Philippines
Ilihan

26.-27.11.2016 - Siquijor

November 23, 2016 on the Philippines ⋅ ⛅ 29 °C

Wie scho erwähnt, hani am Samstig mit de Sandra abgmacht und ere Kollegin vo Ihre de Andrea zum dInsle Siquijor zeme bereise. So hend mir oiis bezyte am Morge ade Fähralegestell in Dumaquete troffe. Bi brüehender Hitz sind mir den ide Warteschlange agstande, seeehr langsam isches vorwärts gange, keis Wunder mer het au sin halbe Lebeslauf messe ageh bim Ticketschalter.. Dank Connections wiiter vorne ide Schlange hend mir den gad na die letschte drüü Tickets ergatteret für uf dMittagsfähre😊😉 natürli hend ned alli so Froid gha, aber mir sind froh gsi😉

Nachdem mir uf Siquijior acho siind, hemr oiis sofort Roller gmietet und sind mit oisne Rucksäck um d' Insle cruised zum e passendii Unterkunft zfiinde.

Am nöchste Tag hend mir oiis den ufgmacht zum dInsle entdecke mitm Roller.

Da ich mich scho am Vortag ned richtig wohl gfühlt ha und sochlii komischii Grippesyptom gha ha scho die vergangene Täg, hend bi mir chlii dAlarmglocke glüütet dassi allefalls Malaria oder Dengue Fieber chent igfange ha. (beides wird übertreit dur Mosquitos und isch verbreitet in Kambodscha und de Philippine, au wenn sRisiko ned so gross isch)
      Drum hani mi den, wo sich die andere zwei Ladies uf zum Strand ufgmacht hend, in einzige Ort ufgmacht uf de Insle mitme Spital.. Eich nur zum DBluetwert checke und zum sichergah dassi ned infiziert bii mit eim vo dene Vire. 😁😁
      Nachdem uf de Notufnahm mini Wert teschted worde sind, hends mii ufgrund vo Verdacht uf Dengue sofort und wükii sofort uf die nöchscht und letscht Fähre zAbig am 6ii verwiise zum uf Dumaquete retour zgah und den in Spital wil sie die nötig medizinisch Versorgig ned heged.

Ich ha den eich gfunde langed doch au am nechste Tag wil i ha ja ussert mim Roller nur en Schal, chli Geld und Kreditkarte debii gha ha😁 aber sie hend gfunde neii ufgrund vode Wert messi sofort in Spital, so binii sogar per Chrankeauto🙈🙈direkt an Fähraleger bracht worde und behandlet worde winä Schwerstchrankii obwohls mir eich ned sooo schlecht gange isch..ha au na messe epis unterschriibe, dass wenn uf de Überfahrt was setti sii, sie lediglichii Verantwortig ablehned😄🙈

Fortsetziig folgt im nöchstee Bitrag.. uf jedefall hanii drum vode Insle Siquijor neme viiel meh gseh, leider.

Ilihan