New Zealand
Waikanae

Waikanae - Wellington

December 27, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 17 °C

Die Nacht war ruhig und kalt. Das mit der Mütze hatte ich ja nun gelernt. 😉 Um 5h weckten mich die Zwitscherlinge, aber ich blieb noch ein wenig in meinem kuscheligen Schlafsack liegen. Gegen 6h konnte ich mich dann aufraffen..

Ich legte den Rest des Trails zurück und war etwa 2h später am Waldrand. Die Bäume waren so beeindruckend. Wenn einer davon bei uns im Wald stehen würde, bliebe jeder stehen und bestaunte ihn.

In meiner Trailapp wurde ein Cafe in etwa 4km Entfernung noch vor dem nächsten Ort gelobt. Die Vorfreude auf einen Cappuccino und ein Frühstück waren riesig 😃. Und das Cafe war wirklich besonders: eine alte Dame betrieb es. Es war ein Sammelsurium von lauter alten Sachen- Bildern, Steingut, alte Nähmaschinen, Kerzenständern uvm. Ich bekam meinen Cappu und Toast mit Spiegelei- war das lecker!

Der restliche Weg bis Waikanae verging wie im Fluge. Allerdings gestaltete sich meine Suche nach einem Bett schwierig. Alles war ausgebucht oder unverschämt teuer.
    Bis Wellington sind es von hier noch 2 Fussmärsche und dann kollidiere ich mit Silvester - die Fähren auf die Südinsel sind zu dieser Zeit bereits ausgebucht... 😳

Also Planänderung: ich fahre gleich mit dem Bus nach Wellington und nehme die Fähre am 29. nach Picton. Südinsel ich komme! 😃

P. S. Vor dem Supermarkt traf ich Pete, einen aus der 5er-Gruppe: Sams Wunde auf der Stirn wurde mit 8 Stichen genäht und es geht ihr gut. Das wird ein bleibendes Zeichen vom TA bleiben. Hoffentlich verheilt es gut.

Nezastavujeme...

August 25, 2015 in New Zealand ⋅ ☀️ 10 °C

Poslechnete pribeh dvou krajanku... Tato jeho kapitola zacala v nedeli odpoledne, kdyz jsme se vratili z trhu s autaky. Dle ocekavani jsme nic vhodneho, levneho ani pekneho nenalezli, tak jsme se pustili do hledani v inzerci. Zaujal nas jedno vozitko, ktere bylo v meste smerem do naseho dnesniho pusobiste - Wellingtonu. Meli jsme uz nove telefoni cislo, tak jsme na inzerat odpovedeli. Po telefonatu s Petem [cti: Pýtý], jsme se domluvili na nejake schuzce neznamo kdy, protoze nase plany jsou nevyzpytatelne:-) Vcerejsim uderem desate vecer jsme se vydali autobusem smer Wellington. Cesta byla opet dlouha, ledova a cestovala s nami rada maorskych spoluobcanu, kteri nebudi vrely dojem. Okolo sedme rano jsme se rozhodli z autobusu vystoupit asi hodinu cesty od Wellingtonu. Lilo jako z konve a hrozna zima... usedli jsme na snidani v Subway u silnice, pani nam pripravila bagetu s vejci. Dostali jsme susenky a jeste si dali kafe. Zavolali jsme Petovi, ze jsme na miste:-) Pete dorazil a privez s sebou svoji karu. Udelali jsme zkusebni jizdu, zajeli nechat auto zkontrolovat do servisu, vyridili papiry a jsme majiteli suprbouraku, ktery je ode dneska nasim novym domovem. Pete nas pozval k sobe do krasneho domu a seznamil nas s celou rodinou. V servisu nam pak za celou prohlidku usetrili $140. Zatim se na nas smalo stesti, snad to bude pokracovat i pri hledani prace... cesta do novych kraju byla prijemnou zmenou. Je to opravdova Stredozeme:-) a protoze jenom ctete a nic nam nepisete, tak vyhlasujeme soutez! Kdo z vas uhodne nejblizsi celkovy pocet km na nasem bouraku po ukonceni naseho dobrodruzstvi, ziska specialni odmenu:-P tak piste svoje odhady. P.S. musite se podepsat:-) abychom vas trochu navnadili, pokracovani priste... taky proto, ze na jeden den toho bylo opravdu moc a jsme uplne vyrizeni. Takze nas sledujte a mrkejte na stastna cislaB-) a jeste jedna soutez pro bystra ocka... jak dlouho vydrzi Radek v jednom triku? Mejte se pekne:-)Read more

Bonsai Report

December 20, 2017 in New Zealand ⋅ ☀️ 15 °C

The bonsai is settling in well in its new environment here on the Kapiti Coast.

I've only just noticed the beautiful illustration on the side of the pot depicting Mt Fuji. It makes me nostalgic for our trip earlier this year.

Waikanae