakoncili na balkone nasim GTckom.Read more

krasa 👍

7/22/22Reply

Taka pekne potulkova snimocka... Pani M isto vyzvedala, ze ako sa vola ta modro-biela vec vpravo visiaca a ze k comu sluzi. Nuz, kazdy namornik nejak zacinal 👍

7/23/22Reply

7.-8. den: gurmanske zazitky pokracuju

July 24, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 35 °C

Nasu dennu plazovu relaxacnu rutinu uz poznate, tak skocim rovno do gurmanskej sekcie. Ale predsa este nieco … cestou z plaze sme boli kupit mineralky na pitie a odtial bola skratka cez hotelovu garaz. A zistili sme, ze v tej mini garazi nas zprava blokuje stlp, zlava passat (anglicke riadenie, a teda navaleny na nas lavobok) a za nami cez uzku prejazdovu cesticku je dalsia Q7 … obe tieto auta maju parkovanie do 30.7. My odchadzame 28.7. … len to tak vyzera, za ani teoreticky sa odtial nasim autom odist neda. Takze asi budeme potrebovat niekoho, kto 29.7. vyzdvihne Reb na letisku, ak to nedame. Ale podme spat ku gurmanskej sekcii. V nedelu sme urobili dalsi pokus s El Gato, opat vsak bolo plno, tak sme zakotvili v Bacaro La Baia dei Porci (https://goo.gl/maps/F4qSwjXvnWXfjHE68). A nebola to veru vobec zla volba. Zacali sme uz klasicky tuniakovym tataracikom, ktory bol vyborny, ale predsa len za vcerajsim zaostaval. Nasledoval Capasanta tanierovy mix (hrebenatky, 2 druhy kreviet, chobotnica, sardinky) - a toto uz bolo gurmanske nebicko v papulke. Vynikajuce, topka! Nasledoval podobne ako vcera tanier hlboko fritovanych plodov mora - vyborne, vsetko ale vacsie kusy ako vcera, opat vcerajsok vyhrava. Zakoncene dezertmi tiramisu a pistaciovym cheesecakeom. Zapili sme vinkom Sauvignon (pani M), pivkom a prosecckom (ja). Celkovo vecera vyborna, ale Osteria Gusto si drzi neohrozene svoje prve miesto. Vecera este bola okorenena jednym panom, ktory zabudol, ze ma na svojom malom aute nasadeny nosic a prebehol popod taky betonovy obluk … nevosiel sa, cela restika oci na neho a on v panike hodil spiatocku a este dvakrat nacuval nazad, lebo to neslo … z nosica neostalo nic.
      Na pondelkovy vecer sme si pripravili nieco specialne. Zavitali sme k “pani tatarakovej”, rozumej do podniku Lady Tartare (https://goo.gl/maps/fen2UphjruhEF4L88). V modernom prostredi sme pri flasi vyborneho prosecca Borgoluce zacali vyberom predjedla. Bohuzial nemali vyborne vyzerajuce sardelove minibruschettky, tak sme zvolili “lokalnu” specialitu Sarde in saor, co bolo nieco ala nase kysle rybicky s cibulkou, len to boli sardinky. Vyborne, jemnucke. No a potom to zacalo … tataraky. Celkovo maju 2 druhy - masove a rybacie. Masove su podla typu masa 4 zakladne druhy a kazdy z nich pripravuju na 8 roznych sposobov. Rybacie su 3 druhy (tuniak, losos a mecun) na 7 sposobov. Dali sme masovy z maska Chianina (specialne jemne a stavnate hovadzie s vysokym obsahom bielkovin a malym mnozstvom kalorii a nizkym obsahom cholesterolu - ide o specialny taliansky chov porcelanovo bielych zvierat … dalo by sa este popisat o nich vela, ale vsak vsetci mate Mr. Googla) na klasicky sposob (extra panensky olivovy olej, sol, ancovicky, kapary, uhorka, horcica, worcestershire omacka, tabasco a salotka). K tomu tuniakovy tatarak na taliansky sposob (extra virgin olivac, susene paradajky, kapary a taggiasca olivy). Ked nam ich doniesli, najprv sa potesili oci a ked sme ochutnali … no proste kulinarska nirvana!!! Ako strasne som sa doteraz mylil, ze viem, co je tatarak! Ta jemnost, vyvazene postupne naskakajuce chute … no proste ako taky zladeny orchester chuti. Fantasticke, boli sme tak nadseni, ze sme nakoniec neodolali a dali este lososovy na exoticky sposob (extra panensky olivac, sol, kremovy syr Philadelphia, avokado a salsa teriyaki) - rovnako famozna naloz. Zapijali sme tym nasim proseckom Borgoluce a rozmyslali, ci sme prekonali Osteria Gusto. Ale strasne tazko sa to porovnava. Samozrejme tuniakovy tatarak bol najlepsi v Lady Tartare, ale to je priame zameranie podniku … no zvazujeme, ze budeme mat 2 vitazov. A to sme este zacali vyhodnocovat samotne porovnanie tatarakov co sme dnes mali. Tu sme sa ale zhodli, ze detailnou analyzou tych najjemnejsich nuans chuti a vnemov je vitazom tuniakovy tatarak. No a aby bol zazitok uplny, ukoncili sme vsetko niecim sladkym, a to dezertmi Tiramisu cream a Millefoglie s pudingom. Boli uzasne, oba! Lepsie tiramisu som este nejedol. Ak sa tu v okoli objavite, tento podnik je must!!!
      Cestu na hotel sme dali po takej veceri radsej pesi a uz sme vynechali aj vino na terase. Dobru noc.

Plazova relaxacna rutina???

7/26/22Reply