Netherlands
Gemeente Son en Breugel

De reis is begonnen!

March 3 in the Netherlands ⋅ ☁️ 16 °C

De reis is begonnen! Vanochtend waren we al vroeg wakker en hebben we nog veel kunnen knuffelen met de katten. Nadat we de katten hebben afgegeven in Dommelen rijden we naar huis om de laatste spullen te pakken. Papa kwam ons ophalen en bracht ons naar Eindhoven station. Hier hebben we de trein naar Schiphol gepakt (Thanks voor de snack Ro, heerlijke zelfgemaakte koeken voor onderweg!) We konden meteen inchecken en zijn daarna lekker wat gaan eten bij onze favo tent, de Mac! Hier werd de stress voor de reis vervanger door enthousiasme, het besef dat we dan eindelijk naar Thailand gaan! Jan pakt nog even ergens een speciaal biertje (om goed te kunnen slapen zegt hij.) Hierna kunnen we al bijna naar de gate om naar Dubai te vliegen, waar we 1 uur hebben om over te stappen op de vlucht naar Bangkok. Super leuk dat jullie ons gaan volgen op onze reis, we gaan proberen iedere dag de mooiste/ leukste dingen op te schrijven. Tot morgen!👋🏼Read more

Gemeente Son en Breugel, Son en Breugel