Philippines
Pilar

Muscheln sammeln

January 31, 2020 on the Philippines ⋅ ☀️ 29 °C

Heute waren wir an einem wunderschönen Strand Muscheln sammeln.
    Isabel war auch dabei.
    Isabel ist von Manila und eröffnet in ein paar Monaten ihr eigenes Resort auf der Insel Siargao.

Die Taschen von uns liessen wir an einem schattigen Platz am Strand. Wir hatten die Taschen fast immer im Auge bis auf ein paar Minuten...
    Als wir zurück kamen war das Geld von uns weg. Jemand klaute es.
    Diese Person wollte zum Glück nur das Geld. Unser Handy, Rollerschlüssel und alles andere im Rucksack war noch da🙏🏻
    Von uns wurden ca. 1000 Pesos (20.-) mitgenommen.
    Von Isabel 4000 Pesos (80.-)😔

In einigen Situationen ist es wichtig der eigenen Intuition mehr zu vertrauen.
    Denn es gibt überall auf der Welt Menschen die das Vertrauen anderer ausnützen werden.

Am Abend haben wir dann aus den Muscheln Ketten gemacht.

Wir wünsche euch allen ein schönes und erholsams Wochenende♥️

Magpupungko - Tagesausflug

July 4, 2019 on the Philippines ⋅ ☁️ 29 °C

Magabalu .... Magapalula .... Maga...panau....?
    Wie noch mal ?

Ich kanns heute noch nicht aussprechen. War aber auch leicht zu finden und wir mussten nicht nach dem Weg fragen - Glück gehabt.

MangaPapalapap war auf jeden Fall das Ausflugsziel für den 2. Tag. Perfekt als After-surf-aktvität denn die Tidepools sieht man nur bei Ebbe.

Bei Flut ist das alles Meeresgrund in 2 m Tiefe. Bei Ebbe bildet das Riff einen natürlichen Wall zum Meer und entlang des Ufers entstehen diese Wunderschönen Becken.

Und wie gesagt die lange Fahrt auf dem Roller ist bei dieser Landschaft ein Genuss.

Guter Tag.

Siargao skutr tour - Magpupungko pools

October 27, 2018 on the Philippines ⋅ 🌬 29 °C

Dalsi zastavkou ma byt malebna scenerie s praktickym vyuzitim na jedne slavne plazi - prirozene bazenky ve skale, v nichz lze plavat a snorchlovat.

Odbocku z hlavní silnice nejdriv o par km minu, protoze chci stihnout sraz s JR v Pacifiko vice na sever. Pak si ale rikam, ze by byla skoda tohle vynechat, a tak se zastavuji, pisu JRovi o zpozdeni a obracím.

Plaz je oplocena, s velkou branou a parkovistem pro skutry, typicky pod bambusovou strechou. Tak 8lety kluk na me mava, abych zastavil, ukazuje mi nejblizsi volne misto. Za 20 p parkovneho mi na riditko uvazuje prouzek z palmoveho listu. Roztomile :).

U brany mi pan vstupenka říká, ze dnes se neplave, neb v oceanu radil tajfun a jsou velke vlny. Na oplatku nechce oficialnich 50 p vstupu na udrzbu a uklid plaze.

S tim uklidem to mysli Filipinci opravdu vazne. I tady jsou cedule, anglicky nabadajici všechny návštěvníky k cistote a odneseni všech svych odpadku. Nechybi dokonce ani specialni klicky na petlahve. To se mi libi.

Plaz je piscita, ve vode se skalnatym podlozim. Vlny doslova busi o breh. Vedro je spalujici. Potkavam dobre vypadajici restauraci - hura, maji vegetariánské curry! Takze jedno s rejzi, plus mango koktejl. Zeleninove kari mi naservirovali s hrnkem horke vody, v niz je zapíchnutá vidlicka a lzice. Na zelene minipapricky, lezici vedle malinkate limetky, si netroufám. Stacilo mi jednu opatrne zakousnout... Mango shake s ledem je naprosto famozni. Muj oblibeny napoj.

Nasleduje uzasne klidne stravnicke intermezzo. Po skonceni jen lituji, ze uz v zaludku nemam misto na vypiti mladeho kokosu z blizkeho stanku. Par fotek plaze, sms JR ze uz jedu.

Kluk z parkoviště pobavil. Vida mne prichazet, stroji se za terenni Hondou 125 a kyve na me: "This one, sir?" Uprimne se smeju, za jakyho drsnaka me tu maji, a ukazuju na osuntelou pronajatou skutrikovou sestricku. Kluk odvazuje palmovy "listek" a uz frcim.

Pristi zastavka vesnice Pacifico, raj to surfaru.

Pilar