Peru
Cerro Marcohuasi

Hike naar Marcahuasi (2/2)

September 22, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 10 °C

Terwijl we aan het rondlopen waren op Marcahuasi zochten we naar een bepaald meer, die hebben we helaas niet gevonden. Wel hebben we allemaal rotsen gezien met speciale vormen en overblijfselen van een klein bergdorpje. Toen we net op het hoogste punt waren begon het opeens te onweren. Dus zijn we zo snel mogelijk naar beneden gelopen.
      Naar naar beneden lopen was wat minder leuk. Vooral omdat ik echt last van mn schenen kreeg en het begon te regenen. Voor dat we beneden waren was het gelukkig wel weer droog.
      Rond 2 uur waren we weer beneden en hebben we onze spullen opgehaald in het hostel. De bus was net voor onze neus vertrokken en er werd ons verteld dat de volgende bus pas weer om 4 uur ging. We hadden niet heel veel zin om daar op te wachten aangezien de buschauffeur gewoon een beetje voor zich uit zat te kijken op een bankje naast de bus. Even later bleken er nog 4 plekken vrij te zijn in een taxi busje die ook naar beneden ging. Dat ging super snel en we haalden allemaal andere bussen en auto's in op de weg naar beneden. Het leek wel een ritje in een achtbaan.

Cerro Marcohuasi, Q31735942