Philippines
Baclayon

Sunset

February 19, 2023 on the Philippines

In Bohol wartet e Blaue Himmel uf üs. Mir chöme mit dr Fähre in Tagbilaran dr grösste Stadt vo Bohol a, sobald me vo Bord chunnt kämpft me sich zu sim Gepäck füre und de chame z‘Pier verlah und isch umgä vo Taxi-, Van- und Tuktukfahrer, alli rüefe eim zue und wenn du nid reagiersch wirsch a tippt oder scho fast zumne wartende Outo härä glotzt.
      Mir eintscheide üs fürnes Tuktuk und lö dr Hafe schnell hinter üs. Nach ca 15min fahrt chöne mir bi üsem Hotel a und wärde sehr nätt i empfang gno. Mir bezieh üses Zimmer mit Ussicht ufe Pool und ir Ferni z‘Meer. Nachemne churze Spaziergang um Gägend chli erkunde düe mir üs im und am Pool entspanne. Mir werde nach üserer lange Reis s‘erst mal mitemne wunderschönne Sunnentergang belohnt.
      Am Abe fahre mir de mitemne Tuktuk zumne Restaurant wo üs dürs Hotel empfohle isch worde, wo me typisch Philippinischi Grucht cha esse.
      Üse Tuktuk Fahrer dr Joey bietet sich füre nechst Tag a üse Tourguide z‘si und üs die bekannte Orte vo Bohol ts‘zeige. Mir sie nochli unschlüssig öb mir sone Tour sölle mache drum git er üs sini Nr. und seit mir sölle üs bi ihm melde falls mir Interesse hätte. Mir chöme im Restaurant a, dr Joey isch weg und da merke mir das mir ihm no gar nüt fürt fahrt zahlt hei, während em Esse steit er plötzlich wieder nebe üs und seit er holi üs uf die 9ni wieder ab für hei er müess aber no anderi Kunde irgendwo ane fahre.
      Nachere liecht erschwerte bstellig da Karte nur uf Philippinisch gschribe isch gsi und Bilder vom Esse nid immer richtig hei chönne zuegwise werde, bechömme mir es sehr feins Philippinisches Esse uftischt.
      Nachem esse warte mir de vorem Restaurant uf üses versprochene Tuktuk jedoch isch dr Joey nid in Sicht, nach 15min wartezit beschliesse mir langsam los z‘loufe und mal it Richtig vo üsem Hotel z‘cho und nach 5min werde mir aghupt und dr Joey macht e vollbräms vor üs und ladet üs wieder i 😉. Ihm isch sini Verspätig sehr unagnehm und drum meint er am schluss mir müesse nüt zahle oder eifach das gä wo mir für richtig Halte. Mir werde nie erfahre öb mir zu wenig, zu viel oder richtig bezahlt hei.

Baclayon