Nepal
Sidhane

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 122

מחליקים בדרך בין הערפל והעלוקות

April 12, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 20 °C

יום שני של הטרק, ו 4 חודשים כבר עברו מתחילת הטיול !! הידד!
      אחרי התארגנויות יוצאים לדרך, לא סגורים במאה אחוז כמה הולכים היום ואיך הולכים אבל יש מפה ויש טלפון אז נסתדר ובסוף נגיע.
      תחילת היום היה גשום ורטוב, משתדלים לא להחליק על הבוץ והאבנים ועוברים בין כפרים יפים יפים עם נפאלים בצידי הדרך שנראה שיושבים כל היום בבית שלהם ומחכים שמישהו יעבור כדי להגיד לו נמסטה, ואז הם חוזרים לשבת בכניסה לבית ולחכות לאיש הבא שיבוא.
      הגענו לכביש, פילסנו את דרכנו בין הכפרים ובזכות דן ועלמה הנווטי חוד הצלחנו למצוא את השבילים הנכונים.
      כל היום היה ממש יפה, אוירה טובה צחוקים וכיף! הולכים בערפל באוירת היער הקסום, עוברים בין כפרים חמודים, טרסות חרושות לצידי הדרך, המסלול עם עליות וירידות ויש אתגר אבל לא יותר מדי ככה ממש בול כמו שיום טרק אידיאלי צריך להיות.
      עצרנו בדרך לקפה ועוגיות בסלון/גסטהאוס באחד הכפרים, עשינו ארוחת צהרים טובה, והייתה גם עצירת פק״ל עם עלי נענע שמצאנו בדרך.
      לקראת סוף היום הלחות כבר הייתה ממש גבוהה, אנחנו הולכים ופתאום מתקפת עלוקות עולות לנו על הנעלים ומאיימות לתת ביס, היה כמה רגעי פאניקה אבל רצנו את כל הדרך לסוף ככה שהן לא יספיקו לטפס עלינו והגענו לכפר panchase banjyang בשעה 17:00. הכי מאוחר שהגענו עד כה ביום של טרק, ממש כיף לעשות סוף סוף יום טרק מלא ומספק. הכפר היה דיי נטוש, ציפינו לכפר גדול, אבל מספיק לנו רק גאסט האוס אחד עם שני חדרים וזה מה שהיה אז הכל בסדר. התיישבנו בדיינינג הול, גילינו שבעלות הבית (אמא ובתה) ממש בדרניות לא קטנות, הן הריצו איתנו דחקות, הגו ניסתה לעזור במטבח אבל הסכימו לה רק לשבת ולצפות בהן מכינות את ארוחת הערב שלנו, דיברנו איתן קצת על החיים שלהן פה בכפר, ורועי אפילו צפה איתן בטוליזיה באיזה טלנובלה הודית עם דיבוב נפאלי…. קצת אוירת home stay… הולכים לישום עם שעון מעורר ל4:40 כי קמים לראות את הזריחה ומקווים שתהיה מספיק ראות לאיזה מבט חטוף על ההרים המושלגים של האנפורנה, שאנחנו נמצאים ממש למרגלותיהם

You might also know this place by the following names: