New Zealand
Cornish Head

Here you’ll find travel reports about Cornish Head. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

21-12 Waikouati

December 21, 2018 in New Zealand ⋅ 🌧 11 °C

Niet mijn dag vandaag. Lekker rustig weg, maar die bellbirds begonnen vanochtend wel een beetje op mijn zenuwen te werken. Kwam ik bij de boot, was er wél een wildlife tour, had ik in principe om 10.15 al naar de overkant gekunt. Vervolgens "beetje" steil klimmen, maar de tweede helft is langs een spoorlijn. Zie foto 4. Hahaha😥. En tussendoor over een snelweg. Hahaha? Camping in Karitane is er niet, had ik al een beetje op gerekend, maar dan sta ik tenminste aan zee. Zie foto 5. Hahaha☹️. Uit sjagrijn ga ik naar de taverne voor een pubmeal waar ik vervolgens een uur op moet wachten. Hahaha. Paar Kiwi's doen hun best om er nog wat van te maken. Lukt niet. Nou ja, het is droog, knetterkoud, dus ik zal lekker slapen. Maar nee, ik vond het geen leuke dag.Read more

Nativity on the beach!

December 7, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 15 °C

Dad set us a challenge, to build a nativity scene on the beach with natural sources. This is what we managed.

Cornish Head