Mexico
Playa Lancheros

Isla mujeres - día de muertos

November 2, 2022 in Mexico ⋅ 🌧 28 °C

Tanz, Gesang, Foodtrucks, viele „Maschgini“ und morgendliches Yoga am Steg😊

Wir haben uns sehr gefreut, dass Kerstin auf der isla zu uns dazugestossen ist und wir nun gemeinsam unterwegs sind.

Der día de muertos wird in Mexiko sehr fröhlich und farbig gefeiert. Es werden Offrendas mit Blumen geschmückt, Fotos der Verstorbenen aufgestellt und Essen bereitgestellt. Eine sehr schöne Tradition, die auch gerne gezeigt wird.
      Zudem hatte es auf dem Stadtplatz eine grosse Show und einen Umzug.

Nun geht es weiter ins Landesinnere nach Valladolid.

Isla mujeres

February 20, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 27 °C

D ziit flüügt ond scho sind üsi letschte paar täg a de wärmi abroche. Nachär wärded mer vom hochsummer i früehlig zrug beamt 🤭
      Zum das nomol so rechtig gnüsse hämmer die letschte 4 nächt uf de isla mujeres verbracht, e chliini insle vor de küste vo cancun. Mer send am morge mit me uber zu de fähri, denn mit de fähri übere. Uf de fähri hämmer 2 schildkröte im klare wasser näb üs entdeckt. Uf de insle acho hemmer de öffentliche bus zum hotel gno. S busfahre esch ganz praktisch da, mer mues eifach wenn e bus chunnd ad strass stah ond winke. Denn haltet er. Mer zahlt 20 pesos för es ticket (egal wie wiit mer fahrt), was umgrächnet öpe 1 franke entspricht. Wemmer wett usstiige rüeft mer eifach am fahrer ond de halted er weder. Mer send chli z früeh im hotel acho, üses zimmer esch nonig ready gsi. S gepäck hämmer aber dörfe abgäh ond denn hämmer üs nachär ufe wäg gmacht zum üsi umgäbig chli erkunde. Det wo üses hotel gsi esch, esch d insle ganz schmal gsi ond mer send nach wenige 100 meter scho a desem ufer gstande. S wasser esch kristallklar gsi ond schöni wälle send as ufer grollt. S ufer esch e felsigi klippe gsi ond hed mich stark a portugal erinnered. Det simmer de entlang spaziert ond händ d ussicht gnosse 😍 nach dere asträngig hämmer üs de womer anere bar verbi cho sind es bier gönnt. Eine esch üs de go aquatsche, ob mer am nächste obig wellid mitcho uf en sunneuntergangs-bootstour uf me katamaran, mit band, mit gratis drinks, vo de bar organisiert. Do hämmer ned lang müesse öberlegge ond händ üs agmolde 🤭
      Aschlüssend simmer is hotel go ichecke ond händ denn no s kristallblaue meer ond die atemberaubendi ussicht ufe sunneuntergang uf de liggistüehl gnosse!
      Am nächste tag hämmer am morge chli de strand ond de pool gnosse ond send am nami mit em bus id stadt. Det hämmer zerst mal üsi chleider ine wöscherei brocht ond send denn chli dur d strössli gschländeret ond öpis go ässe. Nachär esch üsi bootstour losgange....sooo cool gsi! Uf em dach vom katamaran esch tatsächlich e voll usgrüsteti band gstande mit sänger, gitarrist, bassist ond schlagzüger. Mer send vore im netz ghocked, händ immer weder drinks serviert öbercho, met de andere lüüt plaudered ond de sunneuntergang gnosse. Wommer de nach 3 stond weder a land cho send, simmer no mit 6 amerikanische kolleginne mit, wo ganz i de nöchi vo üsem hotel es air bnb gmieted hend. Sie hend golfkarts gha, s übliche transportmittel uf dere insle näb bus und taxi ond so hemmer met ehne chönne mitfahre ond bi ehne no en schlummi nä bevors denn is bett gange esch. Am nächste tag hämmer ned so vill möge mache 😅 mer händ lang gschlafe, denn im hotel öpis gässe, no chli i pool, chli uf de liggestüehl de summer gnosse ond denn weder früeh is bett. Scho esch üse letschti tag abroche. Mer send am morge zerst mal is meer go bade. Am nami simmer weder id stadt go üsi wösch abhole, denn no (mit de wösch) ine strandbar eis go zieh ond zum abschluss no ines resti go znacht ässe (au mit de wösch). Denn simmer is bett well üse flüger uf mexiko city am nächste tag am vormittag flüügt ond mer ja zerst no vo dere insle ond a flughafe müend cho...
      Es send erholsami & schöni gnüssitäg gsi 😍

Isla Mujeres

May 5, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Letschti 3 Täg mitem Gubi no uf Isla mujeres, extrem schöne Strand, super guets Hostel gfunde und sehr heissi Temperature. S Wasser zum Bade mega warm, am Gubi wird aber am letschte Tag wieder chli schlächt. S liht sicher nöd dra daser nach 30h nach de Lebensmittelvergiftug wieder Alkohol am trinke gsi isch.
      Krass isxh, wie näch d Fähre am Strand verbiifahrt und wie starch die ganz Insle uf de Turismus usgruchtet isch, s git nur Fahrzügvermietige, Souvenirshops und Strandrestaurant. Alli Vermietuge müend aber die gliiche Priise ha und derfed sich gägesiitig nöd unterbüüte (Priisabsprache, Kartell?!) und d Priise sind sehr höch (50eur/Tag für en Roller oder 75 für en chline Golfcar).
      Bim zrugfahre am Flughafe hettemer fast no euse Flug verpasst, will eusi Fähre eifach so e Stund z spast abgfahre isch. Weniger Party und meh de Strand gnüsse isch also ide letschte Täg ahgseit gsi.

Isla mujères 🏝

April 3, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 26 °C

Aujourd’hui escapade sur l’île « Isla Mujeras » qui se trouve à environ 20min de ferry de Cancun - Porto Juarez.
      Cette île, appréciée aussi bien par les locaux que par les touristes est surtout très connue pour ses belles plages de sable fin blanc paradisiaques.

Arrivés peu avant 8h et les magasins de location de vélos étant encore fermés, nous avons pris nos petites papattes et marché 1h30 jusqu’à Punta Sur, le point le plus à l’Est de l’île mais aussi du Mexique! Et ce fût un choc pour nous car quand on tape sur Google « Isla Mujeres » apparaît que des photos paradisiaques.. mais en vrai, ce ne sont quasiment que les pointes nord et sud, soit les zones résidentielles/hôtelières. Pendant les 3/4 du temps de marche, nous avons vu que des ruines, maisons délabrées, détritus.. bref un envers du décor qui pour nous valait également le coup d’être vu.

Arrivés à Punta Sur, situé dans le parc naturel Garrafon, nous nous sommes baladés dans le jardin de Sculptures représentant les Mayas et avons profité de la vue magnifique sur la mer du haut de la falaise et du sentier du bord de mer. Un pur moment de bonheur et de légèreté les cheveux au vent 🌬️ Une pancarte affichait « revenez demain matin et soyez les premiers de tout le Mexique à voir le soleil se lever » 🔆

Et après? Et bien étant pris par le temps, n’ayant pas pris assez d’argent liquide pour payer un taxi et ne voyant aucun bus arriver, nous avons tenté notre chance en mode Pekin Express.. 👍🏻 et tadaaam deux gentilles Canadiennes nous on pris pour 5min de voiturette de golf.. ☺️ ça nous a fait gagner 20min de marche mais il y avait encore 1h de route devant nous.. 🙈 maaaiis la chance fut avec nous 🙌🏻 !! Steven, un américain, et sa femme Adriena, une brésilienne, qui ont fêté aujourd’hui leur 10ème anniversaire de rencontre, nous ont pris en Auto-stop 👍🏻 et reconduit au nord de l’île. Encore un énorme merci à vous deux 💖 car sans vous nous aurions loupé la Playa Norte.. une plage d’un sable si fin et si blanc, une eau transparente, un bleu turquoise.. paradisiaque 🤩

Une escapade qui a valu le détour ❤️ et qui suffit largement pour 1 ou deux journée si on veut profiter d’un lever et/ou coucher de soleil :) 🌅

Et le soir nous avons pris l’avion direction Guatemala City! 🛫 et nous y sommes bien arrivés ☺️ dans un hostel pas très loin de l’aéroport qui organise le transfert direct vers l’auberge de jeunesse 🙂 🇬🇹
      Un service au top et plutôt drôle: il fallait juste leur envoyer une photo de nous via WhatsApp et 20min plus tard ils étaient là.

(Petit détail à retenir pour notre histoire de demain, nous nous sommes fait interpeller par 2 allemands qui nous ont demandé si Uber fonctionnait au Guatemala.. euh.. 🤷🏼‍♀️ aucune idée .. bref nos chemins se sont séparés)

· — · — · — · — · — · — · — · — · — · — · — · — · — · — ·

Isla Mujeres...wir könnten sie für uns mit "kleine Überraschung" übersetzen..als hätten wir die Insel aus einer Wundetüte gegriffen, bot sie uns von Anfang bis Ende aneinandergereihte, magische Momente.

Mit der Fähre ⛴ von Porte Juarez aus rübber auf die Isla. Dort angekommen war unser Plan..wahrscheinlich der von allen anderen..einmal hoch und wieder zurück. Nun gibt es mehrere Möglichkeiten wie man die Strecke bewältigen kann..
      OptionUno: Man nehme ein Taxi.
      OptionDos: Man leihe ein Golfcar, Roller oder einen Drahtesel. Hier kam die erste Überraschung - der Fahrradverleih hatte noch geschlossen 🤔🚳 was nun? ..na klar..wer uns kennt der weiß, wir laufen einfach so weit uns unsere Füße tragen😙.. vamos amigo! Die erste Stunde war die Insel einfach nur hässlich und vermüllt. Doch dann kam der Wendepunkt..einmal links abgebogen begrüßten uns schroffe Felsen an denen das paradiesische, türkise Nass zerschlug. Kleine Frühstückspause. Dann wieder Vamos! Seite an Seite mit der blauen Schönheit folgten wir der Strandpromenade bis zum anderen Ende - "PuntaSur" ; dem östlichsten Punkt Mexikos. Wer dort den Sonnenaufgang erwartet kann wahrlich behaupten die Sonne habe ihn als Erster geküsst.🧭🌅
      Nebenbei erwähnt, erwartet dich eine kleine Maya Geschichtsreise mittels eines super schönen Freiluftmuseums. Als wir mit allen Besichtigungen durch waren, traten wir die Rückreise zum Hafen an..aaaber wie? Hier fährt echt kein Bus? Wieder nur Taxi und Schon bereits vermietete Golfcars😵‍💫 ..da waren sie wieder unsere drei Probleme: Kein Geld, keine Zeit, keien Ahnung wie es weitergehen sollte.. Falsch gedacht.. wir hatten nichts mehr viel zu verlieren..also alles auf eine Karte setzen..oder auf einen Daumen.. 👍Per Anhalter sollte es Bilderbuch like weiter gehen..und tatsächlich.. es hat geklappt 🤩🤩 gleich zwei mal :)) erst zwei Damen aus Canada und dannach hop off-hopp on nahmen uns Steve (USA) und Adrienna (Brasilien) mit bis zum "playa norte" , also einmal wieder zurück bis zu unserem Startpunkt. Wow..was für tolle und liebe Menschen. Wir haben uns super unterhalten. Einen Riiiiiiiesen riesen Dank an euch beiden🙏🥰😘 für die erfrischende Fahrt! Thank you so so so much for your kindness and your time 😱💖 . Dank den beiden hatten wir noch die Möglichkeit den schneeweißen Playa Norte zu genießen..die Bilder werden für sich sprechen..

Fazit: So ein Tag, der dürfte nie vergehen ❤

yes it is terrifying.... sometimes

December 11, 2022 in Mexico ⋅ ☀️ 26 °C

Stell dir vor, du verlässt deine Komfortzone. Jeden Tag auf ein Neues und in 9 von 10 Fällen kommet etwas tolles dabei raus. Genau so, fühlt sich für mich eine solche Reise an.

Das Gefühl, am Flughafen oder in einer neuen Stadt, auf einer neuen Insel, neues Hostel, neue Menschen. Der erste Schritt ist immer der schwierigste. Und alles danach ist "going with the flow". Ich bin erst seit zwei Tagen hier. Aber es fühlt sich an, als würde ich schon Wochen rumreisen. Habe bereits tolle Menschen auf meinem Weg kennengelernt und wunscherschöne Orte besucht. Isla Mujeres ist einer davon.

Für alle, die sich also ab und an fragen "Hat sie denn keine Angst?", naja von Angst würde ich nicht sprechen. Ein bisschen Bammel. Aber das ist es wert.

xoxo🌎🇲🇽

I am calm, I am free

December 12, 2022 in Mexico ⋅ ☀️ 27 °C

Die Sonne scheint, denn es ist kurz nach Sonnenaufgang. Ein Bootssteg weit im Meer, eine Gruppe Backpacker macht Yoga. Was wie die Kulisse für einen übertrieben kitschigen Hollywood-Film klingt, war der heutige Start in meinen Tag.

Ich habe mir vorgenommen die Tage auf meiner Reise bewusst zu leben. Und um mein Bewusstsein zu erweitern, habe ich mir selbst Yoga auf den Stundenplan geschrieben. Trifft sich also gut, gibt es in diesem Hostel eine kostenlose Yoga-Klasse jeden Morgen.

Für den heutigen Tag habe ich mir Gelassenheit und Freiheit als Mantra ausgesucht. Und was soll ich sagen, bisher bekommt mir Mexico echt gut. Die Umsetzung des Mantras ist mir einwandfrei gelungen.

xoxo 🌎🇲🇽

Isla Mujeres