Norway
Vikasjøen

Bjørnvika Natursenter, Sømna

June 20, 2020 in Norway ⋅ ☀️ 27 °C

Helga benytter vi til avslapping og hvile. Det er rett og slett for varmt til å gjøre noe annet enn å oppholde seg i nærheten av vann/sjø 😅

Vi har gått en tur langs sjøen fra Bjørnvika Natursenter. Det var greit for oss begge, for da hadde vi mulighet til å avkjøle oss 🏊🏽‍♂️

Temperaturen i skyggen inne i bilen viser 31 °C, men føles svalt i ft. å sitte i skyggen ute. Men, sommeren har vi jo ventet på sååå lenge, så da kan vi vel ikke klage når den endelig kommer 😜

Brønnøysund

June 21, 2020 in Norway ⋅ ⛅ 22 °C

Etter en liten topptur i nærområdet, tømming og fylling tanker, så har vi forflyttet oss til Brønnøysund gjestehavn. Temperaturen var vanvittige 35 °C når vi kjørte inn i byen her 😓
    nå har vi funnet oss et vannhull i skyggen 🍺 Det er for varmt både for Zorro og meg, så vi håper tempen synker til et mer normalt nivå til kvelds. Men, helt utrolig hva en pils og en pizza - pluss ei bøtte vann til Zorro - i skyggen på en uterestaurant kan bidra til når det gjelder følelsen av velvære 😅🥰
    Heldigvis ser det ut som det skal bli litt mer levelige forhold utover i uken som kommer 👍

Vikasjøen, Vikasjoen