Laos
Ban Naka

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Add to bucket listRemove from bucket list
Travelers at this place
    • Day211

Blue Lagoon 6

September 8 in Laos ⋅ ☁️ 26 °C

תחושת בוקר מוזרה מכה בי כשאני מצד אחד מתעורר אחרי מעט שעות שינה ומצד שני עירני ולא נרדם
      מצד אחד שתיתי הרבה בירות אתמול מצד שני לא שתיתי מים ועכשיו קצת כואב הראש
      מפיל ליטר וזה חולף

אבא ואני יוצאים לארוחתבוקר מאוחרת בנייקד אספרסו, המקום הכי מערבי וסורייליסטי ביחס לעיירה. מפוצץ בכל החברה שכבר הספקנו להכיר ובכל מי שאולי עוד יצא לנו, מרגיש שכולם מתאספים בנקודה אחת לקפה טוב שלבוקר.

בצהריים אנחנו משכירים טוסטוס מאלכס, בעל המלון, בחור ויאטנמי מקסים שמספר לנו קצת על החיים פה ועל עצמו.
      עצירה בתחנת דלק לקראת יציאה ללגונה ואולי אפילו תצפית ובבת אחת השמיים מתפוצצים עלינו בגשם שמרתק אותנו לפחות חצי שעה לתחנה המקורה.

הגשם נחלש ואנחנו מחליטים להינות מהטפטוף כשאנחנו רוכבים לכיוון הלגונה בדרך חתחתים.
      אנחנו מגיעים לבריכת טורקיז מדהימה, ממש על צלע הר, כשהעננים מחליקים ממנו בפנאן
      יובי מגיעה עם שרה ואנחנו נהנים מהמים עד שהשיניים כמעט ונוקשות מקור.
      בדרך חזרה אבא ואני עוצרים לאכול במסעדה של אבא ובן מאנגליה, שעברו לניוזילנד ואז ללאוס ופתחו פה גם הוסטל.

בקינוח של אחרי פגשנו שני הודים יוטיוברים שמסתובבים בכל העולם, חברה מצחיקים שהתרגשו לראות אבא ובנו מטיילים יחד.

סוף היום, יובי ואני מתפלחים למלון יוקרתי, לראות בריכת אינפיניטי ולהרגיש קצת לוקסוס ופרסטיז'

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על להתפלח לחלומות לקשורי של אחרים
      Read more

• Day212

אקסטרימיסט

September 9 in Laos ⋅ 🌧 28 °C

הבוקר, אחרי ארוחה קלילה במלון, יצאנו אבא ואני על האופנוע לכיוון תצפית בשם נאם קסאי
      העלייה, בתוך ג'ונגל, תלולה ובוצית. אחרי מטרים של טיפוס כשהידיים מושכות בכל עץ ובמבוק שאפשר למצוא כדי לדחוף, הבנתי שאולי כל הבוץ הוא בכלל לא מהגשם אלא מכל הזיעה שנשטפת מהמאמץ.

אבן אחרונה לעלות ופתאום, בבת אחת, נשקף נוף מדהים של מישורי אורז וצוקי אבן מחודדים.
      אנחנו מתפננים בפסגה, אליה גם הגיעו איכשהו (למישהו יש רעיון יצירתי?) שני אופנועים כבדים על קצה ההר.
      רוקמים ידידות אמיצה עם שיקו, פרפר כתום, שמספר דקות אחרי שאבא שולח לו בוסה הוא נטרף באכזריות של טבע על ידי לטאה חלקה וארוכה, גלגל החיים.
      אחרי כמה מילות הספד והערכה אנחנו מתחילים את הדרך חזרה למטה לפני שהטפטוף יהפוך למבול.

אורן, אתמול המליץ לי על חוויית טיפוס צוקים בבית ספר של אדם. אחרי התלבטויות של אם יש לי כוח החלטתי שבגלל שמחר אני עוזב אסור לי לפספס.
      מהבית ספר, אחרי שהתחמשתי בציוד טיפוס אני מתלווה אל נער (שהוא בעצם מוגלי) לעוד דרך לא קלה בכלל לכיוון הצוקים.
      מתחת לקיר האבן כבר מחכים אפל, המדריך, ובר, ישראלי שגם יהיה בסשן.
      שלוש וחצי שעות, חמישה מסלולי טיפוס שונים, כשלארבעה מהם מוגלי עולה ראשון ומקבע לנו את החבל בשאקלים.
      הטיפוס עצמו מרגיש פראי וכדי להעצים את החוויה אני מדמיין סרט שבו אם לא אמצא את האחיזה הנכונה בצוק אני נופל 20 מטר לתהום
      היה אחלה דיבור עם בר, אפל לימד אותי עוד מילים בשפה הכיפית של לאוס ואכלנו גם פומלה עם מלח.
      סיימתי מבסוט ומותש והלכתי לאכול במסעדה טבעונית עם אבא.

בעל המסעדה, בחור מקומי שחיי תקופה עם המשפחה שלו, שנמלטו כפליטים, בקנדה.
      יש לו אנגלית מדהימה והוא מספר שהוא פשוט לא אהב את המזג אוויר והניכור ועכשיו הוא מאמין שהעולם צריך לעבור לטבעונות, שהנפש חשובה מהעבודה ושלאוס היא המקום בשבילו להגשים את החלום.

הייתי ככ גמור ושבע שנפלתי לשנצ קצר בחדר. אבא ואני אחרי אכלנו במקום עם השייקים האהובים עלינו ואז יצאתי לפגוש את יובי ושרה (שחוגגת יומולדת) בבר של גארי.
      גארי בחור מגניב וכיפי שחי פה אחרי שעבר מאירלנד.
      יש לו בבר פול, חיצים ומוזיקת רוק בריטית ואמריקאית עם שירים שפתאום כיף להיזכר.
      בשולחן ישבו גם מיכאל שהיה לי כיף להמשיך להכיר ואבישי שגם חוגג יומולדת היום.

מחר עוזבים ברכבת את ואנג ויאנג, שהייתה מקום מגניב בקטע אחר, צפונה ללאונג פרבנג

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על צוק שאם תצליחו לטפס את כולו תגיעו לבר של גארי ואם לא תיפלו לפה של לטאה חלקלקה

בחור טוב אפל

החלק המרגש של היום

וןאו וואו

• Day210

לאוס אנג'לס

September 7 in Laos ⋅ ☁️ 31 °C

שעת צהריים, שדה התעופה וייטניאן, לאוס.
      אבא ואני יוצאים לארץ חדשה בהתרגשות ובתכנון להגיע לואנג ויאנג, העיירה הבאה צפונה.
      הדרך לוקחת שעה וחצי בכביש מהיר או ארבע וחצי בכביש פגום שנוסע בין הכפרים (ושניהם מקבילים).
      אנחנו מגיעים לתחנה ה(לא כלכך) מרכזית ומנסים לנסות להבין.
      לא מצאנו אנגלית בשום מקום והדבר היחיד שהבנו הוא שעומד לצאת ואן ליעד שלנו ברגע שהוא יתמלא באנשים.
      טוב, מחכים כמה שעות טובות בתחנה ויחד עם החברה המקומיים יוצאים לדרך.
      הואן, אחרי כמות עצירות מכובדת לקניית מצרכים לנהג בעיר, עולה על הכביש המהיר, אפשר להיות רגועים זו תהיה נסיעה קצרה.
      פתאום, במהלך נלוז, הוא יורד לכביש המקביל והפגום שבין הכפרים ואנחנו זוחלים את הדרך.
      נדמה שהנהג שלנו אוהב דרמות וריגושים כי אחרי בערך שלושתרבע שעה הוא חוזר לכביש המהיר ולגראנד פינאלה חוזר לפגום ככה שסך הכל העברנו שעתיים וחצי פלוס מינוס בדרכים.

ואנג ויאנג עיירה עם אווירה חשמל
      מקומיים מקסימים וחייכנים, מלא מטיילים חברותיים במיוחד ובכל זאת אווירה אוטנטית לאללה כשאנחנו מוקפים במלא לאגונות כחולות ויפות לבלות בהן את הימים.

אותו ערב אבא ואני מסיימים בבר חמוד כשפתאום מגיע איתי (האח מהאחים) אותו לא ראיתי כבר תקופה, יחד עם חבורת תיירות מקסימות (כמובן שהן רואות את אבא וישר מבקשות להצטרף לשבת איתנו).
      מר'ה, בלגית שהיא כבר ד'ר לביולוגיה, יולנדה, מלואיזיאנה, שרק בסוף הערב התברר לי שהיא בת 40 כשהיא לא נראית בכללל ואננדה, משוויץ, לקראת תואר שני בהנדסה ונהננו לדבר כל הערב. תמיד מפתיע אותי מחדש הדמיון שיכול להיות בין אנשים והמחשבות שלהם למרות הסביבה השונה לגמרי בה גדלנו.

מבסוט אחרי שניצחתי בסנוקר, אני חוזר מיום עמוס ויפה לחדר בו אבא, שפרש מוקדם, כבר נמצא, לשינה מתוקה.

היום קבענו עם שני חבר'ה מהוואטסאפ הפעיל מאוד של לאוס לסוע ללגונות מספר 2 ו 3
      עידן הבת ורועי הבן איתם בילינו יום שלם ברביצה והתפננות בבריכות טורקיז, פריזבי מקפצות למים, טרזן ואבובים.
      בלגונה 3 פגשנו גם את שחר הבת וחן הבן, זוג שהתארס לפני חמישה ימים (הציע בנקודת תצפית פה בלאוס) והלכנו לחקור את המערת נטיפים הקרובה עם פנסים בטלפון (רק אבא ואני האמיצים נכנסנו).

ערב פוגשים את יוביי לאיחוד מרגש , שהגיעה היום לעיירה וכבר יושבת בבר הקבוע יחד עם החבורה הקבועה מאתמול
      מבלים עד השעות הקטנות של הלילה כשהבירה זולה ומחליפה את המים, ובסוף היום נפרדים מאננדה שחוזרת הביתה ומבטיחה שתגיע לבקר בארץ.

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות דרך פילטר של צבע טורקיז

אהבתי את האווירה של הנהג

תציע לו ויזת עבודה בישראל על חשבוני! צריך אנשים כמוהו

והנה עוד דגל הגיע 🚩🇱🇦

• Day89

Vang Vieng

June 20 in Laos ⋅ ⛅ 30 °C

The next stop in Laos was Vang Vieng.

What a beautiful place, one of the best landscape I saw in my life!
      One day I had a flight with an air balloon, that was my first time and it was amazing. The highest point we reach with the balloon was 700m, what a view over the village!

Laos feels still really empty, in the Hostel I stand weren’t many people, but I was not alone.
      I really hope more people come to that beautiful country.
      The owner from the hostel is a really nice guy and helps with everything you need. His two dogs are so sweet and following the guest everywhere in the Bar, the Club or in a restaurant.

Vang Vieng is really chill it feels a bit like Pai 2.0.
      The one viewpoint was amazing I never see something like that! Not the favorite viewpoint on this trip but a really good one.
      There a also many lagoons for swimming, that really helps against the heat. I have no idea how it feels when I am not sweating. :D

Next chapter Vientiane the capital city from Laos.

Traveler

Looks amazing! Enjoy your next stop🌿

6/20/22Reply
      Laurin Hermann Schmidt

Thank you Molly! 🌿

• Day172

אחרי ארוחת הבוקר, עלינו שלושתנו על טוקטוק ללגונה 6 הנוטריוס. העברנו את הזמן בשיחות על אבובים ואלוהים על אבובים. אחרי התפננות שכזו דחוף צריך להוריד פאניקה ועברנו ללגונה 3 לארוחת צהריים ולהליכה על קורה מעל המים. התחיל מבול קלאסי של מונסונים וחזרנו בסצינה קולנועית, מביטים ממסך טלוויזיות הטוקטוק על הכפרים המתחלפים בדרך, עם רעשי הגשם החזק ומוזיקה בג׳בל.

אחרי מקלחת עשינו יוגה על הגג והלכנו לאכול ולשתות לונג איילנד במקום האהוב עליי The Academy. המשכנו לבר של גארי לקצת משחקי סנוקר וחצים ולתוך קהילת ישראלים ששהתה במקום.

יום למחרת עשינו שוב יוגה על הגג, מקלחות מהירות וצהריים יחד עד שכבר ממש היינו צריכים לעלות על טוקטוק לרכבת, שוב.

ברכבת הסינית יש להם קטע, אסור נשקים, פצצות, סכינים וגם אסור דאורדורנטים. ככה שעילי ואני שנינו היינו בחיפושים אחר דאורדורנט.
      במהלך השהייה בואנג ויאנג, עילי מצא אקס שהוא אוהב, ושכחנו בכלל שאנחנו חוזרים לרכבת בקרוב.

קבלו את המקרה כסיפור ילדים, כי 7 בבוקר ואין לי אנרגיה לנצל לדברים יעילים-
      לא עזרו התפילות ולא עזרו התחנונים, לרכבת הסינית יש נהלים,
      צריך בדיקות בטחוניות וכרטיס, אל תפחד, כולנו עוברים שיקוף אחד אחד.
      השומר בצחוק גדול לקח את האקס, ואמר שאין ברירה וצריך לזרוק לפח.
      במקום להשליך את הספריי, הוא שמר אותו בצד לרגע שאחרי,
      לדעתי יש לו תוכניות עם הריח, ולא משנה לו בכלל שאת הלב של עילי הוא פיצלח.

תודה, תודה, בקרוב תצא גרסה מאויירת.

בכל אופן, הגענו לתחנת אוטובוסים ועלינו על סליפר לטקק.
      מדובר במיטות קומותיים, 2 אנשים על מיטה, שמיכות ושקיות לנעליים.
      כדאי לבוא עם פרטנר שהכרתם מראש, אחרת סיכוי גדול שתקלעו לכפיות בלית ברירה עם לאוסי או אולי ארוחת סטייק רייס באוטובוס שארזה לו אשתו.

חחח

מי ידובב אותי?

• Day280

Green green Laos

June 21 in Laos ⋅ ☁️ 28 °C

When we cycled into Laos we immediately noticed the slower pace compared to Thailand. Even the “big” streets on the map are basically running through sleepy villages where people sell papayas, pineapples and sticky rice. Cycling paradise…. We also tried floating on tubes on the river but after getting sunburns on our knees we decided cycling is the safer option… 😅Read more

Great tan lines!!😁

7/8/22Reply

😂😂 my shoulders are sooo white

7/13/22Reply

• Day99

Vang Vieng - Tour

December 8, 2019 in Laos ⋅ ⛅ 22 °C

Für diesem Tag entschieden wir uns für eine geführte Tour mit Höhlenbesichtigung sowie „Tubing“, Kayaking und Ziplining. Nach dem Frühstück wurden wir vom Tuk-Tuk abgeholt. In unserer Gruppe waren eigentlich nur Thailänder und ein englisches Päarchen. Zuerst ging es zur Elefantenhöhle mit einem Tropfsteinfelsen in Elefantenform. Sehr unspektakulär... danach ging es weiter zur Höhle „Tham Nam“ (Wasser-Höhle). Dort zogen wir uns auf Schwimmreifen (hier Traktorreifen) treibend in die Höhle, da diese größtenteils überflutet ist... am Ende liefen wir auch noch eine Runde durch ein nicht überflutetes Stück der Höhle. Insgesamt war es ein witziges Erlebnis. Wir waren jedoch froh wieder draußen zu sein und uns in der Sonne aufzuwärmen. Danach gab es dann Mittagessen, wo es sehr leckere Hähnchengrillspieße mit Ananas und süß-scharfer Marinade und dazu Reis sowie Baguette gab.
      Am Nachmittag fuhren wir dann mit dem Kayak 5 km auf dem Fluss „Nam Song“ von Norden in die Stadt Vang Vieng. Dies war sehr cool. Es ging vorbei an den Karstbergen und an Bars am Wasser. (die Überbleibsel von früher, wo noch auf dem Fluss getrunken werden durfte - dies wurde jedoch 2012 verboten nachdem zu viele Menschen gestorben waren)
      Nach der sportlichen Aktivität gab es dann noch das Ziplining am Rande der Karstberge, vorbei an Bäumen und Bergen. Dies war wirklich sehr cool. Zum Abschluss besuchten wir noch die angrenzende Blaue Lagune Nr. 1. Zum Baden war es uns allerdings schon zu kalt, da die Sonne schon hinter dem Berg verschwunden war...
      Am Abend gab es dann im Restaurant „Ladi“ Nudelsuppe, ein extrem leckeres Curry mit Kürbis und dazu Ingwertee zum Aufwärmen und wie immer ein Bier der einzigen Marke in Laos „Beerlao“.

Um Gottes Willen 😅

12/10/19Reply

Wieso denn? War wirklich professionell wie in Slowenien damals ;)

Traveler

Das mein ich nicht, ich krieg bloß Muffensausen wenn ich an die Höhe denke bzw das sehe wieder 😅

12/10/19Reply

Über die Brücke gehen hätte mir auch ein ganz schön mulmiges Gefühl beschert 😧

• Day23

Vang Vieng: Hoch hinaus und tief hinein

November 29, 2019 in Laos ⋅ ⛅ 28 °C

Weg von den Touristen und rein ins Abenteuer! 👫
      In die komplette Dunkelheit sind wir zweimal eingestiegen und haben dabei gigantische Höhlen erkundet 🔦🔇.

Damit uns danach wieder ordentlich warm wird, haben wir uns noch für einen Aussichtsberg entschieden ... Luftfeuchtigkeit lässt grüßen 😅💦😅

A&C
      Read more

• Day10

Vang Vieng

November 10, 2019 in Laos ⋅ ☁️ 28 °C

Heute morgen haben wir Sophie zum Frühstück getroffen - Freundin aus Tasikoki in Sulawesi, die gerade auch in Laos unterwegs ist 😍😍🤗
      Jippie 🥳🥳 freu mich wie Schnitzel, dass das doch noch geklappt hat! 😋

Danach haben wir heute einen sehr Gemütlichen gemacht, nachdem wir erst Nachts angekommen sind und einen tollen Pool beim Hotel haben. 😍🙌

Vang Vieng ist schnuckelig und hat einen süßen Nachtmarkt - nur etwas viele Touris. 😅
      Es ist einer der wenigen Orte in Laos, wo die jungen Backpacker noch richtig Party und Adventure Sport machen können - wir machen jedoch lieber Adventure ohne viele andere Touris um uns herum und trinken unser Bier oder Cocktail ohne andere Volltrunkene.. 😂🙌

Fazit: Absoluter Fehlgriff, wenn man in einer französischen Bäckerei mit mega tollen Schoko- und Käsetorten 😍😍 sich Schoko-Schneeballen mit Kokos/Oreo kauft... viel zu trocken, fettig und massiv.. 🙈
      Read more

• Day11

Discover Vang Vieng

November 11, 2019 in Laos ⋅ ⛅ 21 °C

Nachdem wir heute morgen schon diese tolle Heißluftballonfahrt erleben durften, sind wir heute Mittag los gewandert, um die Umgebung von Vang Vieng zu erkunden.. 😍

Einfach schön mit den vielen Bergen! 🙌

Nach 3km haben wir ein Schild mit View Point 800m gesehen und dachten „ach, wie toll, da gehen wir mal hin...“

Untertreibung des Jahres 😂😂😂 fast zwei Stunden später, komplett durchgeschwitzt und komplett verzwiebelt von Moskitos waren wir auf dem Gipfel des ersten hohen Berges - das waren nie und nimmer 800m!! 🤣🤣🙌🙌

Aber soooo wunderschön die Aussicht, dass war es alle mal wert und so gut wie keine anderen Touris. 😋

Fazit: und wieder einmal lassen deutsche Sicherheitsstandards grüßen.. 🤣🤷‍♀️ aber so macht es mehr Spaß!
      Read more

You might also know this place by the following names: