Philippines
Cambaro

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 165

מסבו לפלאוון

May 25, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 31 °C

אז קמנו בבוקר, אחרי לילה בלי הרבה שעות שינה. ב6:30 כבר היינו במסעדת הבית לארוחת בוקר אחרונה, משם יצאנו ישר לנמל ב7:30 כבר הפלגנו חזרה למאיה. הים היה כל כך שטוח ורגוע בלי טיפת גלים ממש הכי פלטה שראיתי איי פעם והמים כל כך שקופים שגם בלב הים באמצע השייט הצלחתי לראות את הקרקעית. איך שירדנו חיכה שם ואן לסבו כמובן שעלינו עליו ואחרי כמה שעות כבר הגענו לסבו סיטי. בחרנו ללכת להוסטל הקרוב לתחנת אוטובוס, שהוא קצת יקר אבל חוסך לנו מוניות בעיר אז זה מתקזז. יצאנו ישר לסיבוב בקניון, כמובן מתרגשות מחוויה מערבית בקניון גדול ומתקדם ממש כמו שאנחנו מכירים. היה גם פאסט פוד איטלקי מוצלח במיוחד וכמה רכישות טובות עד שהתעייפנו ופרשנו חזרה למזגן בחדר.
      למחרת קמנו מאוחר אכלנו בחדר, משכנו את הצ’ק אווט עד הרגע האחרון וב12 אפס אפס יצאנו לתחנה לקחת אוטובוס מקומי בחינם לשדה תעופה. הכל עבר חלק אז חיכינו הרבה עד לשעת הבורדינג. שוב קיבלנו במטוס את הסנדוויץ דג שאנחנו פשוט לא מבינות איך יוצא שאנחנו כל פעם בטעות מזמינות גם אוכל בכרטיס למרות שאנחנו מנסות לחסוך את הכסף ולא לשלם על אוכל בטיסה. אין דבר ההמבורגר דג הזה ממש טעים באופן מפתיע ואני שוב אכלתי אותו בהנאה רבה. איך שיצאנו תפס אותנו ואן, אחרי שכבר סיכמנו על מחיר טוב ושמנו את התיקים והמתנו שם איזה 20 דקות פתאום הוא אמר שמחכים לאסוף אנשים אחרים שמגיעים רק עוד איזה שעה וחצי. אין יותר מדי ברירה זרמנו עם הענין וחיכינו עד שיגיעו כדי שנוכל לצאת לדרך.
      הנסיעה בואן הייתה חרדות, מלא סיבובים והוא נסע מהר בטירוף, מזל שהייתי עייפה התעוררתי הרבה מהסיבובים אבל כל פעם הצלחתי לחזור לישון עד שלבסוף הגענו לאל נידו. מרוב שהוא נסע מהר הנסיעה לקחה 4 שעות במקום 5-6 שעות, היינו בשוק שהגענו כל כך מהר. אבל בכל זאת היה אמצע הלילה בערך 2 בלילה, נכנסנו להפינס ואחרי הסברים רבים על זה שאין לנו בוקינג להיום אבל יש לנו בוקינג למחר (בהחלט אירוע מורכב שקשה להבין) הצלחנו להשיג 2 מיטות אחרונות שנשארו פנויות להחילה ונטרקנו לשנת נסיכות
      הגענו לאל נידו! אומרים שזה החופים הכי יפים בפיליפינים, וזה גם המקום האחרון שלנו פה במדינה אז אנחנו מתרגשות מאוד ומחכות לראות מה נגלה פה ב10 ימים האחרונים שנשארו לנו. מטורף איך הזמן עבר מהר לא מאמינות שאנחנו כבר תכף מסכמים ועוברים למדינה הבאהההה

You might also know this place by the following names: