Malaysia
Kampung Pasir Hantu

Here you’ll find travel reports about Kampung Pasir Hantu. Discover travel destinations in Malaysia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Auf die Insel

February 21 in Malaysia ⋅ ☀️ 27 °C

Schnell weg zur Fähre.
    Das Auto parkt sicher bei dem freundlichen Herren, der mich zurück auf dem Moped mitnimmt 😳😄
    Tunaexpressi bringt mich ins kleine Paradies auf Pulau Perhentian Besar.
    Ich ahnte es vorher: kein Internet 🤷🏼‍♀️
    "The wifi cable got stolen" 😂
    Ist mir egal, der Strand und das Wasser sind herrlich 🌊☀️🌴Read more

Angekommen im Paradies

March 21 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Heute sind wir früher als erwartet, um 4:45 Uhr mit dem Bus in Kuala Besut angekommen.
    Aus dem Bus ausgestiegen; warteten schon die ersten Anbieter auf uns, um uns Tickets für das Speedboot zu Perhentian Island zu verkaufen. Leider darf das erste Boot erste Boot erst um 7 Uhr abfahren und in der Gegend hat um die Uhrzeit weit und breit noch nichts geöffnet. Also ließen wir unser Gepäck im Büro des Anbieters und warteten bis das erste Café um 6 Uhr öffnete. Es fühlte sich wie Ewigkeiten an, da wir völlig übermüdet, ohne jegliche Beschäftigung einfach nur in leeren Straßen saßen. Im Café aßen wir dann ein kleines Frühstück und tranken einen Kaffee.
    Pünktlich zum Sonnenaufgang startete unser Speedboot - die Fahrt dauert circa 30 Minuten.
    Angekommen auf Perhentian Island konnten wir direkt Einchecken und legten uns erstmal noch mal hin.
    Den Tag verbrachten wir entspannt am Strand und ich hab ein bisschen für die Uni gelernt...
    Das Wasser ist sehr sauber und unglaublich klar, man kann immer den Boden sehen!
    Auf der Insel begegneten uns immer wieder super niedliche Affen! Einer aß genüsslich ein paar Blätter direkt neben unserem Restaurant.
    Irgendwann spät nachmittags fingen dann die Mücken an mich zu attackieren, weshalb ich mich entschied erstmal im Zimmer zu bleiben.
    Abends haben wir lecker gegessen und noch ein wenig am Steg gesessen und mit einer Rasselbande kleiner Katzenbabys gespielt.
    Ich werde jetzt früh ins Bett gehen, weil ich immer noch müde von der Nachtfahrt bin.
    Morgen ausschlafen und dann bin ich wieder fit 💪🏻

Tauchen bei Perhentian Besar.

September 29 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Wir haben unseren open water tauchenschein gemacht! Es waren 4 sehr intensive, lange und lehrreiche Tage. Wie viel man lernen muss, haben wir total unterschätzt. Unserer tauchlehrer war der wiztigste und coolste malaysier überhaupt und wir hatten eine Menge Spaß! Es gab jeden Tag neue Herausforderungen und das tauchen war super aufregend! Wir waren bis zu 19m tief und haben unterschiedlichste Stellen gesichtet. Wir waren im "korallengarten", bei und in schiffwracks und um Felsen herum tauchen. Es war sehr faszinierend. Leider funktionierte unsere Kamera nicht richtig und wir haben uns auch mehr auf das tauchen und die unterwasserwelt fokussiert, als auf das Fotografieren, deswegen gibt es nur ein paar kleine eindrücke für euch.Read more

Erfolgreiche Schnorcheltour

March 23 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

Heute haben wir den Vormittag wieder am paradiesischen Strand verbracht und ich habe mich um meine Tiefenbräune gekümmert.
    Um 14 Uhr ging’s dann los zu unserem Schnorchelausflug. Der war um einiges erfolgreicher als das gestrige Tauchen.
    Wir haben eine riesige Schildkröte gesehen, direkt neben uns und mehrere Haie.
    Außerdem habe ich einen Malayen der nicht schwimmen konnte und aus irgendwelchen Gründen ohne Schwimmweste im Wasser war, vorm ertrinken gerettet 🤦🏻‍♀️
    Nach der 2,5-Stündigen Tour haben wir angebrutzelte Schultern und sind ziemlich erschöpft.
    Abends gab’s Burger und wir lassen den letzten Abend hier mit Apple Cider am Wasser ausklingen.

Ein Tag im Meer

March 22 in Malaysia ⋅ 🌙 27 °C

Heute haben wir ausgeschlafen, gut im Resort gefrühstückt und dann erstmal eine Weile entspannt. Um 14 Uhr ging es los zum tauchen!
    Wir waren, wie so oft auf unserer Reise, die einzige zu der Uhrzeit und hatten deshalb den Tauchlehrer und das Boot ganz für uns alleine.
    Nach einer kurzen Einweisung mussten wir nur wenige Minuten zum Tauchspot fahren.
    Das tauchen war cool und anstrengend, leider haben wir jedoch nicht so viel gesehen wie erwartet und das Wasser war nicht so klar, wie die Tage zuvor. Eigentlich wollten wir am nächsten Tag gleich noch einen Tauchgang machen, da es hier wirklich günstig ist, lassen das aber sein, da es doch ein wenig enttäuschend war.
    Dafür werden wir morgen lieber an einer günstigeren Schnorcheltour teilnehmen.
    Nach dem Tauchen waren wir ziemlich kaputt, gingen erstmal duschen und ich verbrachte den Nachmittag mit lesen.
    Im Laufe des Nachmittages lernten wir eine Australierin kennen.
    Zu Abend haben wir mit unseren französischen Zimmergenossen gegessen.
    Den Abend haben wir dann gemeinsam mit Karten spielen ausklingen lassen. Die Australierin stelle sich als komische Person heraus.😂 Als sie nach dem Essen zum Kartenspielen dazustoß, war sie schon völlig betrunken und hat das ganze Spiel aufgehalten. Zum Glück hat sie es irgendwann eingesehen und ist zurück auf ihre Veranda gegangen 😀

Bye bye Paradise

March 24 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

Heute früh mussten wir um 10 Uhr auschecken. Den Mittag haben wir noch mal am wunderschönen Strand verbracht. Um 16 Uhr ging dann unser Boot zurück zum Festland. Dort war dann warten angesagt. Um 20:15 Uhr geht unser Nachtbus zurück nach Kuala Lumpur.
    Da gerade Ferien sind, gibt es anscheinend eine erhöhte Nachfrage nach diesen Bussen, weshalb Extra-Busse eingesetzt wurden. Leider haben wir einen solchen Bus abgekriegt. Die sind nicht für lange Fahrten vorgesehen und waren deshalb schrecklich unkomfortabel. Trotzdem haben wir die Nacht überstanden und kamen gegen 7 Uhr morgens in KL an.Read more

Schnorcheln und noch mehr Schnorcheln

August 6 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

In unserem wundervollen Haus hier sind wir eigentlich nur schnorcheln oder gehen zu Belindas essen:)

Unser Haus teilen wir uns außerdem noch mit Weißlippen Affen, Waranen und Eichhörnchen.

Letztere stehlen auch die ganze Zeit unser Essen und sogar Strepsils!

Im Meer sind wir schon Haien, Muränen, Rochen, Korallen und natürlich ganz vielen Fischen begegnet. Was uns alle besonders freut ist dass wir auch Meeresschildkröten gesehen haben 😍 manche sogar mehr als 1.5 Meter groß!! Sehr beeindruckend.
    Leider sind sie auch hier bedroht und dumme Touristen die sie dann anfassen und Boote die sich mit gefühlten 100km/h nähern, helfen natürlich auch nicht.

Pulau Perhentian Besar

August 22 in Malaysia ⋅ ☁️ 29 °C

...zadnji dan na tem lepem otoku...danes se zbudimo v sonce in dan je pravi, da ga izkoristimo še preden se jutri odpravimo nazaj. Po zajtrku si uredimo gliser za prevoz na celino, ob 12 uri jutri krenemo proti Kuala Besut jetty in potem še zadnja noč v Kota Bharu. Danes pa gremo na jungle trekking po otoku. Pot, ki vodi mimo naše recepcije skozi džunglo na drugo stran otoka. Cca 2,1 km dolga pot, ki gre skozi travo, gozd, pragozd :)...gor in dol in z ogromno vlage. Dobre pol urce hoje in pridemo ven na drugi strani otoka, Perhentian Island resort. Veseli ugotovimo, da je naša plaža in vsa scena tukaj, kjer smo, boljša, cenejša in lepša.

Po sprehodu skozi vlažno džunglico, se tukaj še skopamo v turkiznem morju, sprehodimo ob vroči obali in na koncu tega izleta po otoku, za 50 RM, vzamemo vodni taxi, ki nas dostavi na našo plažo. V “bazo” na kosilo in še malo namakanja, punce vidijo celo baby sharka in malega stingraya in tako se je dan prevesil že v drugo polovico.

Zvečer še večerja in Carlosu in Wanu bomo pomahali v slovo. Za Perhentian otoke, lahko rečemo samo dobro, vsekakor zelo priporočamo.

Pulau Redang - Pulau Perhentian Besar

August 20 in Malaysia ⋅ ☁️ 29 °C

Prebudimo se v dež na otoku Redang, kar vzbudi malo skrbi, zaradi prevoza na drugi otok. Morje tu pač, ob njihovih čolnih ni hec. Ampak do našega odhoda se umiri in delno razjasni in po zajtrku spet poberemo kovčke in nahrbtnike in spravijo nas do pomola. Tam nas že čaka prevoz, samo za nas tri. Anjung holidays je agencija, s katero smo rezervirali direkten prevoz iz Redanga na Perhentian. To je bila namreč, kljub relativno dražji ceni, najboljša varianta. Alternativa bi bila nazaj s trajektom na celino, taksi do Kuala Besut jetty in tam gliser na Perhentian. To bi nas prišlo malenkost ceneje, samo bi trajalo cca 5 ur. Mi pa smo se usedli v gliser in lepo odglisirali do Perhentiana. Dobrih 30 minut je trajalo skakanje po morju s polnim gasom, morje mirno k sreči in že nas odložijo na malem in edinem pomolčku v tropskem raju. Bela mivka, palme in turkizno morje.

Spimo v Samudra Beach Chalet, cena za nas tri 122 EUR za tri noči, čisto je, imamo svojo kočico pred plažo, klima dela. Cene tukaj so dva do trikrat nižje kot na Redangu, izbira hrane je velika in zelo okusno. Tudi pivo je, čeprav ne na menujih, prodajajo ga pa, kot tudi cocktaile in ni da ni. Pivo je samo 10 RM, ceneje ga na tem potovanju še ni bilo.

Sprehodimo se po dolgi beli plaži, skopamo v skoraj pretoplem morju, ogledamo lokale ob plaži, ki ob 18 uri zaživijo in vsepovsod ponujajo žar ponudbo in tako naprej. Preden gremo,na večerjo se sprehodimo po plaži, zanimivo kako močna oseka je tukaj, saj je pomol na katerem smo danes pristali suh, čolni počivajo na mivki. Tu je še neokrnjena narava, kar je res lepo, žal ob obali vidimo vse preveč smeti, ki jih mečemo ljudje in ko to vidiš, ta raj in smeti in plastiko, se malo zamisliš kako res uničujemo naš planetek.

Potem pa večerja....noro...velikanski škampi ( 3 komadi 600 g), Red snapper riba (600 g)...cena....144 RM, kar je cca 30 EUR, tako večerjo bi pri nas ali na Hrvaškem plačal krepko preko 100 EUR. Gin tonic je 3,5 EUR, ne žar ponudba, iz menuja so med 9 in 11 RM, ker je cca 2 do 3 EUR. Dolgo, res dolgo me nobena destinacija ni tako navdušila, sploh ko z nogami v mivki, ob vetriču iz morja, ješ dobrote za taki mali denar. Cela scena je vrhunska in to je res vrhunec te poti. Jutri izlet s čolnom, zdaj pa nabrat novih moči.

Pulau Perhentian Besar

August 21 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Prebudimo se v deževno jutro. Grmi, oblaki nič ne kažejo, da bi se skrili soncu. Kar pa se na koncu izkaže v bistvu kot super. Že včeraj smo rezervirali izlet s snorklanjem. Po zajtrku vprašamo sicer, glede na vreme, kaj to pomeni in seveda ne komplicirajo, izlet bo. Opremimo se samo za vodo več ali manj in že se peljemo okoli otoka, mimo manjšega otoka Perhentian Kecil, proti Pulau Rawa. Peljejo nas na štiri različne točke, kjer bi naj nad koralami in med njimi, bilo največ rib. Z malo sreče bi lahko videli tudi stingraye in še kaj. Morje je izredno toplo in današnje oblačno vreme je prav prijetno, da nas ne kuri to močno sonce.

Kakor skočiš v vodo, te obdajo ribe, nič kaj sramežljivo plavajo okoli nas in vidimo tudi kakšen večji komad. Vmes se na Rawa beach sprehodimi tudi po mini peščeni plaži, kjer valijo jajca želve.

Dobre tri ure traja izlet, ko se vrnemo nazaj. In že spet sije sonce, mi pa na kosilo v “bazo”, h Carlosu in Wanu, ki nas veselo že vse kličejo po imenih, vedo kaj pijemo in pojemo s tem čudovitim pogledom v turkizno modrino eno fino kosilo. 43 RM je kosilo za nas tri, s sadjem na koncu...cca 10 EUR. Zakon.

Med 16-18 imajo pavzo, mi pa tudi, zvečer pa spet gremo na sprehod, tokrat na drugo stran otoka, nazaj grede pa na večerjo, žar spet...luštno in dobro, za male pare. Jutri še zadnji dan uživanja.

Kampung Pasir Hantu, Перхентианские острова