Mexico
Xul-Ha

16. Bacalar

March 18, 2023 in Mexico ⋅ ⛅ 23 °C

So früeh simer i üsne Ferie gloub no nie ufgstande.
      Dr Wecker lütet nämlich scho am viertu ab 5i. Mir hei vor am haubi 7i uf dä SUP's z stah und dr Sunneufgang uf dr Lagune z gniesse.

Mir hei gester Abe no öpis Zmorge kouft, i ha sit langem wieder mau Froot Loops gässe. Di künstlich, feine und fruchtige Corn Flakes. 😍😂 Und d Rahel het Nesquik gnoh. 🤤

Üse Guide dr Angelo verzeut üs viu spannendi Sache über Bacalar und ihri Lagune.
      Nachem Sunneufgang paddle mir süsch no ufem See ume und bsueche zwöi Cenote: Cenote Negra und Cenote Cocalito.
      D Cenote Negra isch 200 Meter töif!

D Lagune in Bacalar isch entstande düre Zämeschluss vo verschiedene Cenote. Die si quasi igstürzt und hei e grossi Lagune bildet. Es isch di grössti permanenti Wasserquelle uf dr Yucatan Halbinsle und wird dürne länge ungerirdische Fluss gspise.

Nach dr öppe 3 stündige Tour chöimer im Beach Club no chli reläxe und Schlaf nachehole. 😴
      Schnäu wirds üs aber dert chli z vou und mir mache üs vom Acker. 👋

Mir göh iz Stedli ga Zmittag ässe und Wäsche.
      Am Nami gömer iz am südliche Endi glägene Xul-Ha. ("Ha" heisst uf Maya Wasser).
      Mir finge ganz e chline Beach Club wo nume Iiheimischi si. Es schöns Steisträndli womer Liegestühl bechöme und bis am Abä eifach mau nüt mache. 🥰

Wüu mir gester so ungloublech guet hei gässe und so es tolls Ambiente hei gha, simer nomau am gliche Ort ga esse. 😂😍🍍Iz La Pina!

Xul-Ha See

May 23, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 32 °C

Unser erstes Ziel in Mexiko ist ein türkis-blauer See mit dem Mayanamen Xul-Ha. Der See ist 60 Km lang, aber nur recht schmal. Die Strahlkraft des mineralhaltigen Wassers ist phänomenal! So etwas haben wir bisher nur im Torres del Paine Nationalpark in Patagonien gesehen. Das Baden in solch einem Gewässer war für uns eine Premiere. Wenn der Boden aufgewühlt wird, riecht es unaufdringlich nach Schwefel.

Wir stehen mit Sprinty unter Bäumen im Schatten und relaxen hier zwei Tage lang. Einheimische Familien kommen zum Baden hierher. Sie sind uns gegenüber sehr freundlich und aufgeschlossen und haben ebenfalls viel Spaß im Wasser. Wir genießen die Schönheit der Natur.

Xul-Ha, Q4527521