Mexico
Port Angeles

Puerto de Angel (Enģeļa osta)

February 14, 2020 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

Šodienas stāsts jāsāk tomēr no vakardienas, jo ietver sevī dzīves mācību. Plānojot nākamo etapu, jau bijām sapratuši, ka Klusā okeāna piekraste Huatulco lidostas rajonā ir visai mežonīga un bez labas infrastruktūras, tāpēc izšķīrāmies par auto īri. Izmantojot vienu no lielajiem pasaules autonomas portāliem CarRentals.com, norezervēju auto uz 4 dienām, lai mēs būtu labi aprīkoti piekrastes ciemu apceļošanai. Izvēle krita uz zināmu zīmolu “Europcar”, tāpēc biju mierīgs līdz brīdim, kad sapratu, ka Europcar Meksikā nav gluži tas pats, kas Europcar Eiropā. Puisis man laipni paskaidroja, ka manis izvelētā un apmaksātā apdrošināšana nav spēkā, un tāpēc jāņem Europcar piedāvātā, tādējādi būtiski sadārdzinot visu pakalpojumu. Ko darīt - sāpīgi, bet visi trumpji viņu rokās, vakars jau satumst, un tālāk tikšanai variantu nav.
      Beigās somēr izdevās nokaulēt līdz tādam variantam, kas jau šķita finansiāli pieklājīgs, un sitām saujā. Tomēr mācība palika - svešās zemēs labāk pakalpojumu pirkt no paša piegādātāja, ne starpnieka, pie kam piegādatāja reputācijai ir nozīme.
      Puerto Anhel un citas okeāna piekrastes pilsētiņas ir pavisam jaunas, šo apgabalu sev atklāja hipiju kustība savos ziedu laikos. Mežonīgi skaists krasts, dažas skaistas villas, brīžiem haotiska apbūve un ifrastruktūras nekādas. Tas viss liecina par īpaši hipsterīgu vidi un pašregulējošos sabiedrību. Piemēram, taksists Luiss, kurš mūs veda no vakariņām, noteikti nebija skaidra prātā, visu laiku skaļi smejās, un ar savu 20 gadīgo auto, kam vienīgais lukturis pa bedrēm raustījās, ar milimetra precizitāti apbrauca pa ceļmalu klīstošos suņus..
      Sī diena sākas ar to, ka beidzot gaismā ieraugām, kur esam nokļuvuši, un skats no loga uz lejā bangojošo okeānu ir lielisks. Viesnīcas atsauksmēs kāds tūrists raksta, ka pa sava numura logu redzējis okeanā vali. Nospriežam, kas šī vīzija labi iederas apreibinošajā vidē, ko vakar manījām. Tā smejamies pie brokastu galda, līdz lejā ūdenī parādās valis, ko bailīgi bet ziņkārīgi aplenc vaļa vērotāju laiviņas. No augšas redzams, ka valim pietiktu ar vienu astes vēzienu, lai kādas pāris laiviņas aizsūtītu uz leju tuvāk okeana dibenam. Tomer nekas tads nenotiek, visi draugi šķiras mierīgi.
      Karstums ir briesmīgs, tapēc dodamies uz pludmali. Uzreiz jūtams, ka mēs nepārprotami izskatāmies pēc “naudas slaukšanas objektiem”, pludmalē visi skrien mums kaut ko piedāvāt, pieņemam pludmales krēslus un saulessargu no meitenes Marisol, kura mums skrējusi pretī vai puskilometru. Uzskatām, ka viņa mūs kā klientus ar savu centību godam pelnījusi.
      Tuepat pie pludmales ir zvejnieku osta, kur no rīta zvejas atbraukušas kādas 20 laivas, tāpēc pusdienās pludmales ēstuvē dabūjam šorīt ķertu Klusā okeāna zivi, tai pievienojam grilētu astoņkāji. Cenas šeit priekš šāda svaiguma un izpildījuma kvalitātes nav augstas. Vakarā mums viesnīcas puisis, kurš apsaimnieko so franču investoram piederošo vidēja izmēra villu, sola pagatavot garneles sviestā. Skatāmies uz to cerīgi, nopirkām pat šeit, Puerto Angelo veikalā, vīnu Valentīna dienas vakariņām.
      Pēcpusdienā šai apkārtnē beidzās internets, tāpēc veicām korekcijas savā darbībā, proti, bija bankā jāmaina uz Meksikas peso līdzpaņemtās ASV dolāru rezerves. Ar to viss šeit stingri - limits 300$ vienai personai, jāuzrāda arī pase. Acīmredzami, nekur vairs pasaulē pelēkā nauda viegli negrozās. Manuprāt, tas tikai uz labu.
      Interneta nestabilitātes sakarā nezinu arī, kad izdosies jums šodienas stāstu nodot lasīšanai. Ņemiet par labu, kad sanāks.

Puerto Angel und Haare färben

November 14, 2022 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

Puerto Angel ist ein kleiner Ort am Pazifik. Der Strand war wunderschön, der Ort jedoch nicht so ganz. Dennoch verbrachten wir dort 2 schöne Tage und ich hatte endlich Zeit, meine Haare mit Henna zu färben :DRead more

Puerto Angel

December 2, 2021 in Mexico ⋅ ☀️ 33 °C

Mini trajet de bus aujourd'hui ... 1h30 ... La rigolade 😂.

On arrive à Puerto Angel ... et comme son nom l'indique ... c'est un endroit paradisiaque !!!

Notre chambre a une vue imprenable sur la plage et on a un accès direct à la mer 🤩 la grosse classe !!!

Le rituel, chacun s'organise son petit espace dans la chambre et on file se baigner.
      Eau chaude et transparente ... Et grosse chaleur 🥵

Si tu changes 9 lettres à Dunkerque ...

December 3, 2021 in Mexico ⋅ ☀️ 33 °C

... ça fait Puerto Angel 😬

Les enfants en avaient besoin, on ne fait rien d'autre ... qu'une petite marche pour aller se manger un poulet rôti ... Un tour à la plage ... et c'est tout. (Ah si, un peu de devoirs quand même ... ca râle 😅)

Quel endroit ... 🤩

La pesca ... et 🎂

December 5, 2021 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

On est dans un village de pêcheurs ... On va en profiter quand même 😉

On part à la fraîche (6h) pour aller pêcher en mer. J'avoue que je dois tirer un peu tout le monde, entre ceux qui ne veulent pas se lever tôt, ceux qui ne veulent pas pêcher, ceux qui n'aiment pas les poissons et ceux qui ont le mal de mer ... Il ne reste que ... moi 😬

On passe un super moment, Till, Joe et Come attrapent chacun leurs poissons 🎣🐟.

A un moment où le bateau s'arrête en pleine mer, on a la chance de pouvoir observer du plancton bioluminescent bleu ... 🤩

On rentre avec plein de victuailles:
      2 énormes dorades (poisson incroyable qui change de couleur) et 4 petits thons !!!

Arrivé sur la plage, le restaurant de notre hôtel nous propose de les cuisiner ... Les prochains repas seront à base de poisson 😬🤤.

Quel délice, on se fait péter la panse !!! enfin, sauf Elvina et Pia qui n'aiment pas et Joe qui ne veut même pas descendre au restau parceque ça le dégoute 😅

Info important aussi ... On fête notre 6eme monsiversaire 🎂🎉 😍

🚲 -32: Mazunte/Puerto Angel

January 6, 2022 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

DISTANCE: 9,2 km
      GAIN D'ALTITUDE: 137 m
      DURÉE: 1h 59min

Dur de partir de Mazunte, j'y suis restée une nuit de plus et je ne suis allée qu'à 10km à Puerto Angel.
      Dernière soirée hamac et bar avec de la musique sympa
      Dernière journée à refaire celle du 4. Moins de baleines, moins de raies, c'était bien incroyable le jour de mon anniversaire.
      Recroiser Jorge dans le second hôtel (assez miteux) et passer l'aprem ensemble.
      Puis les 10km les plus compliqués que j'ai fait. Combo de pente à 10% et 30° l'ombre.
      Un peu découragée pour la suite.
      Il reste des km et j'ai envie de refaire du vélo, c'est tellement grisant de traverser les villages.
      Arrivée par hasard dans un hôtel avec une vue sublime et une chambre atypique, le robinet est un coquillage, presque vue mer des fenêtres.
      J'y reste 3 nuits finalement pour soigner un peu la mélancolie et le mal de gorge.

✒️/📍- Puerto Angel

January 8, 2022 in Mexico ⋅ ☀️ 31 °C

En ce moment, l'amplitude des oscillations entre le rêve et la punition est bien trop grande. La vie sous l'eau est un rêve inattendu. La chaleur une punition sur le vélo. Un supplice alors que j'ai envie de rouler. De traverser ces villages introuvables dans un guide, de contempler ces paysages, de voir ces kilomètres qui défilent, de manger à ses restos familiaux de bord de route, et de crier de joie dans les descentes.

Aussi, Mazunte a tellement été un paradis, ce village de hippies où la musique bat son plein toute la journée et avec des hamacs partout. J'ai tout aimé (pas encore remise des raies mobulas).

Direction le village suivant à 10km (avec une moyenne de 8km/h): Puerto Angel, même vue, mêmes plages mais là ce sont les pêcheurs qui y vivent. Une toute autre ambiance. Réussir à trouver dans un pur hasard une auberge familiale avec une vue incroyable et des petits déjeuners fabuleux.

Des rencontres aussi cette semaine, où les aurevoirs ressemblent à des adieux. C'est assez frustrant de partager un bout de route, une discussion, un café, un resto, une journée dans de rare cas puis de se dire aurevoir. Des vacanciers, des mexicains qui font du bikepaking, un mexicain en fixie, un américain croisé en Baja qui voyage maintenant lui aussi avec des palmes sur son vélo. Chacun repart sur son propre itinéraire, et les probabilités de se revoir sont quasi nuls.

J'aurais pu avoir au moins 4 logements et 10 guides à Mexico City. Le touriste est ici international et local, beaucoup de vacanciers venaient de cette ville. Ils ont l'avantage de parler anglais (ou le hasard des rencontres). Le sens de mon voyage est malheureusement dans l'autre sens que Mexico City.

Petite fierté, servir de traductrice espagnol/anglais à l'auberge à des israéliennes et expliquer le menu à des allemands, ça commence enfin à se connecter là-haut.

Une semaine au lieu de deux nuits. C'était bien trop sublime pour partir vite.
      La suite se fera en plus petites étapes que précédemment. La chaleur et le dénivelé me rendent plus raisonnables en km. Et des plages tous les 50km.
      L'Etat d'Oaxaca a de jolies merveilles.

Puerto Ángel, Puerto Angel, Port Angeles, MXPNG, Q4384917