Philippines
Miniloc Island

Here you’ll find travel reports about Miniloc Island. Discover travel destinations on the Philippines of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day24

Tag 24: Bacuit-Archipel

February 1, 2017 on the Philippines

Nach ein paar ruhigeren Tagen haben wir eine Tour durch die Inselwelt vor El Nido unternommen, den Bacuit-Archipel. 😊
    Auf insgesamt fünf Stopps haben wir weiße Strände, versteckte Lagunen inmitten von bewaldeten Felsinseln und unterirdische Höhlen entdeckt. 😍
    Es war mal wieder wunderschön, fast zu viel, um es alles ordentlich würdigen, aber wunderschön!Read more

• Day9

Dive at Twin rock

March 4, 2017 on the Philippines

Not the best dive of the day due to the poorer visibility and the fact that we had to swim quite a distance from the boat mooring to the actual reef.

We saw a couple of scorpion fish which I always love to see. The one actually crawled on the sand which I have never seen before.

We also saw loads of noodie branches, even two on top of each other, I wonder what they were doing?

{Roedolf}

• Day9

Dive surroundings

March 4, 2017 on the Philippines

Today we are exploring the underwater world of El nido a bit further (&deeper). I am baking on the sundeck after our second dive, felt a bit chilly after 26 degree water (this mermaid might "struggle" for real @ future beach destinations).The maximum depth we went on the second dive was 17m, the diversity of colors and coral was immense. We saw a turtle, trumpetfish, angelfish, noody branch, moorish idols, fusiliers, and loads more.

It is nice and relaxing between the dives, we saw a little bit more of the scenery on the other side of El Nido where Miniloc island is, where one of the prestige resorts are located.

{Issy}

• Day114

Kalksteinformationen

December 25, 2016 on the Philippines

Von den Reisterrassen ging es mit Bus, Taxi, Flugzeug und Van nach El Nido. Der Ort lockt mit weißen Stränden und fantastischen Kalksteinformationen. Auf einer Bootstour konnten wir dann auch einige der vorgelagerten Inseln besuchen. Dabei waren wir dann in Lagunen mit den einfallsreichen Namen kleine Lagune, große Lagune und geheime Lagune. Letztere war natürlich alles andere als geheim. Die selbigen schnorchelnd zu durchschwimmen war aber durchaus interessant.
    Das Essen am Strand war natürlich auch ein Highlight.

• Day37

35. päev saarte-tuur

February 9, 2017 on the Philippines

Ma luban teile see on viimane tuur siin riigis 😅. Järgmised päevad tahan magada poole päevani ja istuda megkiire internetiga arvutis, mingi veekogu lähedus oleks suureks plussiks-ühel e-riigi kodanikul nii vähe lähebki vaja ōnneks😄.

El Nidos on jagatud tuurid tähestiku järjekorda ja kōigis putkades pakutakse ühte tuurikava ja peaks olema ka sama hind. Kindlasti on mōni innovatiisem müüja ja paadimees ka, aga üldpilt on: A, B, C ja D tuurid 😎. Kōik kestavad ühe päeva ja kōige rohkem soovitatakse A ja C. Kuigi ma juba hakkan kahtlema sellest vb see on lihtsalt linnamüüt ja kōik lähtuvad sellest. El Nido linnas ma väga ei jōudnud ringi käia ja maapealseid kohti avastada. Kahel ōhtul käisin söömas ning üldpildis on tohutult turiste ja iga meetri peal baar-söögikoht. Nagu ma enne juba mainisin siis korralik pidutsemise koht- alkohol on ka odav.

Valisin A-tuuri, sest tahtsin näha suurt ja väikest laguuni, C-tuuril pidi olema rohkem snorgeldamist. Sellest snorgeldamisest ma ei ole ka veel aru saanud. Nende tuuride raames näidatud snorgeldamise kohad on täpselt samal alal kus ka ujumine. Vesi on ju nii selge, et ma ei pea toruga mööda veepiiri ähkima ja puhkima, lihtsalt suunad pilgu alla ja vaatad 😄.

Aga kogu tuurindus käib siis nii... Kōik turistid kupatatakse hommikul randa- rōhutan sōna kōik! Paadid ulbivad seal kaldas. Eelmises postitudes oli vist näha. Nüüd hakatakse inimesi jagama paatidesse, 16 inimest ühte paati. Teate kuidas inimesed paatidesse saaavad? 😂 Ujuvad... 😄No okei, ei uju, aga kōnnivad... mitte sellises madalas vees, vaid rinnuni vees ja suurte lainete saatel. Kui tahta, et näiteks kott kuivaks jääks siis on tark anda see kellegi pika inimese kätte, et tema, käed peakohal, su koti paati viiks. Kuigi üldjuhul on tal endal ka mingi kott kaasas. Kōige mōistlikum on osta veekindel ocean bag, seda müüvad siin kōik ja igal pool (mina ei teinud seda). Ega keegi siis ei kommenteerinud enne tuuri bronnimist, milliste komplikatsioonidega tuleks arvestada. Hea, et ma panin selga kleidi ja ujukad kohe alla. Enamus inimesi marssis täis varustuses käed pikalt pea kohal paati. Tegin sellest kohe eraldi video 😄. Jälle ma ei saa aru, kuidas ei ole tuldud normaalsema lahenduse peale. Mingi sild küll tundus taamal olevat, aga keegi ei kasutanud seda, ilmselt vanast harjumusest teevad kōik vanaviisi ja iga uus asi on paha.

Pidin ootama ligi 2h enne kui järg minu grupini jōudis. Kuid siis kohe kleit seljast, plätud jalast, lootsin vähemalt täna plätud kuivana hoida ja paljajalu läbi ajada, ja marss paati. Esimene peatus pidi olema piiiiiiikk piiiiiikk liivarand ja siis lisas giid, et anname teile aega täpselt 40 minutit 😅Ehk kōik reisijad jōuavad randa, pööravad end seal ringi, teevad kaks pilti ja hakkavad uuesti paati ronima. Nii pōhimōtteliselt oli ka, ma jōudsin oma päeva footprinti pealkirja ära kirjutada ainult. Ning pikast liivarannast on mul natukene teine nägemus. Kōige atraktiivsem koht oli ühe puu all, kuhu oli kiik üles pandud. Päris cool tundus, aga arvake kui pikk järjekord seal oli 😂 Ehk kui te näete mingeid Aasia maade reisipilte, kus keegi mōnusasti üksi mere ääres kiigel istub, siis kujutage ette järjekorda, mis tema seljataga on 😎Vb ma jälle liialdan, aga tunne on küll selline. Ja need saared siis, veits tuleks täpsustada, et need ei ole nagu meie mōistes saared, vaid lihtsalt kaljunukid veest välja turritamas. Üldjuhul seal ongi ainult 50 sammune liivariba ja suur kaljusein, ja siis vaatame seda kōik koos kümne paadiga 😄. Ilmselt ikka tehakse mingeid sōite nö päevaseid ka, et hommikul visatakse sind mōnda kenasse randa ja ōhtul vōetakse jälle peale. Mina vähemalt teeks nii.

Liivarannas mōnusalt päevitamas käidud, sōitsime oma töristajaga edasi. Need paadid on vähe suuremad kui Puertos olid, lisaks on neil kambüüsi osa. Ehk ahtrisse on ehitatud grill, kus siis terve reisi vältel girllitakse lõunasöögiks kala ja liha. Teine peatus oli minu oodatud laguun. Tahtsin näha sellist salapärast, läbipaistva veega sopikest keset metsikut loodust...

Alustuseks siis.. paat jäi keset vett seisma, giid teatas, et pange nüüd jalanōud jalga, sest surnud korallid ja jms lōhuvad teie jalad ära. Brrrrrr.... miks keegi ei öelnud, et need veejalanōud on kohustuslikud!!! Panin siis oma Ecco plätud jalga 😄 Ōnneks peale minu oli veel plätudega inimesi, giid kaasa arvatud, aga tema ei lähe arvesse. Ma ei olnud emotsionaalselt üldse ennast ette valmistanud, et ma pean nüüd keset ookeani ja suuri laineid lihtsalt vette hüppama. Kuid mis teha, ise ma ju seda tahtsin. Korralikult üle pea vesi ja ulpisin kuidagi kaldale natukene lähemale. Oma jalad lōhkusin kohe ära. Verd lippas ja niii valus oli. Astusin kogemata natukene valesti ja käisin käpuli nende korallide otsa. Kalipso oleks pidanud seal ka kohustuslik olema. Pilte mul sellest loogiliselt ei ole, sest ma ei riskinud sellega, et jätan peale ilusate jalgade ka oma telefoni sinna kivide vahele. Tuli kōndida 20 m teise randa, et jōuda laguuniavani... ja mida mu silmad näevad. Prouad jalutavad, telefonid käes, pea kuiv, läbi madala vee minu poole 😡 Mis mōttes nende paat sai ilusti pm randuda, aga meie jäime kuskile ookeaniavaustesse ulpima...Ma olin niiiii pahane, enda peale ilmselt. Ja Kōige toredam kogu tripi juures oli see, et jōuda kaua oodatud laguunini, pidi ronima läbi väikse kaljuavause... kujutate seda kōik ette jah... ja nüüd kujutage sinna juurde veel selline 50 pealine järjekord 😂😂 No ikka täielik feil. Ootasin kannatlikult enda korda, ma olen väga kannatlik inimene, ja just enne mind otsustati teha järjekorra vahetus ehk kōik inimesed hakkasid nüüd välja tulema 😅Mul ei olnud muud teha kui ainult naerda. LŌPUKS sain siis enda laguuni, see oli selline korralik vann, mis hakkas vaikselt juba pissi järgi haisema 😄. Tegin tiiru peale ja läksin jälle järjekorda. Tagasi paadini jälle sama kadalipp. Pärast siis giid tuli oma vatitupsugu mu sääri tupsutama... Kogu see jura oleks ära jäänud, kui nad natukene ka mōtlkeks 😎🤔.

Kolmas koht oli söögipaus, seal pidi ootama nii kaua kuni meeskond arbuusid ja ananassid lahti lōikasid, plastiklaua kaldale tōid ning road ette kandsid. Istusin terve selle aja vööris ja vaatasin mida nad teevad 😄Seekord pakuti lisaks karpe, aga kuna mul oli sellest kreeka restost veel teatud komplikatsioonid siis ma loobusin neist. Muidu kõik oli väga hea. Viimane koht oli jälle saarte vahel keset vett snorgeldamine, ma päevitasin paadis. Aaa see väike laguun oli ka, aga sellega oli nii, et pidi laenutama väikse kanuu, et sinna saada. Ehk pidi kanuutama läbi väikse avause. Kuna see suur laguun oli tegelt nagu väike ja neid kanuusi oli rohkem kui üks, siis oli oht, et kalju taga ei ole muud kui hästi palju kollaseid plastikkanuusid- päevitasin paadis. Ja ega ma üksi ei olnud, alati oli ikka keegi veel, kes arvas, et kōik see on natukene naljakas... Noh selline paras pohmakaga soojas vees sulistada ja paadiga sōita 😅. Sinna ocean bagi ei ole ka rohkem midagi vaja kui nii palju ōlut kui sinna mahub ja mingi aparaat millega pilte teha. Lōpuks jōudsime tuttavasse "sadamasse" ja vōis jälle kaldale ujuda.

Jalutasin koju, kiire pesemine, töö (vōimalikult palju vōimalikult kiiresti, enne kui teised külalised koju jōuavad ja mu interneti endale vōtavad). Pärast jalutasin ringi ja käisin ōhtusöögil, oivaline toit oli. See korvas kogu päeva komöödia 😎. Ōhtul, kui teised olid veel linnapeal, otsustasin mida ma oma eluga edasi teen. Otsustasin, et sōidan järgmisele saarele...