Mexico
Marina

Penthouse D, Torre 2

April 21, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Vorgester simmer zimlich de ganz Tag am Strand gsii. T moira isch nöd eso fit gsi, will sich das mexikanische Resti vom 1. Tag in Puerto (das mit de scharfe Wings) als doch nöd soo chillig usegstellt het. Am abig sind denn paar in usgang & paar dehei bliebe. Nach em Zmorge im Hafe (inklusive Krokodil-sichtig) hemmer gester t Wohnig vo eusne Gastgeber ufgruumt und zwei Uber gnoo zu de Wohnig vom Lazi sim abuelo, wo mer die negst Wuche defed verbringe. Genau wie letscht Jahr het die spektakuläri ussicht & mega grossi Wohnig alli mega beiidruckt & mer sind grad nachher an Pool go chille (usserd die wo im usgang gsi sind, die sind go schlafe). Am abig simmer no go poschte das mer die negste Täg choche chönd (riiiiiese Plastik Verschwendig, so wie die « iipacker » iipackt hend im Lade) und hend denn grad knapp no en wunderschöne Sunneuntergang chöne bestuune. Am abig hemmer vo obe abe (!) no chöne es chlises fürwerch bestuune (ostersunnig wahrschindli). Hütt isch wahrschindli für die meiste eifach de ganz Tag: nüt (und sich am Pool wieder mal verbrenne, hend scho lang nüme 👍🏼😂)Read more

Penthouse (es het brännt)

April 27, 2019 in Mexico ⋅ ☁️ 28 °C

Sit bald ere Wuche simmer in Puerto Vallarta. Hemmer vill gmacht? Nö.
      Trotzdem paar chlini Impressions:
      De tagesverlauf isch meistens glich - Zmorge Pool Pool Pool Znacht Chille Schlafe. Dezwüsched sind de Lazaro und Ich (Alain) immer mal wieder go Billiard spille 12:2 für de Alain staht. Nachdem de Lazaro scho im Gokart gege mich verlore het vertreit er die wiiteri niederlag ned so guet.
      Am Abig het jede eis menu defe ussueche Wo den die person mit mir (den musi ebe ned abwesche) kocht het. Carbonara, Gratin, Burger, Cousus und hüt no Paella. So sparemer gad no chli Geld. Hend gester müsse Putzfrau cholah wels mer de Teil mitem Suber ned so begriffe hend. Gester und vorgester sind zersch Nevia uf Costa Rica und de Flavio wieder heii gange. Jetzt sind nurno mir Foif Anna, Lazaro, Moira, Juli und ich. Am abig hemmer no es auto für Cancun gmieted und die erschte 6 nächt buecht. De rescht machemer spontan. Am gliche Abig hets eh Pokerrundi under de Jungs geh. Plötzlich füllt en ohrebetäubende Larm de Ruum. De Füüralarm gaht los. Instinktiv simmer grad Handy und pass go hole und direkt us de Wohig is stegge huus. Dt Fraue sind zu dem Ziitpunkt am Billiard spille gsi im erdgschoss. Im oberste stock dtsie (25te) Isch zum erste mal doch nem so geil. Im 10 stock eppe hemmer es alts päärli, wo sho im pijama gsi isch, troffe, wo gseit het es chönt en falsche alarm sii. Trotzdem hemmer wele sicher gah. Und go nahfrege bi de securitys. Doch wehrend em wiitere abstiig hemmer uf eimal en verbrennte gruch ide nase gha. Je tüfer mer gange sind desto stärcher ischer worde. Ersh nachem 3 stock ischs den wieder weg gsi. Ganz une sind secutirys usem lift cho (gschiid im brandfall oder) wo gseit hend epper heggi esse verbrennt. Hahaha. Und Dt fraue hend wehrend dem ganze friendlich witer billiard gspillt. So
      Dt Anna isch safe und hüt gemmer de neuscht Avengers go luege wo alli ussert de Julian wo dihei bliibt, druf gwarted hend.

1st day

February 4, 2019 in Mexico ⋅ ☀️ 19 °C

I rented a car from the airport to get me to where I was going to stay at the Hyatt Zyva Hotel.
      Then I bought two tours for two of the days I would be in the city, one to Canopy and the other to Vallarta food tours, because I love the food, I really had quite good experiences this day, I can say that what I had planned at a distance I had to carry out during the morning of the first day of my stay in the city, although personally I can not complain, even the tours to the purchase of my tour enchanted me.
      Puerto Vallarta Car Rental | City Car Rental
      Av. Francisco Medina Ascencio 141, Zona Hotelera, Villa Las Flores, 48335 Puerto Vallarta, Jal.
      +52 998 980 0608
      Puerto Vallarta has an endless number of activities that can be done either alone or accompanied, in addition to the possibilities of having an incredible time in a place like this are endless, you can do activities of all kinds, from fishing, swimming, surfing, or simply visit one of the sculptures that you can see in the malecon of the city.

Puerto Vallarta

October 22, 2022 in Mexico

Im Morgengrauen geht's los auf die letzte Etappe vor der längsten Pause seit Beginn unserer Reise im Mai. Eigentlich ist die Distanz nur 450 km aber sowohl Google Maps als auch unser pessimistischeres Auto-Navi sagen uns 7-8 Stunden Fahrzeit voraus und wir verlieren eine weitere Stunde mit der Zeitumstellung. Die ersten 2 Stunden kommen wir auf der Mautstrasse flüssig vorwärts und mit der Doppellinien-Überholtechnik sind auf der 2-spurigen Schnellstrasse auch vereinzelte langsamere Lastwagen kein Hindernis. Kurz vor Tepic wird die sattgrüne Landschaft hügeliger und vor uns türmt sich eine Bergkette auf und das Navi besteht auf 5 Stunden Fahrzeit für die restlichen 175 km. Die Carretera #200 ist nach Ausgang Tepic nur noch schmal, 2-spurig, hügelig und vor allem kurvig auf und ab, so dass das langsamste Fahrzeug die Reisegeschwindigkeit bestimmt. Damit sind 60 km/h das höchste und wir brauchen dank anschliessend wieder mehrheitlich flacher und gerader Strecke bis zum Ziel immerhin nur noch 4 Stunden und erreichen Puerto Vallarte um 14:30 Ortszeit nach insgesamt 6.5 Stunden. In der Shopping Mall nahe unserer Wohnung decken wir noch den Frühstücksbedarf an Gipfeli bevor wir um 16:00 in unserem netten kleinen Appartment mit Meeresblick auf dem 11. Stock eines der vielen Hochhäuser einchecken. Gleich nebenan ein Disco-Bar mit heissen Beats... mal sehen ob das jeden Tag so abgeht oder nur am Wochenende 🕺💃🙉Read more

Puerto Vallarta

November 11, 2022 in Mexico

In der zweiten Hälfte unseres Aufenthaltes sind wir nicht wirklich unternehmmungslustig. Immerhin schwimmen wir fleissig jeden Tag bis zu einer Stunde bis 1.5 km (während die wenigen anderen Gäste ewig im Pool herumstehen und schwatzen oder dem Treiben am Strand zuschauen) und gönnen uns nur jeweils eine halbe Stunde Liegestuhl am Pool vor dem späten Frühstück. Die Planung und Buchungen machen dank vielen Stunden Recherche am PC weiterhin Fortschritte und so sind die meisten Unterkünfte und ein paar Highlights bis Ende August 2023 gebucht und die Route bis Ende '23 mit sehr vielen Grenzübergängen bis vmtl. in Buenos Aires und Montevideo grob festgelegt damit wir es hoffentlich gemäss erster Abschätzung Mitte '24 wieder hoch bis in die USA nach Los Angeles schaffen. Das ist aber noch in ferner Zukunft und wir freuen uns erst mal auf die nächsten intensiven und abwechslungsreichen Wochen Roadtrip durch Mexiko. Wir feiern den Abschluss hier mit einem weiteren Besuch im 'Umai' und seiner Karte voll mit auserlesenen Sake - stilvoll im warmen Wasserbad aufgetischt 😋 Die Wochenend-Party hört wie immer rechtzeitig auf für den letzten guten Schlaf hier.. 💤💤💤💫Read more

Marina