Satellite
Show on map
  • Day 107

    Dank jullie wel!

    August 10, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 21 °C

    Wat voor mij enkel begon als een simpele manier om jullie een manier te geven om mij te volgen op de PCT is voor mij uitgegroeid tot een soort van dagboek. Dat was nooit mijn intentie, maar ik ben ontzettend blij dat het dit is geworden.

    Ik heb me (bijna) elke avond geforceerd om een korte samenvatting van de dag te schrijven ook als ik laat in kamp was en niets liever wilde dan gaan slapen. Ik wilde de juiste emotie bij de dag vastleggen, voor als ik zelf dit alles nog eens terug lees. Zodat ik me weer in die dag kan verplaatsen.

    Ik hoop dat ik jullie op een leuke manier op deze waanzinnige tocht heb mee kunnen nemen. En misschien wel heb kunnen inspireren, alles is mogelijk als je het maar graag genoeg wilt 😉.

    Ik wil jullie bedanken voor het volgen van mijn reis en voor de berichtjes die jullie gestuurd hebben. Ik heb ze allemaal gezien en gewaardeerd.

    👋👋
    Read more