Netherlands
Hoogland

Here you’ll find travel reports about Hoogland. Discover travel destinations in the Netherlands of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Het einde

August 15 in the Netherlands

Vannacht om 00:30 vertrokken we vanaf Bangkok alles ging soepeltjes. Nog eerst even wat gedronken om onze baths op te maken. Vliegtuig vertrok op tijd en we zijn maar gelijk gaan slapen. Om 5 uur waren we in Amman. Daar wel lang wachten maar ja wat eten drinken Netflix gaat de tijd snel. Om 10:45 gingen we weer door. Een uur voor de landing werd er gezegd dat we naar Hannover moesten uitwijken omdat Schiphol dicht was. 20 minuten later konden we gelukkig toch naar Schiphol. Op tijd geland koffers en we werden opgewacht door de opa's en oma's met een mooi spandoek. Toen naar huis. Boodschappen opruimen en wassen. Vanavond maar op tijd plat. We hebben enorm genoten en als jullie ook willen genieten kom dan gezellig een bakkie doen voor de sappige verhalen.Read more

De vakantie komt eraan.

July 3, 2017 in the Netherlands

Nog 6 nachtjes slapen en dan begint onze roundtrip naar Sri Lanka. We hebben al veel gepakt en alles ligt klaar om in de rugzakken te proppen. Vandaag kalm aan want Emma is ziek. Gelukkig nu en niet volgende week. We vliegen zondag om 21:30 vanaf Düsseldorf. Dan een stop op Dubai van ruim 3 uur. Dan door naar Colombo met een ministop op de Malediven. We hebben er allemaal veel zin in. En zullen net als vorig jaar al onze ervaringen hier delen. Tot de volgende keer.Read more

Spannende uren gaat het door ja of nee

July 5, 2017 in the Netherlands

Gisteren om 19 uur had Emma opeens erge buikpijn ze bleef maar huilen. Dus de huisartsen post gebeld en op naar het ziekenhuis. Daar tot 1 uur geweest en allerlei onderzoeken gehad. Ze weten het niet maar kan nog steeds een blinde darm ontsteking zijn. Als dat zo is komt onze reos op losse schroeven te staan. Maar de gezondheid gaat voor alles. Vandaag weer nasr het ziekenhuis en na ruim 4 uur kwam het verlossende woord geen blinde darm ontsteking. Wel een antibiotica kuur en daarmee moet Emma weer snel beter worden. Het waren even 2 spannende dagen. Nu kalm aan alles inpakken voor zondag.Read more

Hoogland, HOL