Nepal
Chopche

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 78

הקוסאיקונד - אוף רואד

April 28, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 14 °C

היום שבו יצאנו לקמפינג
      מובלים במרעולים מפותלים ונסתרים לתוך היער, אל הלא נודע.
      הדרך נידחת טחובה ושובה את הלב בקסמה.
      בסוף עלייה ארוכה ושלב בו הרגשנו שאנחנו אבודים לחלוטין, הגענו למקום בו נקים את המחנה. בשלב הזה אני כבר מבין שתקפה אותי איזו מחלה ואני סחוט לגמרי.
      דואגים לנו לאוכל ברמה מפתיעה, כולל סינבונים שהגיעו ישר מהתנור של ההוסטל, תה עם עוגיות וחביתות.
      בערב בונים מדורה ויושבים מסביבה להתחמם עם מוזיקת רקע לאווירה.
      אני פורש לישון ומקווה שהרעה תחלוף עם ליל.
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על חופה של כוכבים
      פיס

• Day 83

טרק האגמים הקפואים

April 2, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 1 °C

יצאנו מקטמנדו באוטובוס 8 שעות לכפר ממנו מתחיל הטרק הגענו ב3 בצהריים והתחלנו ללכת לאחר כמה שעות של הליכה וטיפוס של כ700 מטר הגענו ל כפר שבו עשינו את הלילה משם המשכנו ביום השני לכפר בגובה 3300 שבו גם התחיל המשחק של הגבהיים והיינו מוגבלים לטיפוס של לא יותר מ500 מטר ביום,
      במהלך הלילה ירד מלא שלג והתחלנו לדאוג ממה שיקרה בהמשך והאם נגיע לאגמים ולכפר הבא.
      קמנו בבוקר ונוצר שביל בשלג ממקומיים שעלו וירדו ומחמורי משא. הגענו לכפר שממנו יוצאים לאגמים שוב ירד שלג כבד והיה קפוא בבוקר קמנו ויצאנו לאגמים בבוקר מוקדם בדרך נתקלנו באורן הוא הביא לי את הקרמפונים שלו (דוקרני קרח לנעליים) שעזרו לי להחליק פחות בירידות המשכנו בטיפוס עד לאגמים שהיו בגובה 4400 האגמים היו מדהימים והשילוב עם כל הלבן של השלג היה מטורף. משם ירדנו 1000 מטר למקום בו בילינו את הלילה השני ולמחרת בבוקר ירדנו עד לכפר ההתחלתי ולקחנו ג’יפ חזרה לקטמנדו.
      הטרק היה ממש יפה וכיף ולא היה קשה מידי, היה אחלה הכנה לאוורסט בייס קאמפ

You might also know this place by the following names: