Mexico
Laguna San Miguel

Von Tulum nach Cozumel

April 23, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Heute begann der Tag mit dem Aufbruch zum Ort Playa del Carmen (der auf halbem Weg zwischen Tulum und Cancún liegt), wo uns eine Fähre rüber nach Cozumel bringen sollte, eine kleine lebhafte Insel 20 km vor der Ostküste Yucatáns!
    Zuallererst stoppten wir aber in Akumal (übersetzt: Ort der Schildkröte🐢) ein kleines beliebtes Örtchen zum tauchen und schnorcheln 15 km vor Tulum! Dort machten wir einen einstündigen Schnorchelausflug mit einem Guide und schwammen direkt vom Strand aus ca. 100-200m weit raus. (Das ist nur mit einem Guide in abgetrennten Zonen erlaubt, um das Korallenriff zu schützen und nicht (weiter) zu zerstören!) Wir haben u.a. den Papageienfisch gesehen (kunterbunt), einen Schwarm wunderschöner blauer Fische, zig andere Fische, unterschiedliche Korallen und das Highlight waren die Meeresschildkröten, von denen eine direkt unter uns und über dem Korallenriff geschwommen ist, kurz aufgetaucht ist und dann ins tiefe Blau des karibischen Meeres verschwunden ist🤩
    Nach diesem Highlight ging's dann weiter nach Playa del Carmen wo wir nur ein gutes Stündchen einen Einblick in das touristische Hochburgtreiben erhielten, indem wir über die sogenannte 5th Avenue bis zur Fähre schlenderten. Dort reihte sich ein Geschäft ans Nächste, Bar an Restaurant und immer dazwischen tausende von klitzekleinen und großen Souvenirartikeln🙃
    Unten am Pier angekommen,begrüßten uns die zwei riesigen Steinfiguren, die wie ein Tor zum Ozean aussahen!
    Nach einer 45 minütigen Überfahrt🛳, sind wir am späten Nachmittag auf Cozumel angekommen und fuhren zu unserem feinen Resorthotel, in dem wir es uns die letzten Tage - natürlich neben weiteren Inselaktivitäten - von vorne bis hinten besonders gut gehen lassen werden.😎♥️

Diving paradise

January 9, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Cozumel is a real paradise. What a chance to see eagle ray passing right in front of you.
    Drift is the most common type of diving. It’s a really pleasure to “fly” over this amazing rift without effort. Did you know that this zone is a protected parc and that the amount of diver is limited each day?Read more

Goodbye Cozumel

February 13 in Mexico ⋅ 🌙 26 °C

Wir lagen heute neben der „Mein Schiff 1“ und beim Verlassen der Pier wurde ausgiebig gewunken und die Schiffshörner haben sich Konkurrenz gemacht... nebenbei konnten wir auch wieder einen tollen Sonnenuntergang 🌅 von unserer Kabine genießen 😊Read more

2. Landtag: Cozumel (Mexiko)

December 4, 2019 in Mexico ⋅ 🌙 20 °C

Der 2. Landtag begann in aller Frühe: 05:00Uhr aufstehen, kurz frühstücken und dann 06:00Uhr Treff mit der „Reisegruppe“. Kurz darauf liefen wir schon über den Pier von Cozumel zum Fährschiff, mit dem es dann etwa 45min bei starker Brise nach Playa del Carmen auf dem Festland ging💨
    Dort standen insgesamt 15 (!!) Reisebusse von Aida bzw. deren kooperierenden Unternehmen vor Ort, die ihre jeweilige Gruppe zum jeweiligen Ausflug bringen sollten. Wir stiegen also mit unserem Scout Annika (jeder Ausflug wird von mindestens einem Scout von Aida begleitet, der zum Beispiel das Englisch der Reiseleiter ins Deutsche übersetzt) in unseren pinken Bus, der uns zur ersten Station des Tages bringen sollte: der Maya-Stätte Tulum

Abreise aus Cancun

February 24 in Mexico ⋅ 🌙 25 °C

Heute ging es schon wieder weiter, weg von Cancun und mit Bus und Fähre auf die schöne Insel Cozumel. Die Fährentickets hat uns Aljona trickreich mit 3 Euro Rabatt besorgt - Studenten zahlen schließlich weniger und als solche wurden wir gleich erkannt 🤗
    Cozumel quillt, ähnlich wie schon Cancun, über vor Touristenshops und Restaurants. Hier ist gerade Karneval und heute war im Rahmen dessen ein 5 km Lauf, auf dem man sich gegenseitig mit Farbbeuteln bewarf. Lustig anzusehen, vor allem weil die Leute alle mit Kind, Hund und Kegel gelaufen bzw bei 30°C + gelaufen sind. Leider waren wir etwas spät dran um noch Tickets zu erobern.
    Unsere Casa ist diesmal etwas lustig, denn wir wohnen in einem Raum mit 4 Betten und kleinem Bad nebenan zusammen! mit unserem Vermieter - quasi schon Couchsurfing.. Edgar hat uns aber sehr nett empfangen und wir hoffen auf ein paar Schnorcheltipps, denn er ist Tauchlehrer.
    Die Mexikaner scheinen uns mach Kuba alle etwas reservierter, aber vielleicht lockert sich das im Laufe der Zeit, wenn man aus diesen extrem touristischen Gegenden rauskommt.. wollen schließlich auch mal mit einem Mexikaner tanzen 😁
    Morgen werden wir hier den Karneval ein bisschen mit aufmischen und Abends zum Konzert von Cheyenne - scheinbar eine internationale Berühmtheit.. wir Kulturbanausen.

Cozumel, Mexico

February 12, 2019 in Mexico ⋅ 🌧 24 °C

We had nothing planned here so left the ship and just walking around the town. Weather very changeable today, heavy rain followed by warm sunshine. The town of Cozumel is not, in any way, historic but it is not without its charm. Lots of side streets to wander around and although the locals want you to buy everything, a polite ‘no thank you’ and they stop. Everybody very friendly.Read more

Dive, work, relax, repeat.

February 7, 2017 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

I really enjoyed my week on Cozumel. Besides getting some more work done, I got my diver's certificate after 4 dives and a theory test.

Diving was my reason to come here and I fell in love with the sport right away! Cozumel has tens of reefs and spots to dive with rays and sharks, and nice warm water. My favorite dive was through a vertical reef dotted with tunnels to swim through and underwater caves to explore. I saw a 2 meter wide sting ray and hung out with two big sea turtles under water. I'm certainly hooked on scuba diving! Although I think I still prefer free diving because you don't rely on technology and fancy equipment but only on your skills as a diver

I also made some new friends, did a trip to a very remote pearl farm north of the island and cooked some good old German food (Oma Diddas Wurzelgemüse). This was the first time I had cooked a full dish in many months. It wasn't as good as it could be, but I enjoyed it :) Oh, and picture 3 is my diving instructor's car. VW Bug. It's falling apart (in one sharp corner, the door opened by itself), but drives without issues!

Isla de Cozumel

October 17, 2018 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

...sie sind überall...😁

Isla Cozumel

November 2, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Dobro jutro 😪
    Danes je zelo zahteven dan, saj je pogreb naše zlate babice. Ob 14:00 popoldan po Slovenskem času, poteka zadnje slovo. Po Mehiški uri je to ob 8:00. Zjutraj pravočasno vstanema in sva z mislimi in v podpori najinim najbljižjim. Skupaj smo 😪♥️. Spominjam se vseh lepih trenutkov, ki sem jih doživel z njo. Hvaležen sem, da me je sprejela takšnega kot sem in da me je imela iz srca rada. Hvala ti za vsak trenutek, ki sem ga lahko preživel s tabo draga mama Tončka ♥️♥️😪.
    Z Dejanom ozaveščava kako je pomembno graditi na odnosu sedaj, ko so ljudje še z nami, kajti kasneje je prepozno!
    Hvala Teoriji Eksena za pot ljubezni, saj brez nje resnično nebi zmogla iti skozi tako zahtevno situacijo. Ne glede na to, da je bolečina prisotna, se imava z Dejanom zelo lepo in namenjava trenutke dnevu, ko se spomnima na babico ♥️♥️.

Ob cca. 9:00 uri odideva na zajtrk v hotelu. Svaže sadje, ter umešana jajca z slanino, stročji fižol, ter popečen krompir. Kava in sveže izstisnjen pomarančni sok pa za žejo.

Po zajtrku greva v sobo po stvari, ter se odpraviva do pristanišča, kjer se bova ob 10:00 vkrcala na Ultramarjev katamaran, ki naju bo odpeljal na otok Cosumel. Vmes se v pristanišču dogovorima za najem Jeepa z odprto streho, ki naju bo prevažal po otoku. Zanimiva izkušnja. Kot v filmu :)
    Ko vse urediva se vkrcava na katamaran. Divji valovi poskrbijo za nihanje katamarana. Vmes pa živa glasba, moški s kitaro, ki ni tako prepričljiv, kot pa gospod iz katamarana na Isla Mujeres.
    Skupaj sva♥️.

Prispeva na otok in naju takoj očara. Palme, barve, vse urejeno,čisto,...
    MAHI MAHI rentals & tours, je najin naslov za najem Jeepa. Prispema do njihove pisarne, ter uredimo vse kar se tiče dokumentacije.
    Usedava se v avto in VIVA MEXICOOOO 😀.
    Danes je sončno celi dan.
    Zapeljeva se na drugo stran otoka, kjer je manj turistično in manj gneče.
    Rajske plaže z palmami, belim peskom in turkiznim morjem. Dih jemajoče. Kar ne veva kje bi se ustavila. Komaj uspeva slikat, snemat in opazovat. Noro! 😀
    Zaustaviva se v restavraciji El Pescador, ter si na plaži pod slamnikom privoščiva Coca colo.
    Na tej strani otoka je naravni rezervat, kjer je v vodi mogoče videti vse živo. Korale, ribice ter tudi orjaške morske zvezde.
    Po osvežitvi se odpeljeva dalje. Voziva se po obalni cesti in opazujeva mamljive plaže z turkiznim morjem. Ker je vreme sončno, so barve morja res osupljuve.
    Ustavima se ob nama najlepši, ter se odpraviva na kopanje. Divji valovi, beli pesek in midva. Popolno 🏝️♥️. Tukaj ostaneva kakšno uro, ter se odpeljeva naprej. Najina naslednja postojanka je naravni park PUNTA SUR. Narava polna živali. Legvani kar hodijo po cesti in ptice preletavajo nebo. Voziva se po divjini z najinim Jeepom. Precej avanturistična izkušnja 😀.
    Pripeljeva se do plaže, kjer si privoščiva kosilo.
    Navdušena sva nad buritusom, zato si ga privoščiva tudi tokrat.
    Jaz se osvežim še v morju, Dejan pa kar v senci.
    Ker se nama počasi približuje ura vrnitve avtomobila, sva se odločila, da se počasi odpraviva nazaj proti mestu.
    Postojiva v pristanišču Puerto Maya, ter se sprehodiva mimo trgovinic in lokalov. Na konci pristanišča so zasidrane 3 ogromne križarke, ki čakajo na odhod. Ljudje se počasi zbirajo in od daleč, se na pomolih vidi kača ljudi, ki se vkrcavajo na ladje.
    Ob morju se usedeva ter zopet naročiva Coca colo 😀.
    Slišiva se z mami in Romanom, ter poklepetamo preko video klica. Spet nastopi trenutek, ko se spomnim na mamo 😪.

Odpeljeva se v center, ter vrneva avto. Na poti do pristanišča se ustavima v majhne uličnem lokalu, ter spijeva kavo.
    Ob 17:50, se vkrcava na katamaran, ki odpluje nazaj v Playa del Carmen ob 18:00 uri. Vožnja traja dobrih 30 minut. Valovito morje poskrbi, za prijetno nihanje katamarana.

Ob 18:30 prispemo v Playo del Carmen. Najprej odideva na kavo in na brownie.
    Ker ni bilo proste mize, sva si vse skupaj odnesla v hotel.
    Ko prispeva v hotel, najprej obesiva brisače in kopalke, spijeva kavo, ter se odpraviva na bazen. Veliko je vlage, zato nama osvežitev kar precej prija.
    Na bazenu ostaneva do 21:00, nato pa si kar tukaj privoščiva večerjo.
    Nadvse prijazen natakar Fernando, nama kar ob mizi pripravi svežo omako za tortilije.
    Nato pa špageti bolognese in testenine štirih sirov.
    Ob 21:20 se odpraviva v sobo.
    Glede na to da sva danes pozabila na sončno kremo, bo svoje delo za konec dneva opravil gel Aloe vere :)

Jutri odhajava na izlet v Rio Secreto, kaj več o tem, zapišem jutri.
    Z mislijo na babico, ležem v posteljo in utrujen od dneva zaspim.

Buenas noches 😪🌜

Taco Tour

December 7, 2019 in Mexico ⋅ ☀️ 25 °C

Ab auf die Insel Cozumel. Kleine Taco Tour mitgemacht. Los ging’s mit eiskaltem Wassermelonenshake. Dann kamen verschiedene kleine Läden mit verschiedenen Tacos, Enchiladas und wie se alle heißen. Bier und Tequila Tasting. Eine Flasche sollte dann 140 USD kosten. Haben wir natürlich nicht gekauft.
    Der kleine Strandabschnitt war leider von zu vielen fetten Amis überlaufen. Sind dann doch lieber wieder zurück gefahren.

Laguna San Miguel