Malaysia
Padang Merdeka

• Day 16

Pulau Perhentian Besar - Kota Bharu

August 23, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

In je prišel dan, ko moramo reči adijo našemu otoku. Po zajtrku še zmečemo skupaj prtljago in na pomol čakat naš prevoz. Po nas pride, kot dogovorjeno, ob 12 uri gliser, ki nas brez milosti, s polnim plinom odpelje stran od raja. Žal berem, da vsi ti koralni grebeni okoli Redanga in Perhentian otokov, rapidno ugašajo, zarad vremenskih sprememb, močnih neviht in tako naprej. Žal, ko smo se potapljali, smo tudi mi videli to umiranje koralnih grebenov.

Perhentian Besar adijo in po morju glisiramo dobrih 40 minut, ko pristanemo v Kuala Besut. Tam nas pričaka na pomolu še gospa Zalizam iz agencije, ki nam je rihtala prevoz in potem nas nabulajo 11 ljudi s prtljago v kombi in nas peljejo v cca 70 km oddaljen Kota Bharu, kjer imamo še zadnjo noč. Tokrat malo bolj fin hotel, da se odpakiramo in pripravimo na pot. Na otokih smo imeli v sobi gekote, tudi enega ščurkota, ki je zalutal, smo poslali v nebesa, tukaj zdaj pa luksuz, za 46 EUR na noč z zajtrkom za nas tri.

Prvo seveda kopanje v bazenu, da se malo osvežimo po poti, potem pa gremo še to mesto pogledat. Ampak, mesto je prazno, zaprto vse, pridemo do tržnice, ki bi naj bila za videt, ampak dela morda 5 stojnic, vse ostalo prazno, zaprto. V trgovini preko ceste najdemo nov kovček, za dobro ceno, da lahko zamenjamo tistega, ki se nam je poti zlomil. Sprehodimo se še ob reki Kelantan pred hotelom in v sobi spakiramo vse kot je treba in si pripravimo stvari že za dolgo pot domov jutri. Jutri po zajtrku se še malo skopamo, po odjavi iz hotela pa bomo poklicali Grab taxi in od Kota Bharu letimo za Kuala Lumpur, ob 23 uri iz Kuala Lumpur do Istanbula in potem še iz Istanbula do Zagreba. Dolga pot bo, ampak naredili smo lepe spomine.

• Day 17

Selamat tinggal dan terima kasih

August 24, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 27 °C

Pa je minilo tudi to potovanje. Po več kot 14 dnevih že razmišljaš o domači postelji, pa vendar, ko se ozreš nazaj, je minilo spet hitro. In kaj vse smo videli in doživeli v teh dnevih. Vsak dan je bil aktiven, ponosen sem na malo popotnico, ki je vso potovanje, s prtljago, nahrbtniki, celodnevno hojo, seljenje iz kraja v kraj, prevoze vmes in še kaj, oddelala več ali manj suvereno. V bistvu je že izkušena popotnica :)

Singapur smo obiskali prvič in ob prebiranju vsega pred odhodom, bo držalo, da je država prepovedi. Cigarete, ki jih prineseš s seboj ocarinijo, tudi seznam zdravil je objavljen, kaj lahko in kaj ne prinesti v Singapur, ampak tega nam na meji niso pregledovali. V bistvu je Singapur res moderno mesto, vse jim štima, red je, čisto je, ljudje so prijazni. Samo cene so ne preveč prijazne, odvisno kako se znajdeš. Mi smo še dobro gospodarili, iskanje “western” hrane pa bi bilo polom za potovalni budget. Sicer pa sem prideš tudi zaradi hrane in food court izkušnje in okusi so vrhunski.

Malezija je za nas že drugič. Približno smo vedeli kaj nas čaka, saj smo v letu 2017 oddelali že zahodno obalo. Letos torej, smo pa poleg Melake, ki se splača videt, šli pogledat še končno Redang in Perhentian otoke. Melaka in Kuala Lumpur sta proti vzhodni obali kar velik preskok. Kuala Terengganu na primer, praktično piva ne moreš dobiti, v letu 2017 so “reševali” to Kitajci, tukaj pa jih je občutno manj. Če vprašaš po pivu, te debelo ali skoraj zgroženo gledajo :) Redang je otok, ki smo ga videli, ampak priporočat ga odkrito ne morem preveč. Cene so kar visoke, hrana je draga in izbira odvisna, v kateri resort se pospravite. Za razliko od Perhentian otokov, ki pa jih lahko zelo priporočim, saj so cene več kot okusne, cela scena je, vsaj na Perhentian Besar (večjem otoku) tako fino sproščena, točijo celo cocktaile, pivo, ni da ni. In to za nizke cene, po dolgem času me je celotna scena spomnila, na kak Tajski otok, kjer so itak na veliko sproščeni. Perhentian torej, vsekakor.

Kota Bharu pa je mesto, ki ima 93 % prebivalstva muslimanskega, ženske brez rute praktično ne vidiš, alkohol - kaj je to? Mesto, ki nam služi samo kot zadnji dna pred odhodom domov.

Če bi kaj naredil drugače na tej poti, bi verjetno bil dan manj v Singapurju, iz KL bi letel direktno v Kota Bharu in šel samo na Perhentian otoke, Redang in Kuala Terengganu bi lahko spustil, zdaj ko vemo :)

Malezijo torej smo več ali manj obdelali, ko doma umijemo popotniški prah in se spet navadimo na našo uro, pa bomo začeli razmišljati kam bomo šli delat spomine naslednjič. Adijo in hvala, Singapur in Malezija.