Malaysia
Pulau Wan Man

• Day 10

Kuala Lumpur - Kuala Terengganu

August 17, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Dan se je danes začel zgodaj, vstali ob 7 uri zjutraj, pojedli zajtrk iz 7Eleven in si poklicali Grab taxi. Od Kuala Lumpurja do letališča KLIA2 je to bilo 83 RM, za cca dobrih 50 km, kar je cca 18 EUR. Ni hudo, za taki denar bi se iz Sl.Konjic vozil s taksijem ko bi šel na čago v MB. :)

Tam opravimo vse formalnosti, let mine hitro, slaba ura in pristanemo na severozahodni obali Malezije, Kuala Terengganu. Bral sem dosti o tem, da so tukaj malo bolj “strogi”, kar se tiče alkohola itd., da pa je tak, pa si nisem mislil :) Cel čas se po zvočnikih sliši molitev več ali manj, nikjer praktično ne moreš kupiti piva, kaj šele kaj drugega. Edina rešitev je Chinatown in Kitajci, ki pa tudi danes niso imeli odprto več kot dve gostilni in vse polno. Torej ti ponujajo povsod sladkor v obliki Coca Cole, Sprita in ostalega. Pa taka vlaga in se človek še normalno shidrirat ne more na dopustu :)

Preden so nam pripravili lepo in veliko sobo smo še šli do pomola, s katerega jutri gremo na otok Redang. Da smo zapolnili popoldne tega postanka, saj zaradi urnika trajektov danes nismo mogli na otok, smo si vzeli taksi in si šli ogledat Kristalno mošejo. Vsa v steklu, res lepo in to je za videt. Nazaj grede smo pa še opravili sprehod po praktično praznem mestu, spili Coka colo in spat.

Torej, Rezerviran imamo prostor na trajektu in jutri končno po vseh metropolah, betonu, gremo na tropske rajske plaže. Upam, da se tam dobi kakšno pivce :)