Norway
Svolvær (Lofoten)

Skutvik - Solvær Fähre

June 23, 2022 in Norway ⋅ 🌧 11 °C

Wir haben auf der Fähre sogar einen Ehrenplatz ganz vorne bekommen. Während der turbulenten Fahrt (war leicht windig und sehr wellig oder andersrum) hat leider unsere Kühlbox den Akku leergezogen, so dass der VW Bus erstmal aus der Fähre rausgeschoben werden musste. Danke an das Pilligerheck Ostseeschreck Team, das uns tatkräftig unterstützt hat!! Auf dem Parkplatz konnten wir das Auto dann easy anschieben und weiter fahren.Read more

Kaiserwetter in den Lofoten

June 30, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 15 °C

Trotz teurem Zimmer habe ich heute bereits um 5:15 angefangen zu Radstrampeln. Aber vorgängig genehmigte sich Papa Moll 2 doppelte Nespresso, welche im Zimmer zur Verfügung standen.
      Die Morgenstunden waren frisch bis kalt, so dass Moll Ärmlinge und Beinlinge montieren musste. Aber die Stimmung war absolut friedlich und ich praktisch der Einzige unterwegs. Die Wolken waren noch vorhanden, aber Moll merkte bald, dass heute was drin liegen könnte -Wettermässig.
      Ich hätte an jeder Ecke und jeder Kurve ein Foto schiessen können. Die Landschaft ist einfach nur herrlich. Natürlich wiederholt sich die Szenerie und Moll denkt, hatten wir dem Berg nicht schon gesehen.
      Sehr, sehr beeindruckend die Landschaft. Und die Wolken wurden immer weniger, dafür der Gegenwind immer stärker. Zum Teil so stark, dass es Moll fast aus der Balance warf. Auch zerrte diese Art von Strampeln enorm an den alten Kräften.
      Zum Glück hat das Umfahren eines Fjords immer 2 Seiten und dann gibts auf einmal Schib von Hinten.
      Habe heute auch Axel wieder getroffen und mit ihm eine Verstärkungspause verbracht.
      Habe zusätzlich noch einen Abstecher nach Henningsvaer eingefügt. Dies ist ein sehr touristisches Fischerdorf. Da gabs für Moll unter anderem eim Rieseneis, da im der Zwischenzeit die Temperaturen merklich über 20 Grad gestiegen waren.
      Nun hat sich Moll nach gut 140km im Marina Hotel in Svolvaer einquartiert.
      Glücklich und zufrieden.

Vo Å bis Svolvær oder umgekehrt

March 22 in Norway ⋅ ☁️ 2 °C

Hüt hemer so en richtige Touritag gmacht. Ersti Halt hemer imne chline Fischerdörfli gmacht. Ageblich sötts det sehr guete Kafi gäh aber leider macheds de erst ab em 11i (Franco: wer brucht denn no Kafi?!). Dur das simer de Ort im Schnee / Rägegestöber go aluege und hend gstuunet über die sinnvolli Nutzig vom natürliche Kanal.
      Na simer wiiter zum Wikingermuseum. Das isch sehr interaktiv gstaltet und im nachebaute Langhuus hedmer sogar chönne alles alange und alegge und sich als richtige Wikinger fühle. Es hed Mitarbeiter ume gha, dere ihre Job ischs als Wikinger verchleidet alte Handwerkstätigkeite nache zgah und d Frage vo de Touris z beantworte. Scho zimli toll.
      Denn ischs wiiter gange zum bekannte Surfstrand vo de Lofote, Unstad Beach. Mer hend ned schlecht gstuunet wo bi 2°C, Wind und Räge doch tatsächlich Lüüt am surfe gsi sind. Aber d Welle hend scho sehr beidruckend usgseh.
      Im warme Auto simer an nächsti Stopp gfahre und zwar en Ussichtspunkt im Nüüt usse. Mit sehr beidruckendem Blick uf d Felswand vom Stjerntinden und uf de gfrornig Storvatnet See.
      Uf üsem wiitere Weg simer dur ganz vell Bilderbuech ähnlichi Fischerdörfer gfahre. Vor allem Sakrisøya hed üs mega gfalle mit de gelbe Hüsli, wo zum Teil sogar is Meer use baut worde sind.
      Vo det ischs na nömme wiit gsi bis zum üsserste Ort uf de Lofote mit em tolle Name Å. Es isch leider ned ganz s Endi vo de Lofote, aber de letzti zuegänglichi Ort. Na chömmed nur no Berge und Meer. Mer sind det es bitz umeglaufe und hend is Meer use gluegt, scho no speziell wenn de nächsti grossi Ort det usse Island isch.
      Zrugg ischs wieder uf em gliche Weg gange nur bin dasmal ich gfahre und de Franco hed chönne zum Fenster us luege. Es Navi brucht mer hie ned wüki, s gid e nur die eini Hauptstrass. So simmer de pünktlich ufd z Nacht Ziit in Svolvær acho und hend üs es feins Pilzrisotto koched. Toureplanig für morn isch gmacht und mer drucked gaaanz fest Duume, dass de Sunneschii woner für morn agseid hed au wüki itrifft.

Floya Besteigung mit Mutprobe

June 30, 2023 in Norway ⋅ ☀️ 20 °C

Heute war ein Gipfel auf dem Programm. Floya heisst er. Und wieder eine lange Treppe als Einstieg. Etwas für unsere "Parma Schinken", äh.. Oberschenkel. Leider sind wir zu spät gestartet und es war richtig heiss für den Aufstieg. Auf halber Höhe dann die Mutprobe "Djevelporten". Heidi hat es geschafft, ich habe mich nicht getraut🫣. Ich durfte aber trotzdem mit zum Gipfel 😏. Da oben eine mega Rundsicht mit Mittagspause. Zum Abstieg dann der Knietest und zur Belohnung ein Glace!Read more

Svolvær

June 30, 2023 in Norway ⋅ ☀️ 22 °C

On quitte la Suède par un magnifique trajet en train jusqu’à Narvik d’où nous prenons le bus pour Svolvær.
      Il y a moins de moustiques, plus de montagnes, et la mer, donc on est contents.
      On se fait quand même un peu embêter par les mini mouches des sables, mais pas à un niveau qui puisse gâcher le paysage et la quiétude des lieux.
      On y passe juste une journée pour faire une balade avant de continuer plus loin dans l’archipel.

Svolvær - Wanderung zum Djevelsporten

June 22, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 8 °C

natürlich musste das Teufelstor an diesem Tag auch noch bezwungen werden, sind ja auch nicht erst seit 04:00 auf den Beinen. Die Wanderklamotten hatten wir eh noch an. 500Hm in knapp 2h, jede Menge Bilder und n bisschen Drohnenfliegerei. Damit war es dann aber auch genug für diesen TagRead more

Varden 2.0 oder so

March 23 in Norway ⋅ ☁️ -1 °C

Ersti Tat vom hütige Tag, mer sind go neui Felli für mich go poste. Wow, en riiiese unterschied. Scho klar lauft da jede so super entspannt de Berg duruf wenn die Felli e so hebed. Kei verglich zu vorane und ich ha d Tour hüt eifach nome gnosse. Eigentli wär de Plan gsi uf e Spistindan z gah, Nachbargipfel vom Varden. Aber mer hend üs es bitz verloffe 😅
      Am Afang simer gmüetlich ufme Strössli gradus bis zumne Fluss, de hemer denn mit de Ski ufm Rugge quert und sind dur es Wäldli wiiter. Nomal über en Bach inegstägeret und denn hemer probiert bitz höchi z gwünne. Und irgendwo nachm Bach und em Höchi gwünne hemer e abzwigig verpasst. Wo mers gmerkt hend, simer scho uf halbem Weg richtig Varden gsi. Mer hend aber ned nomal uf de Gipfel welle, obwohl mer hüt vo de andere Siite am ufelaufe gsi sind und sich zum aller erste Mal d Sunne und de blaui Himmel zeigt hend. Mer hend s Gfühl gha mitere churze Abfahrt (inkl. Felli a de Ski) und emne Ufstiig uf de andere Hangsiite, sigemer wieder voll uf Kurs für de Spistindan. Simer de halt ned gsi. Wo mer gmerkt hend dasmer üs irgendwo im Züg usse befindet hemer de Hang mal gnauer agluegt. No paar Meter wiiter ufe und mer hend en perfekte Abfahrtshang ohni Spure für üs eleige gha. D Abfahrt isch, wie hie immer, sehr abentürlich gsi. De Bach hemer chönne um- bzw. überfahre aber für e Fluss hemer d Ski wieder müesse abzieh. Ohni nassi Füess hemers as andere Ufer gschafft und sind zrugg zum Auto gstöcklet.
      Ufm Heiweg heds für e Franco no en riesige Burger mit 3 verschiednige Zwiebelversione gäh und für mich bitz Pommes. Wieder dihei, hemer de Abig im Dunkle vor em Fenster verbracht i de Hoffnig, dass mer d Nordliechter gsehnd. S einzig wo mer im Verlauf vom Abig gseh hend sind Wolke gsi. Jetzt luegemer no chli Hockeymatch und planed für morn.

Varden

March 21 in Norway ⋅ ☁️ 2 °C

Hüt morge simer ziitig uf und wie die letzte Täg immer, isch us em ned so schlechte Wetterbricht vom Vorabig en sehr schlechte Wetterbricht worde. Aber was macht mer als verantwortigsvolli Touregänger, mer gahd glich go probiere. Nachme mega churze Afahrtsweg simer am halbi Nüni los. Die erste paar Meter sehr gmüetlich ufere Langlaufloipe meh oder weniger gradus. Um eus ume heds zwei italienischi Gruppene mit Bergfüehrer gha, wo fürd Uhrziit scho u wach gsi sind. Mer hend ihne denn unne am Bergrücke acho gern de Vortritt überlah. Währed dem ned so liechte Ufstiig, ufgrund vo iis und nur wenig Platz links und rechts han ich de uf halber Strecki d Ski abzoge und ufm Rugge treit. So hemer denn beid die ersti Steilstufe gschafft und sind heil ufm Felsplateau acho. Ufm ufeweg heds zerst afange rägne und uf einisch gschneit wie verruckt. Wo mer wiiter hend welle hed sich üsi Sicht nach em Motto: "Wie Sie sehen, sehen Sie nichts" verschlechteret. Hättemer ned vor und hinder eus en Gruppe mit Bergfüehrer gha wär det für üs de Ziitpunkt gsi zum chere. Aber mer sind denn schön brav de Spure vor eus nachegloffe und hend i dem Nebel inne regelmässig s GPS kontrolliert. ABER HEY, mer sind dobe acho. S erst mal hemers hüt endlich uf e Gipfel gschafft. Glichziitig mit öppe 5 anderne Gruppene. Mer hend müesse astah zum ufe cho, so vell Lüüt heds unterwegs gha. Darum hemer dobe denn sehr schnell üsi Ski ready gmacht für d Abfahrt und hend üs id Nebelsuppe gstürzt. Obe use isch de Schnee zimli toll gsi zum fahre, unne use hedmer de scho gmerkt dases die letzte Täg immer wieder dri grägnet hed. Eigentli wär das hüt u e tolli Abfahrt gsi aber mer sind unglaublich langsam und vorsichtig unterwegs gsi bis uf halber Höchi plötzlich d Sicht wieder besser worde isch. Mer hend no über es Bächli und en chline gfrorne Teich müesse und sind de wieder bi de Loipe acho. Uf dere simer de wieder gmüetlich zrugg gloffe.

Diheime heds es guets z Mittag und en wohlverdienti Duschi gäh und jetzt machemer üs no en gmüetliche Nami.

Svolvær

March 20 in Norway ⋅ ☁️ 3 °C

Nach dene viele Fahrstund und em Räge woner hüt füre ganz Morge agäh hed, hemer beschlosse uszschlafe. Na simmer gmüetlich in hiesigi Coop go poste und hend üs eeewigs imne Sportgschäft nebedra Ziit vertriebe.
      Wieder retour heds es schnells z Mittag gäh und de Blick veruse zeigt: immerno Wolke aber endlich trocke. Also hemer üses Züg packt und sind direkt vo de Unterkunft us losglaufe. Zerst gmüetlich gradus und denn amne Bach entlang es churzes Couloir duruf. Det han vor allem ich es paar Mal gfluechet wills eifach nome müehsam gsi isch. Dobe acho hemer en chline, gfrorne See quert und en wunderbare Blick uf Svolvær und s Meer gha. Svolvær isch es chlises Städtli zimli i de mitti vo de Lofote und üses Diheime für die nächste Täg. Leider heds de wieder afange rägne und mer sind beid ned so motiviert gsi wiiter z laufe bi dem Wetter. Uf em abeweg han ich mier die plackerei im Couloir ned nomal welle atue und bi ufm Rägeschutz vo mim Rucksack durab gschlittlet. En riese Spass hani gha. Zum z Nacht hed mich de Franco mitere feine Pizza bechocht und mer hend üs zimli lang mit em norwegische Chinderspiel "Pakkesel" beschäftigt. So wie immer simer gli is Bett zum d Batterie füre nächsti Tag ufzlade.

Lofoten Feriesenter Svolvær

June 23, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 10 °C

Unser heutiger Tag beginnt bewölkt, aber ohne Regen, wir fahren los, der Küste entlang Richtung Henningsvær. Es gibt viele traumhafte Strände entlang der Route mit türkisfarbenem Meer. In Heeningsvær besuchen wir natürlich den weltberühmten, schönsten Fussballplatz. Aus der Vogelperspektive ist er schon sehr eindrücklich, vor Ort ist es einfach ein Fussballplatz mit etwas Meerblick😉. Henningsvær selber ist ein schöner Ort mit farbigen Häusern. Wir haben in einem tollen sehr zu empfehlenden Kaffe (Kafè Knusarn), eine Pause gemacht und natürlich sehr leckeren Kuchen und einen richtig guten Cappucino getrunken. Kaffe in Norwegen ist seltengut und an den meisten Orten aus der Termoskanne🙈. Am Abend fahren wir dann zu unserem Hüttchen auf einem Campingplatz ( Lofoten Feriesenter) in Svolvær.Read more

Svolvær (Lofoten), Svolvaer (Lofoten)