New Zealand
Wharekakahu

Halbinsel Otago

February 25, 2023 in New Zealand ⋅ ☀️ 19 °C

„Was ist jetzt? Stehen wir auf oder bleiben wir liegen?“ ⏰ At 5:30am klingelte an diesem Morgen unser Wecker.
      Ziel: Aktuelle Lage an der Ostküste nutzen und den Sonnenaufgang beobachten. Nachdem wir uns aus dem Bett gequält haben, stellte sich am View-Point leider heraus, dass das Tor, um weiter nach oben zu gelangen, verschlossen war. 😢
      Dennoch hatten wir einen fantastischen Blick auf dem Weg zum kleinen Berg (an dem Endstation war) und hinter dem nächsten Berg ließ sich die Sonne sogar erahnen. 🏔️ ☀️
      Leicht deprimiert, aber dennoch überglücklich, dass noch der ganze Tag auf uns wartet, gab es erstmal lecker Frühstück. Hin- und hergerissen, entschieden wir uns Gott sei Dank dann noch für einen abgelegenen Strand „Allans Beach“, um die Sonne zu genießen. Dort angekommen fiel uns ein dicker großer Stock auf, der sich auf einmal bewegte. Anscheinend waren wir an einem Hotspot für Seelöwen und Pelzrobben 🦭gestrandet. 😂
      Nach und nach entdeckten wir an dem einsamen Strand mind. 6 Seelöwen/Pelzrobben, die sich mit Sand bedeckt in der Sonne wärmten ☀️
      Das gute Wetter und der verlassene Strand wurde direkt von Freda und Anna ausgekostet, um eine Runde nackt zu baden. 🌊 ❌ 👙
      Das absolute Highlight waren die zwei Seelöwen, die aus dem Wasser kamen und uns empört anschauten, um kurz darauf unsere Liegewiese in Beschlag zu nehmen. 😍🦭
      Voller neuer Eindrücke und Endorphine machten wir uns auf den Weg zum Hillview Campsite, an dem wir die nächste Nacht verbrachten. 😴

Neuseeland: Otago Peninsula

February 16 in New Zealand ⋅ ☀️ 17 °C

Heute waren wir auf der Halbinsel Otago Peninsula und die Natur haut einen hier wirklich um 😍

Wir haben Seelöwen 🦭 am Strand gesehen und Albatrosse 🐦 beobachtet.

Außerdem haben wir uns mehr mit unseren Nachbarn angefreundet 🐑🐑🐑

Wir sind fast ein bisschen traurig dass wir den Ort hier morgen schon wieder verlassen, uns gefällt es hier nämlich richtig gut!

Faszinierendi Begägnige

January 30, 2023 in New Zealand ⋅ ⛅ 16 °C

Für dr hüttigi Dag isch dr Bsuech vo dr Otago-Peninsula bi Dunedin uf em Programm gstande. Spontan hän mir uns vor em Wäg uf d'Halbinsle no e Bootstour zum Albatros-Watching buecht und sin denn frohen Mutes und mit no gnueg Zyt gstartet, zum vor däre Tour no e Stund e Rundgang in de Düne zmache. Unser Navi hett sogar d'Startadrässe vo däm Rundwäg gfunde, aber nid verrote, dass me do defür uf emene Kieswäg mues go offroade.... Uf dr ganze Kiesstrecki hetts denn gnau 1 Abzwiegig ghä, wo aber grad vomene Bagger blockiert worde isch, so dass mir dr anderi Wäg gno hän und prompt falsch gsi sin 🫣😆
      Nach em Umdreihe und em retour offroade, hän mir denn beschlosse, dass d'Zyt für dä Rundwäg jez doch biz knapp wäri und mir drum lieber s'Schlössli uf dr Halbinsle gön go aluege. Dört acho hän mir denn anhand vo de Ytrittspriise beschlosse, dass mir nur d'Gärte möchte gseh.... S'Schlössli sälber hetti zwar, wie sichs ghört, sowohl über e dragischi Liebesgschicht wie au über e spukendi Ex-Schlossherrin verfiegt, isch aber eher eifach e Herrehuus gsi und vo usse au schön. D'Besichtigung vo de Gärte hett sich aber dopplet glohnt, es hett sehr cooli Pflanze gha und d'Ussicht uf d'Buecht isch dr Hammer gsi!
      Nach em gmietliche Kaffi im Schlossgarte hämer uns denn zu de Albatros ufgmacht. Tollerwies isch d'Tour mit emene chleinere Boot duregführt worde. Am Afang hetts für jede e Fäldstächer ghä und denn ischs ans Tierli sueche gange. Als erschts hän mir denn grad Seelöwe und au e paar Chleini Pingus, wo am umeschwümme gsi sin, gseh. Drnoch simer zu de Albatros cho und hän vo de 2 Crew-Mitglieder viel Spannends erfahre. Es isch sensationell gsi, wo denn die erschte Albatros mit ihrer 3 Meter Flügelspannwieti in unserer Nöchi am Schwäbe gsi sin 🤩.
      Scho rächt gflasht vo däre Tour hämer uf em Ruckwäg no unser Glück am Allans Beach versuecht und prompt mehreri grossi Seelöwe am Strand entdeckt. Die sin dört eifach am Sünnele gsi und hän sich au völlig entspannt loh aluege, solang me e biz Abstand ighalte hett. E mega Erläbnis und eifach sensationell!!!

Wharekakahu