Italy
Reisenschuh

Day 5 - Bonte avond & pyjama party

January 19, 2023 in Italy ⋅ ☁️ -5 °C

Vandaag een dagje Ratsching weer op de planning! Einde van de middag stond er apres ski op de planning bij de piste. Iets minder fit wakker geworden, de korte nachtjes hakken er wel wat in... maar de frisse berglucht maakt dat wij er weer tegen aan kunnen... jurre had eerste piste wat moeite , je merkt dat het batterijtje bij hem ook wat leeg raakt wat soms zorgt dat ff kort blokkeert ff wat motiverende woorden en die big smile is weer zichtbaar. Mooie afdalingen mogen maken, snowboard af en gluwein erin.. wat n feest! Lekker dansen en gek doen met meerdere deelnemers.. vliegt voorbij en de realisatie dat we al weer bijna naar huis gaan geeft een dubbel gevoel. Avonds stond er bonte avond voor de deelnemers en na de tijd en pyjama party voor de begeleiders op de agenda..mooie ontroerende optredens gezien wat toch echt wel ff binnekwam bij mij en stond toch voor t eerst hier met tranen in mn ogen... feestje afgesloten met feestknaller en door naar de avond voor ons...om 4uur ochtends lag k uiteindelijk in bed. Dan is de week om 7uur ochtends toch beetje een uitdaging.Read more

Reisenschuh, Q18476244