Mexico
Iguanas Ranas

Cozumel #2

February 8, 2023 in Mexico

(...) Cozumel gefällt uns sofort viel besser. Den ersten Tag verbringen wir schnorchelnd am Strand und buchen für den nächsten Tag einen Tauchausflug. Der Tauchausflug führt uns in den Südwesten der Insel. Martina und Steve haben sich ebenfalls angeschlossen. Auf unseren beiden Tauchgängen treiben wir mit einer zügigen Strömung einer Riffwand entlang und bestaunen dabei wunderschöne und v.a. gesunde Korallen und Schwämme in allen Farben und Formen. Unterwegs tauchen wir durch ein paar Höhlen und sehen ein paar Adlerrochen vorbeiziehen. Fabienne ist nun auch wieder fit und hat mit dem Druckausgleich keine Probleme. Nach zwei Nächten verlassen wir Cozumel wieder und hoffen, dass unser verbeulter Bus nach wie vor heil auf ist. Dem ist so.Read more

25. Cozumel

March 27, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Soo, hüt isch wieder mau touche agseit. 🥰🐟🦈
      Am 10 vor 8i träffe mir üs bim Dive Center. Mir fahrä aui zäme mitem Taxi zum Hafä. Anschinend hets hie uf Cozumel ä spezielle Hafe wo nume Touchboot si😅
      Mir hei hüt ganz ä cooli Truppe ufem Touchboot, 4 dütschi Päärli und mir😊
      Z'Touche isch für üs e zimlechi Umsteuig gsy, wöus ä starchi Strömig im Meer het gha. Eigentläch no gäbig wöume sech im Wasser hätti chönne la tribe. Aber wöus haut schwieriger isch gsy zum kontrolliere womä härä wott, ischs zimläch aasträngänd gsy.

Mir heis trotzdäm sehr gnosse und hei ganz viu gseh. Schildkröte 🐢🥰, Haie, Igeufische (öppis wine Chugufisch), Drücker-Fische, Barracudas und no viu meh.
      Natürlich simer absolut begeistert gsy vo dä härzige Schildkröt 🐢, wie immer 🥰🥰.
      Da üsi Touchschuu nur rein mexikanisch isch, heisis oh nid so pressant gha. Nach 2 Touchgäng chöme mir ersch am 4i zrugg i Hafe. 😂

Mir si när no ga ichoufe für z Znacht. Ufem Plan wäre Teigware mitere Avocado-Louch-Pesto gsy. Jedoch heimer nachem Touche so Heisshunger gha, dass blöderwiis no paar Donuts im Wägeli si glandet und mir üs im Hotel ä rise Schüssle Guacamole hei gmacht😅

Am Abä hei mir üs no mit äs paarne Lüt vom Touche troffe zum öppis ga z trinke. Mir hei ä Cerveceria gfunde wo säuber duet Bier braue. Natürlech hei mir dert aui Bierli müesse probiere u si dämenstprächend chli versumpfet🍺🍻😂 (so fescht versumpfet dass dr Yäni mir Text muess diktiere wüu är Taste nüm trifft😂😂)

Tauchen in Cozumel

September 27, 2016 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Zwei Tauchgänge heute in Cozumel, Tauchplätze Palancar und Tormentos. Erst mit dem Speed-Boat über den Kanal hinüber nach Cozumel. Dort haben wir zwei Plätze angefahren. Es gab etwas Strömung, was nicht was nicht ganz einfach zu tauchen ist.Read more

Iguanas Ranas