Peru
Quebrada Río Seco

Cusco - Punta Hermosa

June 23, 2023 in Peru ⋅ ☀️ 21 °C

Es stoht namel usschlofe a und hüt klappeds besser. Nachher gits wider es grosses Zmorge und denn heissts alles packe für d'Wiiterreis ad Küste. Mit allne zemekaufte Souvenir wirds langsam enger im Rucksack aber es passt na 😇 Ich ghöre übrigens au wider öpis ufem lingge Ohr :) Wo alles zemegsuecht isch, hani na Ziit, zum namel ide Stadt es paar Snacks organisiere (wett für di ganz Busreis usgrüsted si falls us irgendwelche Gründ wider Pause gstriche werded...) und namel es bitz de Tänz zueluege. Selbstverständlich bini pünktlich und vollpackt zrugg im Hostel und entscheide mi für d'Variante z'fuess an Busbahnhof go. Chan nachher na gnueg lang umehocke... Nach 20 min wirds denn langsam astrengend mit beidne Rucksäck aber es isch nüm wiit. De gross Rucksack chani grad abgeh und denn na es letsts Sandwich für de Znacht poste. Schliessli beziehni min Platz ide Frontreihe und mir fahred fast pünktlich am eis los. Mis Ziel isch Punta Hermosa, was öppe ei Stund südlich vo Lima ade Küste liit und vo do us öppe 20 Stunde Fahrt bedüted... De Sitz isch recht abgranzt aber wird scho klappe mit schlofe und es hät defür fast kei Lüüt :) Nachere Halbstund Fahrt haltemer oberhalb vo Cusco plötzlich und es goht gar nüt meh. Infos gits wie gwöhlich kei, bismer si eus selber erfroged: Alternator am Arsch, so chömer ide Nacht ned fahre. Was d'Lösig isch weiss weder eusen Chauffeur na sus öper. Irgendwenn hani gnueg vom umesto und gange es Glace go sueche. Woni zruggchume wird grad en andere Bus aghalte, womer anschiinend chönd istiege. Aber müemer namel zahle? Das weiss niemer und isch au grad de meiste egal, hauptsach mir chömed wiiter - mit drü Stunde Verspötig bis jetzt... Us mim schöne Logeplatz wird eine ide hinderste Reihe mit verchlebtem Fenster und dur das zimli gar keinere Ussicht- scheibe... Immerhin isch de Bus glaub es bitz bequemer. Schliessli fangt mini Sitznachberin a mit mir rede, mini Motivation zum antworte halted sich aber no in Grenze ^^ Irgendwenn wirds dunkel und ruhig im Bus. Nume ich bin bi ned müed, lise, mache Administration und schriibe Blog. Zum Glück hani Esse iglade wil Znachthalt gits i dem Bus tatsächlich keine 🤷🏻‍♀️😂 Irgendwenn bin au ich gnueg müed zum es bitzeli döse. Viel meh isches aber glaub ned wil erstens hämer es Baby nebeddra wo öppe all Stund mal afangt schreie, zweitens hani wider Problem mitem Druckusglich und drittens isch de Platz für mini Bei zimli knapp. Irgendwenn wirds hell und mir halted für es Zmorge. Also bi mir für Zäh butze wil Zmorge hani au debi gha ^^ Denn heissts wider istiege und na di letste vier Stunde in Agriff neh. Us vier werded füf Stunde woni trotz schlechter Nacht nüm chan schlofe. Schliessli wirdi imene gfühlt 30 Sekunde lange Halt in Punta Hermose am Rand vode Schnellstross usegschmisse (ohni dasi namel öpis han müese zahle). Vo do us ischs en 20 minütige Spaziergang is Hostel, woni nach 25 Stunde umehocke sehr gern in Agriff nime. S'Hostel würkt sehr fründlich, familiär und bis jetz es bitteli einsam wili kei anderi Gäst entdecke. De Vorteil a dem isch, dass mis teilte Zweierzimmer vermuetli zumene Privatzimmer wird 🤭 Mit surfe wirds hüt vernünftigerwiis nüt meh drum beschäftigi mi mit lese uf de Dachterrasse und enere Erkundigsjoggingrundi, wo recht astrengend isch. Gibe jetz mal de schlechte Nacht und ned em viele Esse vode letste vier Mönet d'Schuld ^^ Denn folgt wider chille, düschele, Wasser ichaufe, dur s'Zentrum schlendere und schliesslich go Znacht esse :) S'Ziel vode negste Täg isch ja tatsächlich viel chille, quasi Ferie vode Ferie mache und ich glaube, das goht i dem Städtli ganz guet 🤗
      Oh und ich gseh widermal en komplett bewölkte Himmel. Das häts ide letste Wuche sit Bolivie eigentlich gar nüme geh. Hoffe eigentlich na uf de eint oder ander schön Sunneuntergang am Strand und ned nume Wulche 🙈

Punta Hermosa - Da Hueif Hostel

March 11, 2017 in Peru ⋅ ☀️ 26 °C

Zack mit dem Uber aus der Hauptstadt raus und vamos a la playa! Nun gibt es mal 2 Nächte direkt am Strand mit schönen Wellen zum Surfen. Aber nach der 1:40 Std. Fahrt haben wir erstmal Mittag verdient und haben uns das typische Fischgericht von Peru bestellt. Einen grossen Teller mit Hälfte frittiertem Fisch und Hälfte Meeresfrüchte/Fisch (Ceviche) Mischung in Zitrone eingelegt. Super lecker und alle 3 sind satt. Zudem haben wir mal die "Inka Kola" probiert, schmeckt wie flüssiges Kaugummi und ist gelb, also eher nein danke.

12.03.2017
      Heute haben wir mal die Gegend erkundet und uns den Playa Blanca und Playa Negro angeschaut. Ist hier echt ein Urlaubsort, vor allem für Brasilianer. Haben die Surfer beobachtet und ein bisschen spazieren können, trotz Hitze. Lassen den Tag wieder bei einem Kaltgetränk im Garten ausklingen und lauschen dabei den Grillen.

Quebrada Río Seco, Quebrada Rio Seco