Japan
Sakurajima-koikechō

Here you’ll find travel reports about Sakurajima-koikechō. Discover travel destinations in Japan of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

בסיס בתוך ההר

September 12, 2016 in Japan

אז מתברר שהיה פעם בסיס צבאי ממש בתוך ההר. הבסיס עצמו כבר, מן הסתם, לא בשימוש. זו אחת הכניסות לבסיס.

זה די מגניב, כי באחת האנימות שראיתי גם היה בסיס צבאי בתוך ההר הזה. חשבתי שזה בדיוני, אבל מתברר שזה יותר נאמן למציאות משחשבתי.

פארק דינוזאורים

September 12, 2016 in Japan

אז יש כאן "פארק דינוזאורים". שאלתי את המקומית האם מצאו כאן עצמות של דינוזאורים או משהו. היא אמרה שלא.
    אז למה דינוזאורים?
    "כי זה מגניב"

אהההה..... כן.

סיפור אמיתי וכך היה

September 12, 2016 in Japan

במהלך הטיול אני מתחיל לדבר עם מישהי בת 45 שהתגלתה מאוחר יותר כמקומית. עם רכב. ואז היא הציעה לי סיור באטרקציות המעניינות בהר. מן הסתם ללא עלות.
    הזוי? לא, לדברים הספונטנים האלה אני כבר רגיל ביפן. לא על זה באתי לדבר.
    אחרי שעה שהיא מראה לי דברים, היא פתאום שואלת, "תגיד, אתה מכיר את המשחק פוקימון גו?"
    "מה? אה... כן! איך את מכירה את זה?"
    "אני מכורה"
    "מה? "
    " מכורה למשחק. אז תגיד... בינתיים כשאנחנו נוסעים, אכפת לך לתפוס פוקימונים בינתיים בשבילי?"

והיא ברמה כ"כ גבוהה. תפסה את כל הפוקימונים שאפשר כבר. בתכלס היא מוכרת שירותי תיירות תמורת שאנשים יתפסו לה פוקימונים.

יפן, את לא מפסיקה להפתיע אותי לרגע.

האי Sakurajima

September 12, 2016 in Japan

אי מקסים שעליו יש הר געש פעיל בעל התפרצויות רבות - כ-170 התפרצויות בשנה.
    האי היה אי קלאסי עד לפני מאה שנים, אז היתה התפרצות רצינית, בה הלבה שהתקשתה חיברה את האי ליפן עצמה, וכך גרמה לאי להפוך לחצי אי.
    זה מגניב כי זה קרה ממש לאחרונה. לא בפרהיסטוריה.

Ein Vulkan ganz im Süden

May 18, 2017 in Japan

Zuhause bei der Reisevorbereitung hatte mich Kagoshima eigentlich noch gar nicht so richtig interessiert. Das eigentliche südlichste Ziel meiner Japanreise sollte "Minamikyūshū" sein - ein kleiner Ort in dem man 7 alte Häuser und Gärten von Samurais in einer Straße besichtigen kann.
    Kagoshima wählte ich insbesondere aufgrund der guten Erreichbarkeit und der guten fast geschenkten Hotelunterkünfte. Bevor der Zug allerdings die Provinzhauptstadt erreichte, ahnte ich bereits, dass ich diesen Ort deutlich unterschätzt hatte und den Tagesausflug (mit langer Busfahrt) zu den Samurai möglicherweise sogar streichen würde. Die letzten Kilometer verlief die Bahnstrecke nämlich entlang des Ufers der Kagoshima-Bucht und bot einen spektakulären Blick auf den riesigen Doppelvulkan, der als Halbinsel (eher 90-Prozent-Insel) der Stadt vorgelagert ist. Die Skyline einer modernen Großstadt, blauer Himmel, tiefblaues Meer, ein riesiger Vulkanberg und einige aufsteigende Rauchwolken über der Spitze, die auf die Aktivität hinweisen.

Also wanderte ich vom Bahnhof direkt am Hotel vorbei, wo ich mein Gepäck ließ, weiter zum Fährterminal. Dort stellte ich erfreut fest, dass die relativ großen Autofähren nicht nur alle 15 Minuten Stadt und Vulkanhalbinsel verbanden, sondern dass die 10 minütige Überfahrt nicht mal umgerechnet 1,50 € kostet. Auf der anderen Seite erwanderte ich ein paar schöne Aussichtspunkte, lief am Meer entlang, steckte meine Füße in vulkangewärmtes Wasser und aß natürlich ein Eis.

Darauf muss ich in einem späteren Bericht mal zurückkommen, da ich in Japan zwar nicht immer leicht etwas Leckeres zu essen finde, ganz normales Eis am Stiel oder in der Waffel (die meisten Sorten unterscheiden sich aber von unseren in Deutschland) aber köstlich ist :-p

מפתיע שמכירים אותנו

September 12, 2016 in Japan

כאן ביפן, כל מי ששואל אותי מאיפה אני, ושומע שאני מישראל, ישר מבין, מתרשם, וזורק כמה עובדות שהוא מכיר, כדי להוכיח שהוא באמת מכיר את ישראל.
    גם אלה שלא ממש יודעים עובדות, יודעים שזה בקצה השני של העולם, שיש את ירושלים ותל אביב, שכל הזמן נופלים עלינו טילים.

בניגוד מוחלט לקוריאה. שם רוב האנשים בכלל לא הבינו מה זה ישראל, ושאלו האם זה בסין או בתאילנד.

Sakurajima-koikechō, Sakurajima-koikecho, 桜島小池町