Mexico
Benquesoya

February 14, 2020 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Gestern um 7h30 ging es für mich von Mérida in Richtung Süden nach Bacalar, von dort aus nahm ich einen collectivo (kleiner 12 Sitzer) in Richtung Mahahual am Karibischen Meer.

Mahahual war bis vor 10 Jahren ein kleines Fischerdorf doch dann würde ein Hafen für Kreuzfahrtschiffe gebaut. Heute kommt täglich ein Kreuzfahrtschiff aus Deutschland, Frankreich oder USA an. Die meisten Kreuzfahrt Gäste scheinen dennoch in der Nähe des Schiffes zu bleiben. Und ab 15/16uhr kehren auch die die es etwas weiter geschafft haben zurück zum Abendessen. Ab Nachmittag ist der Ort wieder sehr ruhig und es bleiben nur ein paar Strand Buden offen.

Es werden hier diverse Touren angeboten. Wie zum Beispiel um den größten Atol der nördlichen Hemisphäre "Banco Chinchorro" zu entdecken oder auch zum Fischen oder schnorcheln. Schildkröten, Delfine und hunderte von Fischarten leben hier.

Mahahual 2

December 8, 2022 in Mexico ⋅ 🌙 25 °C

It's our last day in Mahahual. The initially planned 2 days turned out to be over a week kiting with Norberto, Angeles and Estrella, chilling on our wonderful seafront balcony and eating great food. Mahahual is just hard to leave.Read more

6. Z Erste mau Touche 🐠🦑🐙🐟

March 8, 2023 in Mexico ⋅ ☁️ 27 °C

Hüt morge si mir z erste mau ga Touche in Mexiko☺️

Bevor z Abentüür het chönne starte heimer no Bargeld brucht, da touche ja ir Regu nid für schmaus Gäud isch. 😅
      1 Stund simer in Mahahual undem Näbäort umegfahre bismer e ATM hei gfunde wo erstens funktioniert und zwöitens nid nur US-Dollar git...
      Schliesslich heimer dr letscht ATM gfunde und chönne Nötli entlocke.

Itz cha z Touche los gah!
      Mir hei e Dütschi aus Divemaster gha, ds het üs dr Iistieg gad chli erliechteret. Si isch sit öppe 4 Jahr in Mexiko und het drum oh chli Erfahrig. 😉
      Mir si mitem Boot nur öppe 5min usegfahre u si da am Riff vo Mahahual ga touche. Äs isch meeega schön gsi! Soo viu schöni und intakti Koralle, vili farbigi Fischli, Moräne, Languste, ä risige Zackebarsch und no viu meh hei mir gseh🥰

Nachem touche chame üs aber aube nüm für viu bruuche😅 Mir hei ä gmütleche Nami verbracht und fein Znacht gässe am Strand☺️
      Mir fröie üs scho mega ufe morgig Tag!!! Es geit nämlich witer mit Touche. 🐟🐙🦈🐋🐠🦑

7. Banco Chinchorro 🥰🦈

March 9, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 25 °C

Hüt am 8i isch dr Träffpunkt im Divecenter gsy.
      Nachdäm sech jede usgrüstet het isches am haubi 9i mitem Boot richtig Banco Chinchorro gange. 🛥️
      1 Stund simer ungerwägs gsy bismer das Atoll erreicht hei. Banco Chinchorro isch z grösste Atoll i dr nördliche Hemisphäre!
      Mir hei 3 Touchgäng vor üs. Ds heisst strängs Programm für üs!

I denä 3 Touchgäng hei mir die schönschti Ungerwasserwäut erforscht wo mir je gseh hei. So ungloublech viu Fische und Koralle uf eim Huufe hei mir no nie gseh. Es isch eifach schön sones intakts Koralleriff z gseh!
      Mir hei zämä mit Amme- und Riffhaie chönne z Riff erkunde.
      Mir hei usserdäm Adlerroche, Seefledermäuse (Batfish), Languste, Horse-Eye-Jack und no viiiu meh gseh. 🐟🦈🦑🐋🐙🐠
      Di verspielte Ammeheie si aber es absoluts Highlight gsy. 🥰
      Währendem Touche si si eim richtig nöch cho und i mi isch sogar mau eine dri gschwumme.
      Dr Füürfisch (Lionfish) isch e invasive Fisch und het ke natürliche Feind i dene Gwässer. Drum het d Divemasterin e Speer derbi gha und die Lionfishe wosi het gseh ufgspiesst. Sobald si tot si wärde si vo de Ammeheie gässe.

I de pouse simer mega guet verpflegt worde mit Schoggibrötli, Ceviche und Panini.
      Di zwöi Stund Boot fahre heisech so öpis vo glohnt!

Fertig

Costa Maya

November 28, 2023 in Mexico ⋅ ⛅ 82 °F

Enjoyed the Alexa Mahahual: Journey through Mexican Folklore. We visited the local temple and experienced a spiritually cleansed. Then we had fabulous food and drink. Ending with fashion, dancing and history.Read more

Costa Maya

February 23 in Mexico ⋅ ⛅ 23 °C

Ich merke wie ich mich so langsam entspanne, das schlägt sich bei mir immer in Müdigkeit nieder. Aber das ist gut. Habe recherchiert, es lohnt sich heute nicht von Bord zu gehen weil im Hafen sind es nur Touristenfallen und man muss auf seine Kreditkarteninformation aufpassen. Das spare ich mir.
      Habe mir heute früh einen Cappuccino in der Alleinreisenden- Lounge geholt und jetzt liege ich an Deck, natürlich mit Sonnenschutz eingecremt. Heute und morgen noch schön ausruhen und Sonntag 7:30 Uhr geht es von Bord und dann wieder 8 Stunden nach Hause fahren. Well.
      Es gibt eine Website namens Cruiseplum.com wo man sehr günstig Kreuzfahrten buchen kann… Diese Webseite werde ich in den nächsten Wochen mal etwas erkunden. Die Welt ist groß.
      Norwegian Cruise Line hat leider nicht so tolles Essen wie Princess aber dafür mehr Alleinreisende und mehr jüngere Leute. Das finde ich ganz gut. Leider auch ein paar Krach Nudeln 😂

February 2, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 26 °C

Our final stop on the coast of Quintana Roo with our friends was Mahahual, another lovely beach spot that gets obliterated by cruise ship tourists every day. What a strange place... After 5pm, another world. Anyway, we spent time snorkeling with our friends and whizzing up and down the mangrove coast with a tandem bike. Go for the surf and sun, stay for the clash of cultures.😜

Unser letzter Halt an der Küste von Quintana Roo, mit unseren Freunden, war Mahahual, ein weiterer schöner Strandort, der jeden Tag von Kreuzfahrttouristen überrannt wird. Was für ein seltsamer Ort... Nach 17 Uhr, eine andere Welt. Jedenfalls verbrachten wir die Zeit damit, mit unseren Freunden zu schnorcheln und mit einem Tandem die Mangroven-Küste rauf und runter zu fahren. Kommen Sie für Surfen und Sonne, bleiben Sie wegen des kulturellen Austauschs.😜

5. Mahahual

March 7, 2023 in Mexico ⋅ ☁️ 28 °C

Hüt isch ä Tag gsy wo nid viu isch gloffe. Im wahrsten Sinne des Wortes, wüu hüt simer meh gfahre 😅👍 Vo Tulum geits nach Mahahual. Mahahual ligt äbäfaus ar Küste und het e guete Ruef zum ga Touche. Da simer scho mega gespannt druf 🥰.
      Womer in Mahahual si acho heimer äs fasch usgstorbnigs Stedtli atroffe. Es het aber Resti um Resti und Lädeli um Lädeli gha. Bsunders di viele Taxis si üs ufgfaue. D Strasse si vou mit gäubä Outos gsy.

Womer am Anfang imne Beizli hei öpis trunke, si üs zwöi grossi Krüzfahrtschiff ufgfaue, wo diräkt ufe gross Stäg zuestüre in Mahahual.
      Nachem ichecke is Hotel und emne Pöiseli het ds verschlafene Stedtli de ganz anders usgseh. Vouu mit Amis wo eifach jedes Klischee abdecke 😂 6'000 Passagiere wo i ds Stedtli chöme. Eifach Krass..
      Drum hets oh so viu Taxis gha. Eifach vom Schiff iz Dörfli und vom Dörfli wieder zum Schiff.

Mir hei iz für morn 2 Touchgäng buechet und für am Donstig nomau 3. Da gömer de uf d Insle Banco Chinchorro. Es Naturschutzgebiet mit ere gwautige Unterwasserwelt.
      Mir fröie üs riesig!!! 😍🐟🐙🐋🦈🐠🦑

April 17, 2023 in Mexico ⋅ ☁️ 26 °C

mitemä taco buch laht sichs guät tauchä🌮
      grundsätzlich wäred mir natürli gern in belize as belize barrier reef gu tauchä, aber leider sind diä priisä det eifach jenseits vu guät und bös gsi. und det womer hend wellä hets ja au nöd klappt ka. also hemmer üs für mexiko entschiede. z reef (vu mexiko bis honduras) isch ja immernu z glichä, aber dr tauchgang isch um einiges günstiger. belize isch ja definitiv au eher eis vu de türerä länder da.
      mir entscheided üs vürä chlinerä ort, chlei nach dr grenzä. im erstä moment gsehts wiedr schlecht us, üserä buächtä tauchgang staht uf dr kippi und wird de sogar nu abgseit. mir verlängeret extra en tag und tatsächli klappts. es het sich definitiv glohnt. z reef zeigt sich wiedr vu sinerä schönstä siitä. diä farbä, alles isch intack, unzähligi fisch i allnä grössä und farbä, riesigi wasserschildkröt und vieles meh. wooow mir sind wiedr eimal me beeidruckt was üseri natur alles büdet.
      z mexikanischä essä lümmer üs natürli au nöd entgu. tacos und burritos🤤🤤. kochä chends. zum glück chasch au alles uhni koriander ha😁 wer brucht der schu.
      mahahual het momentan au mit der rotalgä blag z kämpfä. we überall in mexiko, darum hends überall vor de stränd selberbastliti stopper. das macht z bild leider chlei kapuutt, aber z wasser isch trotzdem wunderschön gsi und het i allnä farbä glüchtet.

Costa Maja/Mexiko

March 7 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

Gestern wurde unsere Abfahrt 2x verschoben.
      Erst auf 22 Uhr und dann auf 1.30h in der Nacht, das heißt, auch verspätete Ankunft in Costa Maja. Es hieß, wir müssen Frischwasser tanken, deshalb ist auch das Schiff nochmal in den Hafen gefahren.
      Für heute haben wir nichts gebucht, außer, dass wir per WhatsApp 2 Fahrräder gemietet haben. Das Hafengelände ist heftig. Zig Shops, ein Pool, Flamingos, Restaurants.
      Ich hab noch nie so ein großes Hafengelände gesehen. Die schicken einen im Kreis, damit man auch wirklich an jedem Laden vorbeikommt, bis man aus dem Hafengelände raus kommt. Heute sind wir "nur" 3 Schiffe.
      Hatte mir extra eine E-Sim Karte geholt, die auch in Mexiko gehen soll. Gestern hatte es geklappt, heute nicht. Somit konnte ich nicht mehr schauen wo genau der Fahrradverleih war. Wir haben uns dann woanders Räder geliehen. Ohne Gangschaltung und nur mit Rücktrittsbremse. Wir sind dann paar Kilometer gefahren . Das Wasser ist leider immer schmutziger geworden und die "wilden" Strände auch. Wir sind dann wieder umgekehrt, haben die Räder abgegeben und sind zum Leuchtturm gegangen, hier war ein schöner Strandabschnitt mit glasklarem Wasser. Zurück an Bord dann die schlechte Nachricht. Unsere Wasseraufbereitunsanlage ist kaputt und wir fahren anstatt nach Belize wieder zurück nach Cozumel um wieder Frischwasser zu tanken.
      So ein Mist. Cozumel und Costa Maja sind die 2 uninteressantesten Ziele der Reise. Und wie es dann weiter geht steht noch in den Sternen. Ich halte euch auf dem laufenden.
      Am Abend war dann noch eine Party am Pooldeck, da haben sie sich echt Mühe gegeben.

Benquesoya