Nepal
Ghyanchang

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 16

Day 8-yak karaka to thorong padi

March 29, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 9 °C

על הנייר היום הזה היה נשמע כמו אתמול 500 מטר עלייה בגובה, אפילו פחות קמ הליכה, היו סיפורים שהיום הזה לוקח שעתיים וחצי, באנו מאד קלי ראש ליום הזה.
      אבל הוא התגלה כיום שהיה הכי קשה ליעל עד כה במסלול, כל היום רק עלינו וירדנו עליות תלולות וחדות. הלכנו על שיפולי ההר ליד שלטים של מפולת אבנים ואפילו הצטרף לקראת החצי שעה האחרונה, כאב ראש קשה ליעל.
      למזלה תמיר היה חבר מדהים מדהים והלך איתה כל היום, שם מוזיקה ושירים והיה נסיך על חלל.

במהלך הדרך מצאנו סוף סוף את הכבשה הכחולה הblue sheep. כבר ימים רבים שתמיר תר אחריהן, החיות שחיות רק מעל 4000 מטר! ואז פתאום בזמן שיחה עם ים על החיה המופלאה היא הופיעה. בתחילה על הר רחוק מאד אבל הדבר לא הרתיע את תמיר והוא חלם לרוץ לשם לתפוס אותן אבל אז עוד קבוצה מדהימה התגלתה על ההר הסמוך! כמובן שתמיר זרק את כל חפציו ורץ לצלם ולנסות ללטף אותן.

כשהגענו לטורונג פאדי היו שני הוסטלים למטה ועוד אחד 30 מטר מעל. כמובן שעלינו לעליון ושם פגשנו שוב את עומרי ואביה אוכלים ארוחת צהריים! הם עלו להיי קאמפ בגלל שאתמול ישנו יותר גבוה וככה צימצמו את העלייה מחר. אנחנו עלינו 100 מטר בגובה להסתגלות הכי יפה שהייתה לנו שם פגשנו הרבה אנשים שהגיעו לאט לאא להסתגל. שחזרנו להוסטל נמרחנו כרגיל באזור ישיבה עם ספרים, קלפים, מתיחות וברבורים על מחר.
      מחר הפאס! היום הכי הכי הכי מפחיד וקשה מכל הימים. היום שלשמו התכנסנו. היום שלמענו נצא בארבע בבוקר מההוסטל.
      מתרגשים ברמות, מעט לחוצים, ומלאי אמונה שקטן עלינו ושזה מטורף!!!!!! הלכנו לישון מוקדם במיוחד

• Day 15

Day 7- manag to yak karaka

March 28, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 8 °C

היום התחיל בעלייה ארוכה. יעל החליטה לא לעצור בעצירה שלפני העלייה ולהתחיל לעלות לבד לאט. מסתבר שזו הייתה ההחלטה הנכונה, בדרכה פגשה זוג אנשים על סוסים שאמרו לה שהיא יפה מאד והציעו לה טרמפ אך יעל הייתה נחושה לעשות את העלייה לבדה ולבסוף הגיעה כמה דקות לפני כולם ואחכ ישבנו כולנו לתה ומשחק קלפים חדש שאורן לימד אותנו- פרזידנט.
      שאר היום המשיך בהליכה רגועה בלי עליה או ירידה משמעותיים ומידי פעם מנגינה מהעמודי חשמל החלולים. הגענו די מוקדם ליאק קארקה, אכלנו ארוחת צהריים טובה וגדולה, שיחקנו בקלפים (אכן משחק מאד ממכר) ניסינו לא להירדם מוקדם ואפילו עשינו מקלחת דלי.
      כביכול הייתה אמורה להיות מקלחת גז חמה אבל הגז נגמר (אולי היינו צריכים לחשוד שהייתה ריח חזק של גז) אז הרתיחו לנו קומקום מים רותחים ענק, המים עברו לדלי שאיתו הולכים לתא המקלחת שם יש משפך שאיתו שופכים את המים על הגוף.
      חם מאד מאד ומוזר.
      פגשנו את אביה ועומרי שחזרו בדיוק מטיליצ׳ו לייק (הסיפורים היו מסוכנים בדיוק כמו שהזהירו בפניהם, גשרים קורסים, אבנים מתגלגלות ופורטלים שמתקשרים להיפרד מהמשפחה).
      הערב היה קפוא והשינה הייתה למחצה, בעיקר שבלילה הייתה יונה שניסתה להיכנס לחדר או לפחות ככה זה נשמע.

You might also know this place by the following names: