Netherlands
Orangerie Schothorst

Here you’ll find travel reports about Orangerie Schothorst. Discover travel destinations in the Netherlands of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Weer thuis.

August 4, 2017 in the Netherlands

Om 22:30 waren we thuis 2 uur Sri Lankaanse tijd dus best een lange dag vanaf 6 uur op. De vluchten gingen allemaal mooi op tijd en aan boord is zat te doen. Genoeg films gezien. Vandaag waren de jongens mooi op tijd wakker jetlag een beetje. Nou dat was het dan. We hebben een hele fijne reis gehad en hele mooie dingen gedaan en gezien. Nu weer plannen maken voor volgend jaar. Tot dan.

De vakantie komt eraan.

July 3, 2017 in the Netherlands

Nog 6 nachtjes slapen en dan begint onze roundtrip naar Sri Lanka. We hebben al veel gepakt en alles ligt klaar om in de rugzakken te proppen. Vandaag kalm aan want Emma is ziek. Gelukkig nu en niet volgende week. We vliegen zondag om 21:30 vanaf Düsseldorf. Dan een stop op Dubai van ruim 3 uur. Dan door naar Colombo met een ministop op de Malediven. We hebben er allemaal veel zin in. En zullen net als vorig jaar al onze ervaringen hier delen. Tot de volgende keer.Read more

Spannende uren gaat het door ja of nee

July 5, 2017 in the Netherlands

Gisteren om 19 uur had Emma opeens erge buikpijn ze bleef maar huilen. Dus de huisartsen post gebeld en op naar het ziekenhuis. Daar tot 1 uur geweest en allerlei onderzoeken gehad. Ze weten het niet maar kan nog steeds een blinde darm ontsteking zijn. Als dat zo is komt onze reos op losse schroeven te staan. Maar de gezondheid gaat voor alles. Vandaag weer nasr het ziekenhuis en na ruim 4 uur kwam het verlossende woord geen blinde darm ontsteking. Wel een antibiotica kuur en daarmee moet Emma weer snel beter worden. Het waren even 2 spannende dagen. Nu kalm aan alles inpakken voor zondag.Read more

de allerlaatste dag, welkom thuis.

August 6, 2016 in the Netherlands

Om 10 uur stond de taxi klaar om ons naar het vliegveld van Bali te brengen, voor die tijd nog ontbeten en een t-shirt gekocht. De reis naar het vliegveld ging voorspoedig en op het vliegveld konden ze onze koffers door labelen tot Amsterdam. Op het vliegveld nog wat gegeten bij la place heel vreemd om dit hier te zien. Toen met Singapore airlines op tijd naar Singapore. Vlucht was lekker en het eten ook. Op Singapore taxi gepakt en naar gardens by the bay gegaan hier hebben de jongens nog lekker met waterstralen gespeeld. Daarna hapje gegeten bij satay by the bay en nog even genoten van de zonsondergang. Toen taxi naar het vliegveld en daar nog in de vlinder tuin geweest. Om 22:40 vertrokken we op tijd naar Londen. Lekker vluchtje we hebben nog een paar uurtjes kunnen slapen. Op tijd kwamen we in Londen aan. Bakkie koffie en door naar Amsterdam. Op Schiphol was het megadruk. En bij de koffers ophalen bleek dat er eentje in het volgende toestel zat wat langer wachten dus. Toen we naar buiten gingen stonden al onze familieleden klaar met een spandoek en papiertjes met onze namen erop. Erg leuk. Nu weer thuis dus wassen opruimen enz. Dit was het laatste verslag ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden. En als je de kans krijgt om zón reis te maken dan zou ik het zéker doen.Read more

Orangerie Schothorst