Philippines
San Roque

Southern Leyte Divers

February 22, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 26 °C

Im Southern Leyte Dive Resort wärde mir sehr Härzlich empfange und gfühlt weiss nach churzer Zit die ganz Crew üse Name.
      Mir bezieh es sehr grümigs Bungalow und mache üs nachere churze stärkig ufe Weg zum Zentrum vom chlie Dörfli. Mir loufe ar Strass entlang bis mir bim Hafe achöme. Dert herscht grad chli es dürenand da grad e Fähre agleit het und jetzt Outos usladet aber scho ganz viel Outos wo uft Fähre wöi Strass blockiere.
      Trotz stark befahrener Strass spiele Kinder dert, sie renne teilwis vo Strasseaite zu Strassesite oder spile mit steine ufem Bordstei. Sehr gross isch das Städtli nid und sehr viel z‘gseh gits o nid. Drum Spaziere mir zrügg zum Dive Resort wo mir de dr Günter de Bsitzer und Gründer vom Dive Resort kenne lehre.
      Mir Ihm bespräche mir die nächste Täg, wo vorallem Touche und Schnorchle ufem Programm wird stah.
      Dr Rob probiert evt e Try Dive zum luege öb ihm Touche o gfallt und öber evt de sis Zertifikat möcht mache.
      Am Abe lehre mir de dr Loni kenne, er isch dr Dive Instructor vom Dive Resort und wird die nächste Täg mit üs ufem Boot unterwegs si.
      Dr Abe wird dürne wunderschöne Sunneuntergang abgrundet.

San Roque