Norway
Plurdalsbekken

Here you’ll find travel reports about Plurdalsbekken. Discover travel destinations in Norway of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Pool cirkel 66°33N

June 10 in Norway ⋅ ⛅ 7 °C

Prachtige ervaring om er een keer te zijn geweest. Noorwegen bij de poolcirkel. Heb een steentje gelegd als teken van passage. De pittige afstand die we hebben afgelegd 830km werd door de super mooie omgeving vaak teniet gedaan. Omdat je steeds wat nieuws ziet. Immense watermassa's die van de berg neer storten. Het wild leven op de route super om dit te zien.
    Team Hiluxpower is zijn 1 pk weer kwijt en heeft er weer wat meer gelukkig, maar zodat ze vanacht weer konden aansluiten. Nu op de veer dienst richting Lofoten die mini wat liefdevol behandelen met wat smering hier en daar. Hebben we eigenlijk een rustdagen met de baltic sea party op Lofoten.
    Kwam nog een mooi plaatje tegen halverwege die ik jullie uiteraard niet wou onthouden (Met een knipoog natuurlijk) #balticseacircle2019 #team20minions #Hiluxpower #goeiedoel #rkzbeverwijk #brandwondenslachtoffers #erkannogveelmeerbij
    www.teammini-ons.nl

Plurdalsbekken