Norway
Fangtårnet

Nusfjord & Stornappstinden

June 11, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 9 °C

Liebes Tagebuch etwas stimmt nicht. Wir hatten heute den zweiten Tag in Folge trockene Socken. Norwegen ist kaputt.
      Auf dem Weg in eine neue Region ging es noch kurz ins schöne (sehr touristische) Örtchen Nusfjord. Sehr süß. Wir sind am Nachmittag ganz gemütlich und alleine (uns kam nur ein alter Norweger entgegen) auf den Stornappstinden gelaufen. 4,5km insgesamt mit 760Hm. Oben auf dem Gipfel empfing uns die Sonne. Unglaublich. Wir saßen gemütlich von 17:30 bis 18:30 Uhr auf dem Gipfel, bewunderten die Aussicht und die Sonnenstrahlen. Es sieht alles anders aus, 30km weiter und man ist auf einer ganz neuen Insel. Lofoten bleibt ein Traum.Read more

Henningsvaer

August 2, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 10 °C

Hüt Morge si mr ganz lang im Bett blibe lige. Es het üs eifach e biz ahgschnäggelet aues vo gester widr müesse z vruume, aso ischs gmüetlecher gsi, eifach im Bett z blibe lige.🤭 Nach dem mr endlech si ufgstange simr ab iz chaute Meer ghüpft, bi 12° Ussetemperatur. Brrr, isch ds chaut gsi. Nachemne gmüetleche zMorge simr ab uf Henningsvaer. Pumpevoll ischs gsi dert, klaaar isch ja Tourisasion. Aber was ou no drzue chunnt, heimr ner später erfahre, ds am 1-3Ougust es Festival stattfindet, di Junge hei üs au gfragt, chömmet dir as Festival? U mir hei natürli nimau gwüsst, dses eis git. Dür ds mega härzige Städtli hei mr öbe 2h gha, wöus eifach so viu süessi Lädeli het gha. Si so gar ni vom Fläck cho.🤪 Aso Hennigsvaer isch wüük mega schön, da hets üs mega gfaue. Ungerwegs für ah Vik Beach, hei mr no e Autostöppler mitgno. De isch mit üs ner fasch 1h Stung mitgfahre, ds isch no lustig gsi. Mir hei ihn ner abgsteut u si üs ner es Plätzli für zum Schlafe ga sueche. Mir hei zwar eis gfunge, lige aber für einisch mau e chli schräg, drfür ischs mega schön hie. Pasta usem Pot hets hüt für üs gä, u da bini mind. 1h dranne gsi zum Choche, es het irgendwie gad niso wöue chöcherle. Iz lö mr no dr Abe la usklinge u gö de ner mau is Bett.Read more

Wir sagen Tschüss

June 19, 2019 in Norway ⋅ ⛅ 12 °C

Leider müssen wir aus mehreren Gründen die Reise beenden, was uns beiden natürlich sehr leid tut. Gestern war ein superschöner Abend und eine gigantische Nacht, wobei Nacht ja nicht das richtige Wort dafür ist. Da passt ja die aktuelle Diskussion im Norden Norwegens, ob man nicht generell die Uhrzeit abschaffen soll 😎 Dann kommt auch niemand mehr zu spät.
      Wir wünschen allen eine gute Weiterreise und sind dankbar für die vielen neuen Bekanntschaften und guten Gespräche.

Fangtårnet, Fangtarnet