Nepal
Lāngtāng

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 73

הלאנגטאנג 2

April 23, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 9 °C

אחרי שקשוקה די מאכזבת יצאנו לטיפוס של היום.
      כבר קר מספיק בבוקר כדי שהאף יתחיל ליזוב ושהמים שהתקררו בבקבוק יבלעו בעיוות פנים קטן.
      עוד קילומטר של עליה נפל היום תחת רגלינו.
      הדרך, למרות שהיא עדיין באותו הואדי, נעשתה פסטורלית ושובת לב.
      בין קרחות יער מכוסות דשא למפלי ענק שיורדים מפסגות השלג שנגלו לאורך היום.
      בארוחת הצהריים התיישבנו עם הזוג איתו שיחקנו תופסת כל ההליכה בעוברנו אחד את השני, היא איטלקיה והוא אוסטרי, נפגשו בלימודי הרפואה.
      הוא, רופא ילדים היא, מנתחת
      לו יש שפם מסולסל ומרשים ולה תכשיטים על השיניים
      בקיצור, זוג סטלנים שלא ברור איך הראש עוד על הכתפיים ולא בפסגות השלג מעלינו.
      כשהגענו סופסוף לכפר הלנגטאנג בו נישן הלילה, התמקמנו בהוסטל יפה והלכנו להתפאנן במאפיה עם ספרים קפה וקליטת וואיפאי.
      הכפר כולו הוקם מחדש אחרי רעידת אדמה ועומד היום משוקם ויפה.
      לארוחת ערב אוכלים דאל באט ואורן מגוון (ונופל בשנית) עם מרק בצל.
      תה חם
      קלפים
      ושיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על רופא ילדים שמחלק פייסלים במקום סוכריות
      פיס

• Day 49

Day 3 of Langtang Trek

March 23 in Nepal ⋅ 🌫 -2 °C

This was probably the hardest day of the trek. It started with a steep uphill, and then towards the middle of the day, it got flat, then went steep again, but when it got steep at the end, it became extra difficult due to the high altitude and reduced oxygen.

The scenery didn't disappoint, though. We continued hiking through the forest to begin with, me always thinking I might see a red panda at any moment, which I didn't (they're extremely rare to see), and then finally seeing the landscape change into open rocky grassland. When the view cleared, we had a magnificent view of the white peaks of the mountains in front of us, and roaming around were many enormous hairy yaks, who turned towards us photogenically every time we took a photo of them.

It was a relief to arrive at our teahouse, which was a beautifully painted three-story brick building with amazing views from the windows and rooftop common room. We climbed to 3,438m above sea level for 7 hours to the village of Langtang. This village was entirely destroyed in the 2015 earthquake which caused an avalanche and killed 310 people. The remnants of the avalanche are still visible, and we hiked over it to reach the newly built town where we stayed that night.

After an amazing hot shower, we had a warm tasty dinner and settled down for bed. We felt a little funny from the altitude, needing to take bigger breaths when going up the stairs, and we did have some unsettled sleep, which is also a symptom, but when waking up, we felt pretty good and a bit more accustomed.

• Day 126

Lama -> Langtang

April 16, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 5 °C

בוקר חדש בטרק, כבר יום 6 ברצף שאנחנו הולכות ללא יום מנוחה, מורגשת התשישות באויר אבל לא יותר מדי. אחרי ארוחת בוקר של oat porridge מוצלח ביותר יצאנו לדרכנו. אמרנו שממש נשתדל לא ללכת מהר היום ולהגיע לפחות אחרי 15:00. גם כי אנחנו לא רוצות להיות גמורות בהמשך הטרק וגם בגלל עניין הגובה וההסתגלות. שמענו שיש כפר שיש בו שקשוקה והוא נמצא בגובה 3,200 אז החלטנו שנעשה שם ארוחת צהרים ארוכה.
      הולכות והולכות, באופן מפתיע מתקדמות מהר ועוקפות אנשים בדרך, למרות שממש השתדלנו ללכת לאט, כנראה שאנחנו כבר בכושר טרקים רציני. עצרנו לפק״ל כיפי בצד הדרך עם חמאה של בוטנות ועוגיות דייג׳סטיב. כל היום עם מוזיקה ברמקול ואוירה טובה.
      הגענו לכפר השקשוקה (יש לו שם מסובך אז פשוט קראנו לו ככה) אבל מסתבר שבכלל אין בו שקשוקה! מאכזב מאוד! וגם יש לציין שאמרו לנו כל הזמן שהמחייה בטרק הזה יותר זולה מהאנפורנה אבל אנחנו רק מופתעות לגלות מחירים יקרים וזה לא כל כך נעים לנו…
      אכלנו ארוחת צהרים ולמרות שממש לא רצינו להמשיך ללכת גררנו את עצמנו כי צריך לישון היום בלנגטנג ואנחנו רוצות שמחר יהיה לנו יום קצר. הלכנו הלכנו וכבר ראינו את הלנגטנג מרחוק, קמ וחצי מאיתנו, רק רצינו לסיים, ואז פתאום עצר אותנו בעל גסט האוס בצד הדרך ושיחד אותנו לישון שם בחינם ועם מקלחות חמות חינם ושקעי חשמל ושקשוקה! הגאסט האוס נראה ממש טוב עם נוף יפה ובעלים מקסימים. ממש כל טוב. וגם ממש לא רצינו להמשיך ללכת אז זה בא לנו טוב והחלטנו להישאר ולעשות את הק״מ וחצי האחרונים ללנגטנג מחר בבוקר.
      למרות שממש ניסינו לא לסיים את היום לפני 15:00 יצא שכבר בשעה 14:40 הייתי מחוץ למקלחת. אופסי. הבאנו את הספרים והששבש וכל אמצעי ההטענה והתמקמנו בדיינינג הול, הדליקו גם את האח בשעה מוקדמת יחסית אז העברנו שם את הזמן בכיף עד הארוחת ערב.

• Day 7

Trekked to Kyangjin Gompa

December 14, 2023 in Nepal ⋅ ☀️ -7 °C

Steady trek today over 3 hours (3,900m)
      Saw lots of Mani walls and prayer wheels on the way.
      When we arrived we went straight to the bakery for a cinnamon roll and then saw an avalanche in the distance.Read more

• Day 28

Harry Porter&der Aufstieg des Schreckens

February 13, 2023 in Nepal ⋅ 🌙 -6 °C

Heute gings sehr ausgeruht früh los auf den ersten Wandertag. Dann wanderten wir bis zum Nachmittag auf mega tollen abwechslungsreichen Wegen (mit endlosen steilen Steinstufen und sehr staubigen Teilstücken) und wahnsinniger Aussicht auf riesenhohe schneebedeckte Gipfel und Felsen. Unterwegs begegneten wir einigen Esel-Kolonnen und Trägern (die ganzen Dörfer im Tal können nur so versorgt werden; ein Träger trägt unglaubliche mindestens 20-30kg). Wir übernachteten in Langtang (3500m) bei einer lieben Familie und fielen auch heute total platt früh ins Bett.Read more

You might also know this place by the following names: