Netherlands
Malden

Laatste nachtje in NL

January 29, 2017 in the Netherlands ⋅ ☁️ 5 °C

Oké. Alles gepakt. Niks vergeten? Oh wacht, m'n oplader. Oké nu dan eindelijk lekker slapen. O nee shit, welk vest zal ik nou meenemen. Hmm en heb ik wel genoeg hemdjes? Twijfels alom. Lastig.. maar hé wat zeur ik nou? Dit alles voor een goed doel! Mijn langgekoesterde droom gaat bijna in vervulling. Nog maar een paar uurtjes slapen en dan op naar schiphol. En hupsakee door naar India. Wiehoeeee India, het land van de holy colours, heilige koeien, naan, bollywood en, waar het allemaal om draait, YOGA natuurlijk!! Mijn liefde en mijn leven, ik kan niet met en kan niet zonder, misschien wel een haat-liefde verhouding. Het is namelijk niet alleen maar rozengeur en maneschijn. Nee het is ook stil staan bij moeilijke dingen, confrontaties. Maar oh, dat is niks in vergelijking met al het moois en goeds dat het mij geeft. Nee wacht niet niks, het is heel veel, maar het is het dubbel en dwars waard. Juist ook de moeilijkheden en confrontaties zijn zo ontzettend waardevol. Ik hoop dat ik dat in India ook zo kan ervaren. Het zal pittig worden, intens, maar oh wat zal het fijn zijn. Heerlijk. Mooi. Vernieuwend. Leerzaam. Gelukkig. Open. Avontuurlijk. Ja, ik ben er klaar voor! NAMASTERead more

Malden