Italy
Tempietto

Here you’ll find travel reports about Tempietto. Discover travel destinations in Italy of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day1

Sütkérezés es Tonnarello

March 17, 2017 in Italy

Érkezés a nyarba(!), vonattal be, majd Trasteveren szállás (airbnb) elfoglalása, ami konkrétan a nyüzsgő negyed szívében, a Basilica di Santa Maria in Trastevere melletti utcában van- zseniális!
    Majd rögtön nyakunkba vettük a várost, de elsőre a szallastol kb egy méterre jutottunk, ahol a Tonnarello nevu étterem napsütéses terasza rögtön el is csábított minket a befőttesuvegben felszolgált aperol spritzcel. Itt a helyünk, uh rendeltünk is rögtön két pastat. Minden isteni!Read more

Eszter&Otello

March 19, 2017 in Italy

Miután ettünk egy jót, hazajöttünk pihizni egyet. Muszáj volt, én úgy éreztem leszakad mindenem a sok gyaloglasban. Szégyen szemre Anyu sokkal jobban bírja mint én.:)
    Aztán 6kor tali Eszterrel, aki meg mindig hipercuki és nagyon csini is, vele beultunk egy helyre szinten itt a Trasteveren (Da Otello) amit ő ajanlott. A délutáni pizza után abszolút nem voltunk ehesek, uh maradt a vino della casa, de azért megkostoltuk a másik specialitást, a Fiori di zucchini (panirozott és hallal töltött cukkini virág), illetve nekem "muszaj" volt egy tiramisut is ennem.:) Közben persze dumcsi- dumcsi- dumcsi. Aztán meg kis séta a Trasteveren, és az elmaradhatatlan csoki feles, így zártuk ezt a szuper hétvégét!Read more

Colazione in Trastevere

March 19, 2017 in Italy

Borongós időre ebredtunk (sajnos, ra sem ismerek szeretett Romamra), uh a beach progit elvetettuk, de piacozasra pont alkalmas. Előtte viszont kellett egy jó reggeli, uh adta magát a már korábban bevált, pont szemben levő Tonnarello. Én azért a "kis piszkos" híve vagyok továbbra is, de persze panaszra itt sem volt ok. Az étterem meg eledezett, rajtunk kívül csak egy kulfoldi pár próbált "hajnalok hajnalán", kemény 10 orakor magához térni.:)Read more

• Day4

Bucsu

March 20, 2017 in Italy

Utolsó reggelre meg a napocska is kisütött, uh miután kisebb izgalom árán (bedőlt a wizzair oldala és appja) sikerült megvenni a felados csomagot (kicsit túlvasaroltuk magunkat:))) és becsekkolni, kerestünk egy napos teraszt ahol elfogyasztottuk a jól megérdemelt reggelinket (kavek, narijuice, croissant és szendvics) beszívtuk a meleget es az utcabol áradó történelmet és összegeztuk az elmult napok történéseit, majd vissza a szállásra és ki a reptérre. Nem tudtuk mi vár meg ránk...Read more

Big Star

May 11, 2017 in Italy

The Big Star is a must stop whenever I visit as that's where I'll most likely find some of my friends. They have a great selection of beer and wines, plus they also serve food.

We arrived late afternoon and the bar counter was covered with a buffet of savoury cakes, for the "aperitivo". As long as you order drinks, you can eat as much of that as you want with it.

We decided to stay for dinner too, and I went for the oven baked scamorza, which I adore. My friend had the meatballs and veggies.Read more

• Day2

Cena en el Trastevere

August 13, 2015 in Italy

Para terminar con Roma hemos ido al Trastevere y hemos cenado allí. Nos recoge un taxi a las tres y media de la mañana así q toca dormir una siestecilla! La etapa en Roma ha sido corta pero intensa! Repetiremos