Peru
Urbanización San Juan Masias

Weer wat geleerd

September 3, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 13 °C

Om drie uur 's nachts moet Karin plassen. Ze ziet dat ze al had moeten boarden.
    Ik vond het al zo raar dat ze gisterochtend al kon inchecken. Ik zei nog: dat kan toch pas 24 uur van te voren? Maar ze had een mailtje gehad.
    Uhh.... 3 september begint om 00.00 en 1.05 is dan 1 uur later, dus niet aan het eind van 3 september, wat we allebei in ons hoofd hadden.....
    Dure les. 🤢

2-9 Lima

September 2, 2018 in Peru ⋅ ☀️ 18 °C

Gisteren gevraagd of we om half 8 kunnen ontbijten. Er is een hele bestelling op geschreven, maar daar merken we verder niets van. Er is cereal en koffie, en na vragen komen onze eieren.
    De bus vertrekt een half uur te laat. Al die verkeersdrempels op de "snel"weg waar je met 10 km over heen moet schieten ook niet echt op. Verder wordt er iemand onwel en komt er een dokter of zo bij, dus we zijn pas om 21.00 in Lima. Toen nog dik een half uur fietsen naar Calle 5, waar we onze hostellerie niet kunnen vinden.
    Na veel zoeken en vragen, andere hostels met alleen twee persoons bedden, belanden we in een vaag hotel met alleen tweepersoons bedden. Boeh.

Elf uur eindelijk slapen.

Urbanización San Juan Masias, Urbanizacion San Juan Masias, San Juan Masias