Italy
Terlago

Monte Terlago, Italië

August 13, 2016 in Italy ⋅ 🌙 17 °C

Tot nu toe valt Italië ons een beetje tegen. De rit naar onze nieuwe bestemming maakt ons weer hoopvol. Nadat we het Gardameer passeren verandert de omgeving namelijk in een prachtig groen gebied met enorme bergen. Gearriveerd op onze nieuwe camping zijn we sprakeloos van de schoonheid van de nieuwe plek waar we een week mogen vertoeven. We kijken vanuit onze camping uit op een enorme berg van maarliefst 2.200 meter hoog. De camping is gelegen aan twee kleine meren, laghi di lamar. De meertjes zijn kraakhelder, omgeven door prachtige groene heuvels. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust en prachtige natuur. Ook de nabijgelegen stad Trento is super mooi.

We hebben super aardige buren, waar we een aantal keer mee borrelen en uiteten gaan. Max speelt elke dag met hun zoontje Tijn van 5 jaar oud. Samen hebben ze hele treinbanen gebouwd. Onze overburen zijn daarentegen nogal vermoeiende types. Een militair die de hele dag in de weer is met zijn mountainbike, met de hele familie voor onze neus push ups doet, klimoefeningen in de waslijn doet en de hele dag op wortels loopt te knagen. Het is maar wat je vakantie noemt.. maar dat mag de pret niet drukken, wij gaan zeker nog een keertje terug naar deze plek. Nu vervolgen we onze reis naar Kroatië.

Terlago, テルラーゴ