Malta
Għarb

Here you’ll find travel reports about Għarb. Discover travel destinations in Malta of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Lõunasöök uues kohas

April 12, 2018 in Malta ⋅ ⛅ 16 °C

Uku tahab iga kord uude kohta minna sööma. Seekord siis sattusime suhteliselt kallisse kohta kogemata. Võtsin metssea pasta, aga Karl sai kõige huvitavama asja milleks oli riis segamini selle mereeluka tindiga - määris hullemini kui mustikad. Söögiga tuli kaasa ka limonchello kõigile.

Tagasiteel kuulsime, et Adami lennu aeg muudeti laupäeva pealt neljapäeva peale ja ta pidi kohe bussile minema.

Avastasin et uued Maci arvutid on suht head, saab üksteise laadida üle USB C. Või noh, mitte otseselt laadida, aga tühjeneb aeglasemalt.

Lootusetult "metsas"

April 12, 2018 in Malta ⋅ ☀️ 15 °C

Olime nüüdseks juba päris kaua mingit põllu vahelist teerada sõitnud ja inimesed tahtsid hakata tagasi liikuma tuldud teed, sest päike juba loojus vaikselt. Leidsime mingi päris hea vaatega koha ja hakkasime edasist teed plaanima. Mäe otsast paistis, et natuke alt poolt läheb kalju ääret mööda teerada, aga kuidas sinna pääseda oli mõnda aega mõistatus. Igaljuhul lõpuks kui nõksu alla poole saime, siis saime mööda kalju äärt pidi sõitma hakata.Read more

Looduslik "skatepark"

April 12, 2018 in Malta ⋅ ☀️ 15 °C

Mingi aeg jõudsime mööda kalju äärt sõites huvitavasse liivakiviga kohta kus oli väga jõnksuline. Seal oleks rulaga väga lahe sõita olnud. Muidugi pidi koguaeg arvestama, et üks külg on piiratud ~30m kukkumisega merre.

Peale seda jõudsime juba vanasse tuttavasse kohta, kust oli tagasi jõudmiseks vaja ainult 4km järsku ülesmäge sõita.

Ma vist ei maininud, aga seekord olin teejuhiks mina ise.

Azure Window 2.0 ehk Wied il-Mielah

April 14, 2018 in Malta ⋅ ⛅ 14 °C

Kuna olime sisuliselt selle uue "Azure Window" juures (õige nimi Wied il-Mielah) ja Marta seal veel käinud polnud, siis läksime hoopis sinna. Minu jaoks oli see juba kolmas kord seal. Seekord oli aga eriline, sest meri oli väga rahutu, lainetas ja vahutas.

Ronisime alla merele nii lähedale kui saime ja tegime lahedaid pilte.Read more

• Day10

Põnev seene kujuline kivi "The mushroom"

April 14, 2018 in Malta ⋅ ☁️ 14 °C

Kuna Karl ja Stenver mängisid seda GeoCachingu mängu, siis juhatasid aarde otsingud meid põneva kivi juurde, mis nägi välja täpselt nagu seen. Enne seent oli maa sees väike mõra. Lähemal uurimisel selgus, et tegu oli suure mõraga, mis läks 30 otse alla vette.

Väljas oli väga väga tuuline, seega tegime seene otsas mõned pildid kuidas riided tuules supermanlikult lehvivad.Read more

• Day5

Lõunasöök

April 9, 2018 in Malta ⋅ ⛅ 14 °C

Alustasime 10 paiku töö tegemisega, seekord siis töötame paarides ja üritame korda teha koodi osasid mis juba ammusest ajast halvasti on olnud. Paarides on hea, sest konteksti teadmised on 2x suuremad ja saab tihti kiiremini ja õigemini asjad tehtud. Olen koos Kaarliga ühes mestis. Kuna siin majas on suurematest ruumidest puudus kus tööd saaks teha, siis ehitasime terrassile tööruumi ja panime tekid päikesevarjudeks.

Kell 13 hakkas Uku näljatsema ja otsustasime rattaga kõrval külla sõita. Jõudsime just tagasi, aga nüüd pole majas elektrit - Sander tegeleb koostöös majaomanikuga põhjuse tuvastamisega. Saime elektri tänava peal olevast kilbist tagasi sisse lülitatud ja tööga jätkata.

Ta Pinu kirik/väike Big ben

April 14, 2018 in Malta ⋅ ☀️ 13 °C

Juba pikemat aega olin eemalt näinud mingit päris lahedat kirikut mille torn näeb välja täpselt nagu Big Beni torn. Mõtlesime, et käime lõpuks ka lähemalt vaatamas ära ja meil õnnestus isegi sisse saada. Väljast oli tegelt lahedam kui seest, sest seest oli tegu klassikalise kirikuga.

Teel siia otsustasime natuke üle põllu lõigata ja kõndisime kellegi viinamarja põllu kõrval. Mingi imelike marjadega põõsas oli ka siin. Marjad olid kollased, seest kiviga ja hapukad. Tegelt päris head. Paha ei hakanud.

Grafts Village

April 14, 2018 in Malta ⋅ ☀️ 13 °C

Terve see päev on olnud väga väga tuuline jälle ja kella 15 paiku pidi juba korralik torm tulema, seega soovitati pigem tuppa jääda. Kuna täna on vaba päev ja ühtlasi ka viimane päev (kell 2 öösel hakkame tagasi koju liikuma), siis otsustasime ikkagi natukeseks välja minna.

Umbes 500m kaugusel meie majast on väike külake nimega Grafts Village, kus on hästi palju käsitöö poode. Naised tahtsid minna ehteid vaatama ja mina kommi poodi. Siit said ostetud ka enamus asju mis reisilt koju tõin.Read more

Liivakivi rannik

April 14, 2018 in Malta ⋅ ⛅ 14 °C

Karlil oli plaan minna põhjarannikule matkama, aga torm pani natuke kõhklema. Mina tegelt eile käisin enam-vähem sama tee läbi rattaga. Kuna midagi targemat teha polnud ja jalad veel kandsid, siis otsustasime kõik koos selle põhjaranniku matka läbi teha.

Kiriku mäe otsa

April 14, 2018 in Malta ⋅ ☀️ 13 °C

Algselt oli küll plaan külastada kirikut ja siis tagasi koju liikuda, aga otsustasime ka kõrvaloleva mäe otsas ära käia

Kiriku juurest läks tee kõrgele ülesse mäe otsa. Tee ääres oli palju kujukesi piibli juttudest ja näe otsas suur rist.

Mäe otsas on märkimisväärselt(!) tuulisem kui all, kes oleks arvanud, seega kasutame võimalust tuules surfamiseks ja muidu lollitamiseks.

Otsustasime, et kuna tegelt on päris lõbus, siis matkame edasi ja lähme vaatame järgmise mäe otsas oleva mahaka ära.