New Zealand
Hillsborough

Here you’ll find travel reports about Hillsborough. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Fin

February 28 in New Zealand ⋅ ☀️ 19 °C

Laatste dag in Auckland. Alles doet zeer door het binnenverenmatras. Ontbijt in het gasten keukentje. Het stel wat in de keuken zit reageert niet op "Good morning". Zal ik het nog een keer zeggen maar dan harder? Néé.... laat maar zitten.
    Valt mij op dat een hoop buitenlanders niet reageren op hoffelijkheid. De Kiwi zegt bijvoorbeeld netjes "thank you" bij het verlaten van de bus tegen de chauffeur.
    Vanmorgen eerst naar de bouwmarkt voor Ducktape, folie en bubbleplastic. Met de fiets, mooie generale voor morgenvroeg. Volgens mij 10% stijging. Pfff.
    Weer met de dubbeldekker naar het centrum. Het is nog steeds mooi weer. Karin heeft honger en we besluiten bij de KFC wat te eten. Een flinke wandeling. Het pand is niet uitnodigend. Allebij een lunch menu. We gaan boven op het terras zitten. De mussen zitten al op ons te wachten.
    We wandelen nog wat door een ander gedeelte van het centrum op weg naar de Tower. We kome wat leuke winkels tegen. Tweede keer Tower. Boven nemen we nog een mocachino. We zijn allebij moe van het geslenter en de indrukken. We zijn niet lang boven. Beneden in winkel krijg ik van Karin een short met de NZ vlag, de schat.
    Na nog sea shower, wijn, een broodje en chocola gekocht te hebben. Gaan we na dat we lekker op het terras gegeten hebben, de tassen pakken en liggen we om 9 uur in bed. Morgen weer vroeg dag.

Manukau und Deaf Club

August 11, 2017 in New Zealand ⋅ ⛅ 12 °C

In Manukau Einkaufszentrum besuchen. Da auch Schuhe besorgen, Vodafone simkarte holen und Informationen über Bankkonto informieren.

Abends in Deaf Club.. ähnlich wie Gehörlosen Zentrum und mit anderen Gehörlosen treffen kennenlernen und unterhalten. Auch einige Spiele gespielt. War wirklich super. Vor allem.. nach 2 Tagen ist mein nzsl (Neuseeland sign language (Gebärdensprache)) ziemlich gut.Read more

Hillsborough