Nepal
Tesiṅ

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 46

בוקר הפינוי - מתחילים לרדת בקצב

May 1, 2022 in Nepal ⋅ ☁️ 2 °C

קמנו בשעה שש וחצי המסוק אמר להגיע בין 7:00 ל8:00 אכלנו ביחד ארוחת בוקר ובשעה שבע וחצי עדי מקבלת הודעה שהמסוק מגיע עוד עשר דקות. פרידה מהירה חיבוקים קצרים שקד ועדי רצות למנחת, איילת ליאור ואני מתחילים ללכת היעד היום נאמצ׳ה באזר- מרחק 26 קילומטרים. מתחילים ללכת השלט הראשון שנמצא ביציאה מלבוצ׳ה אומר 16 שעות אנחנו מתחילים ללכת ויודעים שאין יעד מדויק לאן שנגיע יהיה טוב אנחנו מתחילים ללכת מסביב הכול לבן מנופפים לכול מסוק שעבור אותנו במחשבה שאולי עדי ושקד עליו. הבטן שלי כואבת וזה מורגש בהליכה אחרי שעה אנחנו מגיעים למקבץ של גסטהווסים הבטן שלי לוחצת מאוד ואני רץ לשירותים מסיים את עיסוקי וממשיכים לרדת לכוון נאמצ׳ה השלט אומר 13 שעות ואנחנו ממשיכים לדהור למטה מרחוק כבר רואים את פיליצ׳י הכפר בו ישנו חברינו הצרפתים. עוצרים שם באיזו פינה מול הנוף לאכול צאפטי עם חביתה. הגובה כבר יותר נמוך והאוויר ניהיה עשיר וקל יותר לנשימה אחרי הכפר הנוף כבר ממש משתנה אנחנו רואים רבה יותר צמחים ואפילו עצים מתחילים להופיע. הקור כבר לא כזה קשה ואנחנו עצרים להנות מהשמש ליאור ממלא את השלוקר ואני מנצל את הזמן להיתקשר לעדי ושקד ולשמוע חוויות מהטיסה ומבית החולים... הן נראות מאושרת נמצאות בחדר עם מקלחת גדולה ותפריט מפנק, המחשבות על אוכל טעים מלאו אותי באנרגיות. המשכנו בדרך חצינו גשר והתחלנו לטפס לעבר דינבוצ׳ה העננים מעל התחילו להיות אפורים והאוויר התקרר עלינו ביקושי רב לראש ההר שם הייה הכפר וממנו ראינו את עננים מכסים את עמק ישבנו שם לאכול את הצ׳אפטי. מרחוק ראינו את נאמצ׳ה התלבטנו אם להמשיך לכוון או לוותר בגלל הגשם אחרי היתעצות לא מועילה על המקומיים ( נפאלים לא מאמינים בתחזית מזג אוויר) החלטנו להמשיך, הדרך הייתה ירידה ארוכה ותלולה ממש בשביל רחב בין המון עצים כשסיימנו את הירדיה פגשנו שני חבר'ה נפאלים מקטמנדו שטיילו בשמורה. אחד מהם הלך לידי שאלתי אותו על הטיול שעשה הוא סיפר על הטיפוס לאיילנד פיק בהמשך גם סיפר לי שייש לו עסק של יבוא מוצרים מסין ושהוא חיי שם מספר שנים. היום הארוך כמעט ונגמר אבל אנחנו היינו במרחק 7 קילומטר מנאמצ׳ה בדקתי במפה וראיתי שבעוד 2 קילומטר ישגסטהווס הלכנו עליו וידאנו שייש מקלחת חמה ונכנסנו הזוג שניהל אותו הייה מבוגר אבל אדיב מאוד. התקלחנו במקלחת שהייתה מפנקת מאוד והיתישבנו בחדר האוכל שם הודלק האח והאש בערה עטפה אותנו בחום מלטף אכלנו עוגיות ושתינו תה ארוחת הערב הייתה טעימה מאוד ובכלל ההוסטל הייה מהטובים שהינו בהם איתנו בהוסטל היו תייר אחד שוויצרי יחסית מבוגר והמדריך שלו הם סיפרו לנו שהם שיורדים לנאמצ׳ה בגלל מחלת גבהים. אחרי האוכל ישבי קצת לכתוב על מאורעות השבוע והיום כשהאש נכבתה נכנסנו למיטות מרוצים מאוד מיום ההליכהRead more

• Day 6

Es geht weiter bergauf 💪🏽

April 21, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 3 °C

Heute Nacht habe ich etwas besser geschlafen. Dieser Jetlag macht mir doch etwas zu schaffen 😅.
      Nach einem guten Z’morge geht es wieder los. Wir wandern weiter bergauf Richtung Gokyo-Tal. Es sind sehr viele Wanderer unterwegs, doch als wir dann abbiegen Richtung Gokyo wird es ruhiger. Der Weg führt durch schöne Nadelwälder bis wir gegen Mittag auf knapp 3900m ankommen.
      Das Wetter hat umgeschlagen. Die Sonne ist schon seit einer Weile weg und es beginnt sogar zu schneien. Dazu weht ein kalter Wind 🥶.
      Nach dem Essen geht es wieder bergab. Da es immer noch leicht schneit ziehen wir unsere Regenkleider an. Nach etwa einer Stunde erreichen wir unsere nächste Unterkunft welche ziemlich einsam im Wald steht. Da die Sonne wieder scheint, gehen wir uns noch eine kleine Runde die Beine vertreten 😉.
      Danach gibt es einen Kaffee und Guetzli.

Nun schneit es wieder und dazu gewittert es ab und an. Sogar recht stark. Wenn das so weiter geht können wir morgen mit den Ski oder Schneeschuhen weiterziehen. 🫣😅

Alles in allem war es heute eine sehr schöne Wanderung. 🙂

You might also know this place by the following names: