Nepal
Bojhotang Goth

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Add to bucket listRemove from bucket list
Travelers at this place
    • Day103

Upper Pisang -> Manang

March 24 in Nepal ⋅ ⛅ 4 °C

קמנו בבוקר לנוף המהמם של האנפורנה 2 וישר התוודענו לגלות שהכדורי גובה עובדים כהלכה ולהגר של ולי יש נימלולים באצבעות ובפה. נהדר. אכלנו ארוחת בוקר עם אביה וארוצאס שבילינו איתם גם אתמול בערב ועל אף שחשבנו שהם תותחים שמדכאים גילינו שלא והם סיפרו איך הם הגיעו לפה בהרבה מזל ובלי הרבה אחריות בגלל בדיקת קורונה שהתפספסה, אז שמחנו לשמוע שהם לפחות כאן איתנו מסתבר שזה לא מובן מאליו. למרות נסיונות השכנוע הם החליטו שכן לקחת את הדרך הקשה יותר אז איחלנו להם בהצלחה ויצאנו לדרכנו. אני שוב עם שורש להיום, בתקווה שהעובדה שמחר יש גם יום מנוחה יעזרו לרגלים להבריא ואוכל לסיים את הטרק עם נעלים נורמליות!
      הבוקר התחיל בעלייה, חוסר החמצן מורגש ואכן כל מאמץ דורש הרבה אנרגיות וגורר התנשפויות רבות. הלכתי לאט בקצב שלי, נהנתי מהדרך ולא מיהרתי כי אני לא אוהבת להתנשף כל כך הרבה והעדפתי ללכת לאט ולהינות מהדרך. עצרנו בסטופה (מקדש) קטן לצד הדרך. נחנו קצת ואז דינס אמר שמתחיל רוח ב12:00 וכדאי לנו להמשיך. אני לקחתי את העצה והמשכתי ללכת לבד, אחרי חצי שעה בערך עצרתי בצד בנקודה יפה מעל מפל לפקל תה. כולם הגיעו עשינו תה שזה בעצם מים חמים עם דבש ונשנשנו אגוזים ומנגו מיובש טעים טעים. המשכנו ללכת, משם כל הדרך הייתה פחות או יותר רק הליכה מנהלתית של דרך ג׳יפים במישור. כולם אימצו את השיטה של ג׳ורדי ושלי והתפצלנו לאורך איזה קמ וחצי להליכת בדד. לפני היציאה נאמר שרוצים לעצור באיירפורט שזה 5 קמ לפני סיום היום. הלכתי ראשונה והופתעתי לגלות ששתי הדברים לא מתכנסים והאיירפורט בכלל נמצא הרבה יותר רחוק מסיום המסלול אז החלטתי להמשיך ללכת עד לאיזה אגם קטן שמסומן במאפס מי שהוא כן נמצא 5 קמ מסוף היום ולחכות לכולם שם להפסקת צהרים. הדרך הייתה מהממת הכל הרי שלג ענקיים מסביב, כל מיני חיות לצידי הדרך, ואנשים נפאלים עובדים את האדמה ובונים עוד תשתיות. הגענו כבר לאנפורנה 3, הירידה בטמפרטורות מורגשת אבל הלכנו עם חולצות ארוכות אז היה ממש נעים. כולם הגיעו איזה 10-15 דקות אחריי בדירוג מופתי, והוחלט שגם פה לא נעצור ונמשיך לכפר הבא.
      הלכנו עד לבראקא שנמצא ממש 2 קמ לפני מנאנג ושם כבר ממש הרגשנו את הרגלים שלנו כואבות ועייפות אז למרות שאנחנו כבר ממש קרובים החלטנו לעצור ולנוח. אחרי שלא עצרנו במשך איזה 9 קמ הליכה ברצף בקצב 4 (4 קמ לשעה).
      נשנשנו כמה שוקולדים שבהחלט הרימו את המצב רוח ובאו בול בזמן וסיימנו בגבורה את החלק האחרון עד למנאנג. הגענו לכפר בדרך כבר התלהבנו לראות כל מיני חנויות עם מאפים שנראים מעולה, חנויות ציוד וכביסה וכל טוב ונראה שגם לא כל כך יקר. מצוין. בהחלט הייתה שמחה בלב שמחר יש יום חופש, זה מרגיש נחוץ ביותר.
      הנחנו את הדברים והתחלנו את הנוהל הרגיל - מתיחות (שהפעם היו נדרשות במיוחד לגוף השבור שלנו), ארוחת צהרים (פסטות וכאלה זה היה נהדר ומפנק מאוד), מקלחות זמן מנוחה/שנ״צ בחדר ומשחקים להעברת זמן עד לארוחת ערב. ישבנו קצת ליד האח להתחמם והלכנו לישון.
      למחרת קמנו ליום מנוחה! איזה כיף! כולם התעוררו יקיצה טבעית חוץ מרועי וממני שנשארנו לישון עד שבשעה 9 התייאשו והעירו אותנו. יצאנו לארוחת בוקר קפה ומאפה במאפייה שווה. עשינו סיבוב חנויות והשוואת מחירים, גילינו שדווקא לא כל כך נורא. עשינו כביסה, תלינו את הכביסה שהשמש תכה בה ועלינו לגג שהשמש תכה גם בנו. אחרי זמן התחרדנות וצחוקים עם דינס יצאנו לסבב חנויות שני וקנינו קצת שוקולדים. ישבנו דן רועי ג׳ורדי ואני במעורת נרגילות ושיחקנו משחק חדש בקלפים שדן לימד אותנו והייתי ממש טובה. חזרנו לעוד משחקים והעברת זמן עד שהגיעה הארוחת ערב ופתחנו שולחן חגיגי כיאה ליום השישי.
      משם התארגנויות וצחצוח שיניים טוב טוב אחרי כל השום שאכלנו. הולכים לישון עם התרגשות בלב לקראת שלושת הימים האחרונים שהם בהחלט שיא הטרק! וגולת הכותרת היהלום שבכתר הפס של היום האחרון!
      כנראה שלא תהיה קליטה, אז נעדכן בסיום, הישארו עימנו לפרקים הבאים ❤️
      Read more

• Day46

Annapurna Day 5,6- Rest, Manang to karka

March 27 in Nepal ⋅ ☀️ 8 °C

היום מנוחה חלף לו לאיטו
      בין סבב מקלחות בוקר, וקריאה במיטה לחלק לעיקרי שהעסיק אותנו כל היום, האם לעלות לאגם טיליצו ולהאריך את הטרק.
      קצת היה לי חבל שהיינו צריכים להתעסק במחשבה הזו ככ הרבה אבל לא רצינו להיקלע לזחיחות
      פורטרים וסוכנות שהמליצו לא ללכת חרף הסכנה (שכנראה לא חפו אינטרס אישי), אל מול פורטר אחד, חברים נחושים ורצון גדול לצאת להרפתקאה.
      לקראת הערב, כשכבר השתכנענו לצאת, החלטנו לבדוק את התחזית עקב הודעה שריחפה לה באחת מקבוצות הוואטסאפ על סופה.
      מצאנו שאכן מתועדת סופה באותם הימים ושאם נחליט להמשיך את הדרך בלי האגם נוכל לחמוק ממנה.
      גם אם קשה לסמוך על התחזית, בסוף היא הכריעה את הכף וקראה לנו לוותר ולהמשיך את המסלול כרגיל.

למחורת קמנו ליום קצר (חוקי ההסתגלות לגובה מכתיבים לנו את האורך), בו עצרנו לתה על גג אחד ההוסטלים שבדרך ורקדנו 'מוכר פרחים' כמו בימים עברו.
      עמודי חשמל חלולים נשמו לקרבם את הרוח וחיללו לנו נעימות טיבטיות משהו.
      הגענו ליקראקה, הכפר בו נעביר את הלילה, ב 12:30.
      עלינו עוד לגובה להסתגל יחד עם אורן, נשנשנו צהריים ובגלל שאין קליטה התכנסנו יחד עם כל גל החברים שלנו (הדס, שקד, שוהם, ואורן) בחדר האוכל לרצף משחקי קלפים בלי סוף של 'פרזידנט' שליווה אותנו עד הזמן לישון
      בנוסף נדי ואני למדנו משחק שולחן נפאלי מגניב שמשלב סנוקר אבל עם דסקיות שהודפים בעזרת האצבעות והן מחליקות על שכבת טלק עד לחוריהן.
      שיהיה לילה טוב וחלומות על משפחת המלוכה
      פיס

מלך

3/30/22Reply

איזה פיזוזים !!

• Day167

Das Bergdorf Manang (Manang Teil 2)

September 18 in Nepal ⋅ ☁️ 8 °C

...und entscheide mich dazu das Rad in die Ecke zu stellen und einfach dieses alte Bergdorf zu genießen und meinen Körper wieder zu akklimatisieren. Es gibt viele tibetiche Gebetsmühlen und bunte Fahnen. Eine kleine Oase in mitten der kargen Felsen. Außerdem soll es hier die letzte warme Dusche geben und Manang markiert das Ende der unbefestigten Straße - ab hier dann nur noch Single Trails. Diesen widme ich mich aber erst Morgen. Ich finde in dem Dorf leckeren Apfelkuchen, echten Kaffee und Yak-Käse, der meinen Gaumen in Extase bringt! 🥰...Abends sitze ich am Ofen und entspanne...Read more

😆 Damoklessteinhaufen

Elektronik passt irgendwie nicht in diese Umgebung...

geil, Paradis für ADHSler. Alles beim Vorbeigehen anfassen. und dann der Riesenkreisel: Kaaba für Kinder ❤

• Day45

Annapurna Day 4 - Uper Pisang to Manang

March 26 in Nepal ⋅ ☀️ 6 °C

יום רגוע עם נוף ומזג אוויר יפיפה,
      חורשות אורנים משתלבות בנוף עם הרי שלג שמגרדים את השמיים. עדרי היאק מחליפים את העזים והפרות.
      הגענו מוקדם למנאנג, (3,600 מטר) כפר שנראה כאילו יצא מימי הביניים בבניית האבן שלו, ובו נשהה גם מחר כדי להתרגל לגובה ולהינות מהצ'יל.
      כנראה בגלל שחייב לעצור בו להתאקלמות יש בו מאפיות, מכולות וציוד טיולים.
      יצאנו בכוונה להגיע לאגם באזור וכבר מרחוק זיהינו כי הוא יבש, אז עלינו למעלה לשבת על טרסה ולהשקיף על ההרים והכפר.
      בחזרה תמיר ויעל עשו סיטוראציה לבדיקת חמצן וחהמשיכו להתקלח. את איילת ואורן נדי ואני פגשנו במאפייה והתפנקנו בסנדוויתץ' חביתה ורול תפוחים חם מנחם וטעים (5 סינמונים).
      נפגשנו לארוחת ערב והפעם מלחמה מצרית ופוקר בקלפים.
      שיהיה לילה טוב וחלומות

Made it to Manang

August 20 in Nepal ⋅ ☁️ 6 °C

Heute hatten wir eine große Etappe zu meistern. 20km mit einigen Höhenmetern ging es von Upper Pisang über Gyaru auf 3700m nach Manang (3450m). Der Anstieg nach Gyaru war supersteil und wir waren mal wieder sehr dankbar über unsere Stöcke, sonst wären wir rückwärts wieder runtergerutscht. Oben hatten wir atemberaubende Aussichten auf das uns umgebende Bergpanaroma. Leider sind die 8000er Berge (Annapurna und Gangapurna) noch etwas scheu und verstecken ihre Gipfel noch hinter dichten Wolken. Ab und zu macht sich ein Fenster auf und sie zeigen ihre weiße schneebedeckte Schönheit. Jens suchte nach den Gipfeln immer zu tief. Trotz über 3000m Höhe muss man hier seinen Kopf immer noch in den Nacken werfen, um die Gipfel in den Wolken zu erkennen. Es ist wirklich gigantisch! Die Landschaft ist immer noch sehr grün mit endlosen Bäumen und Blumen. Ganz anders als auf der Zugspitze, wo ja auf nicht mal 3000m schon nichts mehr wächst. Tausende Schmetterlinge in allen Farben und Größen umflattern uns und machen die Kilometer etwas erträglicher. Im Restaurant, das wir uns für die Mittagspause auserkoren hatten, war der Besitzer leider nicht vor Ort und es gab keine schöne Alternative in der Nähe. Deshalb haben wir die Strecke mit kleineren Snackpausen so ziemlich am Stück durchgezogen und waren am frühen Nachmittag in Manang. Wir freuen uns riesig, denn das ist ein großes Etappenziel auf unserem Trek. Hier bleiben wir zwei Nächte um Kraft zu tanken und uns weiter zu akklimatisieren. Wir sind in einer schönen grünen Hütte gelandet und genießen die Essensauswahl - es gab Pizza!! Viele der Wanderer treffen wir hier wieder, weil es hier so schön ist. Wir waren heute so hoch wie nie zuvor in unseren Leben. Ein sehr cooles Gefühl! ⬆️☺️Read more

Traveler

Das schaut so super schön bei euch aus 😍😍😍

8/20/22Reply

Hab’s nun kapiert und bin auch dabei! Wunderbare Bilder 👍 wenn ihr wiederkommt , seid ihr komplett durchtrainiert

Yippppeeey 🤙🏼

• Day14

Day 6- Manag

March 27 in Nepal ⋅ ☀️ 9 °C

היום עבר בנעימים והיה נחמד מאד. זה היה היום מנוחה שלנו והסתגלות לגובה
      הכפר לחלוטין מותאם ליום שהייה מלא במאפיות, קולנוע, חנויות מטיילים רבות ומרפאה.
      קמנו בעצלתיים ומרחנו את הזמן נהנים מהתחושה שאין לנו שום מקום שאנחנו ממהרים אליו.
      עננה של חוסר וודאות אפפה את היום עקב האופציה כי נדב איילת ועילי יצאו לאגמים הקפואים ואנחנו נשאר. האם נתפצל? האם נישאר כמה ימים במנאג ונעשה טיולי כוכב וניפגש אחרי? כל האופציות היו על השולחן ויעל ותמיר החלו לחשוב מה הם יעשו עם שלושה ימים במנאג.
      האמת שהמבחר של הטיולים היה נרחב והוחלט ללכת היום לטפס לתצפית היפה שיש ומחר לטפס לIce lake. גם אגם קפוא גבוה ויפה על נוף הרים מושלגים שש שעות הליכה מההוסטל שלנו- טיול יום אידיאלי.
      לאחר שבילינו את הבוקר במיטה ובארוחת הבוקר, בצפייה בתוכנית אפייה מאד מטומטמת של נטפליקס החלטנו לצאת לטפס לתצפית.
      העלייה הייתה קשה אבל עלינו אותה בקצב עדין, עוצרים להתנשמויות, מים, ומשחקים בשלג שנותר בשולי הדרך. שהגענו הנוף היה מרהיב ולחלוטין שווה את העלייה. ישבנו שם קצת נהנים ומסופקים ש- כמו שתמיר אוהב להגיד ״הרווחנו את הנוף!״.
      אחרי שחזרנו קנינו קצת דברים שהיו חסרים לנו והזמנו ארוחת ערב.
      בערב גילינו כי סופה הולכת להגיע ביום חמישי ולכן שותפינו לטיול לא יצאו למסע.
      שמחים שנשארים ביחד אך עצובים מכך שלא נלך Ice Lake מיהרנו לעשות את שאר הכביסה שלנו ואת הסידורים שישבנו שיש לנו זמן לעשות והלכנו לישון מרוגשים וללא ליינרים!

הרווחתם את הנוף" לגמרי

4/2/22Reply

• Day10

Rest day, Best day!

August 21 in Nepal ⋅ ⛅ 8 °C

Finally!! Der Annapurna und Gangapurna haben sich nach langem Verstecken heute doch endlich gezeigt! Unfassbar schön 😍
      An unserem geplanten Akklimatisierungstag heute in Manang war viel Ruhe angesagt. 😌 Nach den vielen Kilometern und Höhenmetern tat es sehr gut einen chilligeren Tag zu haben.
      Wir ziehen heute auch nur lange Klamotten an, weil wir uns gestern heftig verbrannt haben in der Sonne 🔥. Die neu-gekaufte 50er Sonnencreme wird jetzt fleißig aufgetragen - selbst auf die Lippen, denn Nadine stellt Angelina Jolie's Botox-Lippen zurzeit absolut in den Schatten!👄
      Nach einem späten Frühstück sind wir nur mit Wasser und Sonnencreme im Rucksack auf die 4000m hoch zur Akklimatisierung auf den nahegelegenen Berg. Dort haben wir uns den Segen für die bald anstehende Überquerung des Thorong La Passes abgeholt. Wir rechneten mit einer kleinen Tempelanlage auf der Höhe, wie es hier sehr viele gibt, doch plötzlich sprang eine alte Priesterin aus ihrem Haus, das dort oben mitten in den Berg gebaut ist. Wir wollten schon flüchten, da rief sie uns zu, dass wir ihren Segen bräuchten, wenn wir bald über den Pass wollen. So nahmen wir in ihrer Tempelgruft Platz, die von Räucherstäbchen und Fotos vom Dalai Lama erfüllt war. Einer nach dem anderen knieten wir dann vor ihr nieder und bekamen unseren Segen und Glück für die weitere Reise und ein buntes Halsband umgehängt. Natürlich wollte sie dafür eine kleine Entlohnung💸 aber das war ein cooles Erlebnis und den einen Euro sicher wert, denn wir haben auf jeden Fall noch Respekt für den nahenden Anstieg auf 5500m, der uns bevorsteht.
      Nachmittags verbrachten wir den Tag mit viel Lesen und der Planung der nächsten Etappen. Essen kam natürlich auch wieder nicht zu kurz. Kurz vorm ins Bett gehen gab es dann noch Magic Kartentricks von Sherpas und anderen deutschen Touris🃏.

Traveler

Sieht alles so wunderschön aus! Gönnt euch trotzdem zwischendurch etwas Erholungszeit. Ganz liebe Grüße mum

Passt auf euch auf! 😘

machen wir😘

Erholt euch gut und viel Spaß beim Aufstieg 💪🏼

8/22/22Reply

• Day6

יום הסתגלות 🥳 מנאג

April 9 in Nepal ⋅ ☁️ 2 °C

היום מנוחה שלנו יצא על שבת, אהבתי את הצירוף מקרים הזה

קמנו באיזי, כל אחד בזמנו
      יצאתי לסיבוב ונכנסתי למאפייה שם הצטרפתי לאופק ואלה שאכלו פאי תפוחים ממכר, אני אכלתי מאפה קינמון שהיה מעולה ושתיתי קפה ולאט לאט חברי הקבוצה קמו והצטרפו

קצת הסתובבות לבד בכפר ושקט עם עצמי
      עשיתי כביסה כמו מקומית בגיגית ותליתי בשמש
      קראתי ספר ונתלתי בעצמי בשמש
      עוד איזה סיבוב הסתובבות עם יואב לקנות שכבה נוספת (פליז חיקוי מקורי של הנורף פייס וקצת אגוזים צימוקים למחר)
      ישבנו במרפסת כולם והזמנו לאכול
      עשיתי טעות של מתחילים ואכלתי דאל באט (שהכי טעים סו פאר)- למדתי מזה - אל תאכלו דאל באט בצהריים!!!!
      נפלתי לשנצ הרגשתי כאילו דרסה אותי משאית שסוחבת בתא מטען 800 קילו דאל
      קמתי שוב היום ברוגע ועשיתי קצת תשבצים עם ידין
      ואז ישבנו במאפייה אחרת לשתות תה ג’ינג’ר (זה סגולות!!! גיליתי תרופת קסם, פתאום הפסיק להיות קר הגובה לא הפריע והחיים חייכו עוד יותר)
      בערב שחקנו קלפים
      אופק המלך ועוד חלק מחברי הקבוצה קנו מצרכים והכינו לנו ארוחת ערב מערבית ביותר במטבח של הטי האוס- ביצת עין עם עגבניות בצל ולימון על לחמניה מטוגנת בחמאה
      היה ככ טעים ובמקום זה היה כמו עוד קסם לסיום היום הזה
      שלמנו חשבון והלכנו לישון נפרדים בלב ממנאנג שבאה אלינו בטיימינג נפלא

• Day9

קמנו בקושי רב התארגנו אכלנו לקחנו כדור גובה ראשון ויצאנו מצ׳אמה לכוון אפר פיסאנג כשיצאנו מהכפר פגשנו בארבע ילדים מתוקים בדרכם לבית הספר בדרך שיחקנו איתם למדנו לשיר ולספור בנפאלית כשהגענו לבית הספר נפרדנו לשלום מהילדים והמשכנו ללכת צעדנו לאורך הנחל ובהשפעת כדורי הגובה השתנו ללא הפסקה עד שהגענו לכפר שבמרכזו בית אריזה לתפוחים למסעדה קטנה וחמודה שמתמחה בתפוחים חלקנו דונאט וקראמבל תפוחים הצטידנו בליקר תפוחים לארוחת שישי ובריבות לארוחת הצהריים כשיצאנו משם הינו מלאים בכוח להמשיך בעודנו צעדים ומדברים נגלתה לפנינו השולגית הראשונה בטרק ערמת של קטנה ומעט מלוכלכת אבל היא מלא אותנו בהתרגשות. את הלילה עושים בגובה 3360 בהוסטל שנקרא מנדלה כמסורת המטפסים עולים עוד כמה עשרות מטרים למעלה למקדש שמעל הכפר ממנו נשקף רכס האנפורנה העליה קשה כי האוויר כבר דליל ניתן להרגיש את הלב דופק והגוף מתאמץ גם בעליות פשוטות בערב מתפנקים על דאל באט וכוסית של ברמדי לקינוח עוד כדור גובה משחק קלפים קצר ולישון

בערב של אתמול יאם הנחית עלינו מכה הקשה יציאה בשבע כלומר השקמה בשש המכה היתה מלווה בהבטחה להגעה מוקדמת למאנאנג וסיבוב קצר בהרים מסביבו בוקר קר פגש את הפרצוף כשיצאתי מהחדר לצחצח שיניים. אחרי התארגנו. אטית למדי יצאנו בשעה שבע ורבע המשכנו וצעדנו במעלה הוואדי ההליכה היתה קלילה וזורמת למעט דלילות החמצן שמורגשת בעת מאמץ ההליכה עברה מהר ועוד לפני שתים בצהרים כבר הינו בהוסטל מנוחה קצרה ויצאה לטיול בכפר אחר כך מפגש עם חברים בבית קפה מקומי לקחתי סנדביץ חביתה סביר ועילי לקח אפל רול מטורף חמים וקינמוני התענגנו עליו במשך שעה משם למקלחות ארוחת ערב עוד קצת קלפים עילי לימד אותנו דפוק ת'מלכה אני למדתי מלחמה מיצרית ואורן למד אותנו לשחק זונה של קראק לקינוח פוקר ולמיטות מחר יש יום מנוחה אז כדי להתחיל כבר עכשיו

• Day9

Tagesausflug zum Ice Lake (4600m)

October 6, 2019 in Nepal ⋅ ⛅ 8 °C

Zur Akklimatisierung sind wir das erste Mal zwei Nächte in einer Unterkunft geblieben und sind so von Braga aus zum Ice Lake auf 4600m gewandert. Das soll unseren Körper hoffentlich auf die kommende Passüberquerung von Thorong La auf 5400m vorbereiten.
      Der gut vierstündige Anstieg hatte es wirklich in sich! Auf 7km hatten wir 1200 Höhenmeter zu bewältigen. Bei nur noch um die 50% absolutem Sauerstoffgehalt in der Luft im Vergleich zum Meeresniveau kamen wir merklich schneller außer Atem! Wir krochen die steilen Serpentinen in einer Art Slo-Mo-Gang hoch: einatmen - rechter Fuß, ausatmen - linker Fuß. Die anderen Touris machten es genauso, was ein doch etwas lustiges Bild abgab.
      Auf dem Weg begleiteten uns immer wieder die bunten Gebetsfahnen. Die Gebete auf den Fahnen sollen übrigens über den Wind mit der Zeit weggetragen werden, um so erhört zu werden.
      Außerdem kamen wir an zwei Yak-Herden vorbei. Yaks sind schon wirklich große Tiere, vor denen man doch Respekt haben sollte (ein Italiener wurde wohl kurz vorher von einem Yak drei Meter über den Boden geschliffen bei dem Versuch, ein Selfie mit einem Yak zu machen).
      Der Blick oben auf den Ice Lake und das dahinter liegende Annapurna-Massiv belohnte die Anstrengung! Wir trafen Anja aus Deutschland und ein französisches Pärchen, die wir schon die letzten Tage immer wieder gesehen haben. Zwei Deutsche waren so mutig und sind im See baden gewesen - das war uns aber doch zu heftig. Unsere Körper hatten offensichtlich schon genug mit der Höhenanpassung zu kämpfen und erinnerten uns durch aufkommende Kopfschmerzen immer wieder daran, ordentlich Flüssigkeit zu uns zu nehmen.
      Nach zwei entspannten Stunden am See haben wir uns an den Abstieg gewagt. Es ging wirklich steil bergab und wir waren beeindruckt, was wir vorher alles hochgewandert sind. Nach knapp drei Stunden waren wir wieder unten.
      Ziemlich süß war, dass uns ein Hund den ganzen Weg bis zum See begleitet und immer drauf geachtet hat, dass wir in Sichtweite bleiben. In Braga hat er dann aber zum Glück seine anderen Hundefreunde wiedergetroffen, weshalb der Abschied nicht so schwer war.
      Jetzt freuen wir uns schon auf das leckere Essen von Koch Karma in der Lodge :)

Traveler

Super schöne Bilder, weiter so :)

10/6/19Reply

Tolle Bilder !!! Macht sehr viel Spaß euch zu begleiten. 👍

10/8/19Reply

You might also know this place by the following names: