Philippines
Tawala

• Day 14

Panglao Bohol

February 27 on the Philippines ⋅ ⛅ 30 °C

Noben premik na Filipinih ni enostaven in tudi današnji je bil poseben. Vstajanje ob 5.00, ker so nam včeraj sporočili, da je morda bolje iti malo prej, zaradi prometa itd. Kako prav so imeli. Lyndon je spet naš voznik za danes in čaka nas že pred hotelom ob 5.45. Krenemo na pot, vmes se ustavimo v obcestni pekarni, kupimo 7 vrst peciva, krofe, sladice, itd., vse skupaj stane 35 pesotov (1 eur je 58 pesotov). Neverjetno. Do mesta Oslob je cca 90 km, ampak imajo samo eno cesto, ponekod solidna, ponekod pa je beton, ampak luknjasta bolj kot najslabši makadam.Lyndon nam pokaže, kjer je dobesedno zradiralo dele obale in so zdaj zgrajeni že novi nasipi in cesta, ko so imeli dve leti nazaj “super tajfun”. Baje sta do sedaj bila samo dva “super tajfuna” na Filipinih, očitno tiste “navadne” niti ne štejejo kot kaj posebnega. Izvemo, da osnovna šola pri njih traja 6 razredov, potem pa kar naprej v srednjo. Boljše šole so vedno plačljive, omejitev na cesti na otoku Cebu nimajo (dejansko ne moreš tu hitro vozit), zdravstvo je javno, ampak vsi plačujejo, ker je storitev boljša in hitrejša, delajo neprestano, delodajalec jim morda odobri lahko letno 7 dni dopusta. Marsikaj izvemo na tej skoraj tri ure dolgi poti. Ustavimo se še na ogledu divjih opic, jih malo nahranimo z bananami in potem naprej proti mestu, kjer nas čaka trajekt za Panglao.

In kako dobro, da je rekel, gremo prej. Namreč, nič na voucherju kaj mi je pisalo, ni veljalo. Imeli smo napisan uraden odhod ob 11.30, trajekt so danes zjutraj prestavili zaradi vremena na 9.30. Seveda nisem prejel nobenega obvestila. Preden smo odpotovali, so spremenili mesto pristanka, tudi to ni veljalo in sem moral vmes na trajektu urejati s hotelom, da so nam na pravo mesto poslali prevoz. Če ne bi šli prej in bi se zanašali na podatke iz voucherja in aplikacije, bi danes ostali v Oslobu. Noro.

Sama izkušnja trajekta pa je tudi zgodba zase. Prideš tja, se vpišeš na seznam, pogledajo kovčke, nam ne zaračunajo dodatno za veliko prtljago, potem pa se postavimo v vrsto na obali. Trikrat nas vozijo iz obale do “trajekta” s prtljago. Oni se smejijo, nam je malo neugodno, ampak ok, se vkrcamo. Malo večje plovilo, z lesenimi klopmi po sredini, ki se premikajo prosto, razdelijo nam rešilne jopiče, vprašam če lahko dobim večjega, mi reče, daj si ga samo na eno ramo, to je samo zaradi kontrole. Super :)

Potem pa se začne pot, zaprejo sprednja vrata in kisik se zmanjša, v ožini, ki smo jo prečkali danes kar lepo piha, valovi cca 1.5 metra, kmalu se začne prestavljanje ljudi in iskanje zraka, potem vmes malo “festivala bruhanja”, ko po dveh urah le prispemo do Momo beach na Panglao. Lepo valovi, “trajekt” privežejo 100 m od obale in začnejo s transferjem ljudi in na koncu še prtljage do obale. Da ljudje iz “trajekta” stopijo na čoln, ki jih odpelje do obale, morajo čakati da se obe plovili z nihanjem v vodi ujameta, vmes mali čoln naredi dve luknji v bok “trajekta”, prvo rundo potnikov, tudi moji dve popotnici pred obalo obrne bočno in jih val zalije, vrnejo se po nas, nas zalije od zadaj in gospodu tudi dvakrat motor zalije morje. Ko smo vsi potniki le varno na obali, še čakamo kovčke, ki pridejo na obalo, začuda brez, da bi se zmočili pretirano, pa motor jim je nehal delati na tej zadnji furi z kovčki. Samo lahko rečem “svašta”, vsi zdravi, suhi in veseli, je pa to bilo kar zanimivo doživetje in izkušnja.

Najdemo naše kovčke in našega voznika, pripelje nas do naše zadnje nastanitve tukaj. Tiptop hotel, simpatično, čisto, poceni, restavracia zraven pa streže tudi “segedin golaž”, švicarski fondue, roesti, sirovo klobaso z zeljem….skratka…kot “v Nemčiji”. :)

Pojemo in dobimo ključe, soba super, mala terasica spredaj, 3 m stran pa lepi velik bazen. Odlično. Odpravimo se še do središča in pogledat na Alona beach. Lepa mirna plaža z belim peskom. Ljudje uživajo, domači otroci s kitarami hodijo okoli in pojejo ljudem na plaži, ogromno psov, tudi punce najdejo 6 komaj skotenih mladičev in se stopijo. Na plaži, umirjeno pričakamo sončni zahod, popijemo pijačo in še večerja.

Panglao je sicer občina in otok v provinci Bohol na Filipinih. Znana je po svojih čudovitih plažah, še posebej Alona Beach, mi smo 10 min peš stran, še dobro da so tuk tuki povsod za mali denar. Tukaj lahko uživamo v kopanju, sončenju in vodnih športih. Panglao je tudi odlično izhodišče za raziskovanje drugih zanimivosti v Boholu, kot so Chocolate Hills, svetišče Tarsier, reka Loboc in še kaj. Vse to nas čaka jutri in tudi vrhunec, plavanje z s kitovci.

• Day 97

Alona beach

April 15, 2023 on the Philippines ⋅ ☀️ 32 °C

Philippines has more than 7000 islands and they pretty much all look stunning. It was hard to decide which one we should visit but we had a few criteria: good diving for beginners, nice beach to relax and easy to get to from Manila. We still had quite a few to choose from, but in the end we picked Bohol.
      Our first stop is actually on an another island, Panglao, just off Bohol but connected via two bridges, one of which is a man made land bridge.

We booked a few nights at Alona Beach. Not on the beach itself (someone booked the wrong hotel) but in the town of the same name.

This town is very touristy catering mainly for divers, who flock here for the dive site just off the coast on Balicasag Island (yes, another island!) There are some many dive shops here, maybe more than there are restaurants! We chose one called Sierra Madre, they sounded very chill and had a great name for their boat: Normandy.
      Balicasag is a short 30min boat ride from Alona beach, we loved our first two dives so much that we came back the next day for two more. Luckily the first day we dove with Gerald, a very good diver who also had a GoPro and was kind enough to share his footage with us. Hence the video gives us an opportunity to share what we can see underwater. Bear in mind that the colours on camera are different under 18m of water and the red and yellow don't come out 😔.

After two days of diving it was time for some relaxing by the pool. It gets very hot here. The restaurants on the main street are quite good and we also enjoyed nice ice creams.

Last day in Alona and we venture inland a bit to see some Tarsiers. They are little creatures, the size of our hand roughly, with big eyes. They're so cute! They are nocturnal so we tried to be as quiet as possible but with their big ears they spotted us. We didn't stay long to not bother them too much but it was cool to see them!

We enjoyed our stay in Alona beach, busier than we expected but the diving was worth it!

• Day 152

Alona Beach, Panglao, Philippines

March 6 on the Philippines ⋅ 🌙 29 °C

A busy beach with shops, restaurants, and resorts. Nice vibe to the place, although we preferred spending the evening there. Always seems busy with tourists, and locals trying to sell tours, trinkets, and tuk tuk rides.

We enjoyed a 'night out' with some friends here, and I had a foot massage right on the beach while the sun was setting!

• Day 15

Whale Shark - Bohol countryside

February 28 on the Philippines ⋅ ☁️ 26 °C

Spet zgodnje bujenje, tokrat ob 5.30, da se sestavimo in ob 6.20 nas že čaka po dogovoru tudi naš današnji voznik. Danes imamo privatno turo, za zaključek in prvo nas pot nese iz otoka Panglao, preko mosta na otok Bohol. Do vasice Lila, kjer se dan začne s plavanjem z morskimi psmi kitovci. Morski pes kitovec je vrsta morskega psa, ki je največja živeča riba na svetu. Zraste lahko do 18,8 metra in tehta do 15 ton. Je filtrator, kar pomeni, da se prehranjuje s planktonom in majhnimi ribami tako, da sesa vodo skozi usta in jo filtrira s škrgami. Ima značilen vzorec lis in črt na temno sivi koži ter široka usta, ki lahko merijo 1,55 metra. Človeku ni nevaren, mi smo pa danes z njimi plavali.

Kitovci živijo v toplih tropskih in subtropskih oceanih po vsem svetu. So selivke in prepotujejo velike razdalje, da bi našle hrano in partnerje. Običajno so samotarji, včasih pa tvorijo skupine do 100 osebkov. So počasne in se lahko potopijo do 1800 metrov globoko. Ogroženi so zaradi prelova, izgube habitata, onesnaževanja in podnebnih sprememb. Za nas poteka vse hitreje, saj nam naš voznik ureja vse sproti in hitro. Iz avta skozi registracijo, do briefinga, na čoln in smo že v vodi s tem nežnim velikanom. Noro je biti v vodi tako blizu tako velikega bitja. Morda je bila vidljivost malo slabša, ampak vseeno je bila to edinstvena izkušnja.

Ko se stuširamo kar tam in preoblečemo v suha oblačila, nadaljujemo pot proti “čokoladnim gričem” - Chocolate Hills. Tudi od tega voznika izvemo ogromno in sicer to, da so čokoladni griči naravni čudež v Boholu na Filipinih. Gre za več kot 1268 gričev, ki so videti kot čokoladni kupčki, ko trava v sušnem obdobju porjavi. So priljubljena turistična atrakcija in Unescov seznam svetovne dediščine, vsega skupaj, kar se je razraslo tudi z drevjem, jih je pa baje kar preko 1700. Imajo dve legendi kako so nastali, prva je, da sta se dva velikana obmetavala z blato, druga pa, da je velikan imel drisko. Zanimivo je to, da je baje to nastajalo miljone let in je bilo vse včasih pod vodo in da so dejansko sestavljeni iz koral. Iz ogledne točke se naužijemo tega fenonema, ko nadaljujemo naprej.

Gremo pogledat tarsierje. Tarsier opica pravzaprav ni opica, ampak vrsta primata. Tarsierji so majhni, nočno aktivni in imajo ogromne oči in dolge repe, so mesojedci in skačejo do 1.5 metra. Sorodni so opicam in opicam, vendar se razlikujejo od lemurjev in drugih primatov. Obstaja približno 13 vrst tarsierjev, najdemo pa jih le na različnih otokih jugovzhodne Azije, vključno s Filipini. Ena najbolj znanih vrst je filipinski tarsier, ki je endemit otokov Bohol, Samar in Leyte. Dejansko se ga najde samo tukaj na celem svetu. Torej edinstveno spoznavanje.

Nadaljujemo do “Man made forest”, umetni gozd v Boholu, ki je projekt pogozdovanja, ki zajema dva kilometra zemlje vzdolž meje mest Loboc in Bilar. Je priljubljena turistična atrakcija zaradi hladnega in senčnega okolja, slikovitih razgledov ter bližine čokoladnih gričev in drugih znamenitosti. Gozd je v glavnem sestavljen iz mahagonijev, ki so jih domačini posadili pred več kot 70 leti.

Potem je čas za kosilo in gremo na križarjenje po reki Loboc. Križarjenje po reki Loboc je sproščujoč in prijeten, vkrcamo se na plavajočo restavracijo, ki streže samopostrežno kosilo, medtem pa občudujemo slikovit razgled na reko in okoliški gozd. Poslušamo tudi živo glasbo in si ogledamo kulturne predstave domačinov. Križarjenje in odlično kosilo traja približno eno uro in z napolnjenimi želodci si ogledamo še prostor z metulji, pticami in pitoni. Naprej še do cerkve Baclayon, zgodovinsko in arhitekturno čudo v Boholu. Je ena najstarejših kamnitih cerkva v državi, zgrajena iz koralnih kamnov in jajčnih beljakov v 18. stoletju. Ima preprosto, a elegantno pročelje, veličasten glavni oltar in muzej, ki prikazuje različne verske starine. Je prav tako uvrščena na Unescov seznam svetovne dediščine.

Kot zadnja zadevo pogledamo še spomenik Krvne pogodbe, ki je bila zgodovinski dogodek, ki je zaznamoval prvo pogodbo o prijateljstvu med Španci in Filipinci leta 1565. Izvedla sta jo Miguel Lopez de Legazpi, španski raziskovalec, in Datu Sikatuna, poglavar Bohola, tako da sta oba popila tujo kri, pomešana z vinom. Krvna pogodba je znana tudi kot Sandugo, kar pomeni "ene krvi".

V celem izredno polnem dnevu smo izvedeli še mnogo stvari, tudi kako raste riž, kako,ga pridelujejo, sušijo, itd., tudi to, da po vsakem tajfunu, ko jih dobro narava namuči, so cca 4 mesece brez elektrike tudi, kar pomeni, da se dejansko vsakič znova, vračajo na začetek in gradijo znova. In se vedno ob tem smejejo.

Po osvežitvi v hotelskem bazenu, še malo po mestu, nahranimo novo skotene pasje mladiče na obali, posedimo še na obali z nogami v pesku ob cocktailu za 1.30 eur in po večerji spat. Jutri je zadnji dan, preden se vrnemo domov.

• Day 155

Ganztägiger Inselswitch

February 10, 2023 on the Philippines ⋅ ☀️ 29 °C

🇨🇭
      Nach der gestrigen Rollertour stand heute eine Tour mit diversen Fortbewegungsmitteln an. Früh am Morgen checkten wir aus unserer Unterkunft aus und wurden zum Hafen chauffiert. Dort kauften wir uns Tickets für die nächste Fähre und nach dem Bezahlen der Terminal Fee, welche hier gleich an zwei Standorten eingetrieben wurde, fuhren wir zurück in Richtung Hagnaya. Dort konnten wir sogleich einen bereitstehenden Bus besteigen, welcher uns nach Cebu City bringen sollte. Da wir natürlich noch nichts gegessen hatten, freuten wir uns bereits auf ein leckeres Morgenessen beim obligaten Zwischenstopp, denn bei der Hinfahrt hielten wir an einer „Haltestelle“, wo es sehr feine Donuts gab. Leider war der Zwischenstopp dieses Mal an einem anderen Ort, wo es nichts zu kaufen gab, was unserem Gusto entsprach. Irgendwann in Cebu City angekommen buchten wir uns sogleich ein Grab-Taxi, welches uns zum Hafen brachte. Kaum dort angekommen, wurde uns schon zugerufen, wo Tickets für die Fähre nach Bohol gekauft werden können. Nach erfolgreichem Kauf ging es direkt ins Terminal, wo wiederum eine Terminal Fee zu zahlen war und erneut Rufe nach uns laut wurden. Wir hatten die Tickets nämlich nur rund 15 Minuten vor Abfahrt gekauft, weshalb das Boarding der Fähre schon fast abgeschlossen war. Bei einem zusätzlichen Schalter mussten wir dann noch unser Gepäck abgeben (was natürlich auch kostete) und danach konnten wir noch rechtzeitig die Fähre besteigen.

Im klimatisierten Raum machten wir es uns gemütlich und wir waren sehr überrascht, als auf dem grossen Bildschirm plötzlich der DC-Film Black Adam gezeigt wurde. Irgendwie klappte bei der Wiedergabe jedoch nicht alles planmässig und so wurde der Film nach rund einer Stunde erneut von Beginn an wiedergegeben. Wie der Film endet, haben wir indes nie erfahren, da die Fahrt nach Bohol dann doch nicht so lange dauerte. Dort angekommen warteten wir zuerst auf unser Gepäck, wimmelten alle Fahrer ab und liefen zu unserem ersten und letzten Verpflegungsstopp an diesem Tag: dem McDonald’s! 🍟 Nach dieser wohlverdienten Stärkung ging es in Richtung Bushaltestelle, wo Busse in Richtung Panglao fahren sollten. Eine freundliche Dame wies uns dann den richtigen Weg und kurze Zeit später sassen wir (mit ganz vielen Einheimischen) in einem Jeepney (Kleinbus). Nach rund einer Stunde im sehr vollen Bus (unsere grossen Rucksäcke wurden natürlich auf dem Dach transportiert) kamen wir in der Nähe des Alona Beaches an, checkten in unsere Unterkunft ein und gingen nach diesem anstrengenden Reisetag bald einmal schlafen.

🇪🇸
      «Cambio de isla durante todo el día»

Después de la excursión en scooter de ayer, hoy hemos hecho un recorrido con varios medios de transporte. A primera hora de la mañana salimos de nuestro alojamiento y nos llevaron hasta el puerto. Allí compramos los billetes para el siguiente ferry y tras pagar la tasa de la terminal, que se cobraba en dos puntos, nos dirigimos de nuevo hacia Hagnaya. Allí pudimos subir inmediatamente a un autobús que nos llevaría a Cebú. Eso sí, como aún no habíamos comido nada, ya estábamos deseando un delicioso desayuno en la parada obligada, porque en el viaje de ida paramos en una parada donde había donuts muy buenos. Desgraciadamente, esta vez la parada era en un lugar diferente donde no había nada que comprar que se ajustara a nuestro gusto. Cuando llegamos a la ciudad de Cebú, inmediatamente reservamos un taxi Grab, que nos llevó al puerto. Nada más llegar, nos dijeron dónde comprar los billetes para el ferry a Bohol. Después de comprar los billetes, fuimos directamente a la terminal, donde tuvimos que pagar una tasa de terminal y nos volvieron a llamar. Habíamos comprado los billetes sólo unos 15 minutos antes de la salida, por lo que el embarque en el ferry estaba casi completo. Tuvimos que entregar nuestro equipaje en un mostrador adicional (que, por supuesto, también costaba dinero) y luego pudimos embarcar en el ferry a tiempo.

Nos pusimos cómodos en la sala con aire acondicionado y nos sorprendimos mucho cuando, de repente, se proyectó la película de DC “Black Adam” en la pantalla grande. Pero no todo salió según lo previsto y al cabo de una hora volvieron a poner la película desde el principio. Hasta hoy no sabemos cómo acaba la película, ya que el viaje a Bohol no duró tanto. Una vez allí, esperamos nuestro equipaje, nos deshicimos de todos los conductores y caminamos hasta nuestra primera y última parada de comida del día: ¡McDonald's! 🍟 Después de esta merecida comida, nos dirigimos a la parada desde donde se suponía que salían los autobuses hacia Panglao. Una amable señora nos indicó el camino correcto y poco después estábamos sentados (con muchos lugareños) en un jeepney (minibús). Después de una hora en el autobús, que iba muy lleno (por supuesto, nuestras mochilas grandes fueron transportadas en el techo), llegamos cerca de la Playa Alona, nos registramos en el alojamiento y pronto nos fuimos a dormir tras este agotador día de viaje.

• Day 16

Alona beach

February 29 on the Philippines ⋅ ⛅ 26 °C

Zadnji dan, preden jutri odrinemo na dolgo pot proti domu. Danes lahko spimo, prav nikamor se ne mudi. Zajtrk si privoščimo kar v našem hotelu, potem pa malo počivanja ob bazenu. Popotniške brade ni več, potovalke so več ali manj spakirane. Še na zadnji sprehod v mesto in vpijanja vrveža, vibracij, hrane, vsega.

Gremo do plaže torej. Alona beach je sicer priljubljena turistična destinacija na otoku Panglao. Znana je po belem pesku, čisti vodi in živahnem vzdušju. Tukaj je res veliko letovišč, restavracij, barov in trgovin za različne okuse in proračune. Alona beach se imenuje tudi "mali Boracay" zaradi podobnosti s slavno plažo na otoku Boracay. Ni pretirano veliko, ima pa dobro vzdušje. Centralni del je zaprt za tuk tuke in je tam fino hodit. Dejansko je tukaj trgovina do trgovine, gostilna do gostilne. Še zadnji spominki za domov, nahranimo še enkrat pasjo družinico in se sprehodimo ob obali še enkrat. Mati še enkrat gre na masažo, midva z Evo pa na en odličen burger. Dva burgerja, pivo, Sprite in pomfri, 9 eur. Se najde še kak dragulj :)

Še manjša “proslava” ob zaključku v našem hotelu in jutri nas čaka dolga pot domov.

• Day 76

Cliffside Resort

March 13, 2020 on the Philippines ⋅ ☀️ 30 °C

Heute bin ich mit zwei aus Finnland zu Julia sie hat ein Resort hier auf der Insel sie ist deutsche. Dort haben wir eine Kleinigkeit gegessen etwas getrunken und ich bin nicht freiwillig baden gegangen🙈 aber es war wirklich schön und hat Spaß gemacht😊Read more

• Day 77

Ganz normaler Alltag hier

March 14, 2020 on the Philippines ⋅ ☁️ 26 °C

Heute hab ich in der Unterkunft geholfen. Wir waren morgens nur zu zweit der Rest der Familie war in der Stadt. Ich habe den Boden im Barbereich gereinigt gekocht und noch mein eigenes Zimmer aufgeräumt und geputzt das hatte es nötig es war mal wieder Chaos ausgebrochen🙈🙈
      Danach habe ich etwas geschlafen und habe mir noch eine Thunfisch Pizza geholt. Mittags kamen die anderen aus der Stadt zurück dann haben wir scrabble auf englisch gespielt war super für mich aber auch gar nicht so leicht 😅

Abends war ich mit Mary-Jane ihrer Tochter Andhel, Norbert seiner Frau und Tochter Mia am Strand essen Norbert hat uns eingeladen. Norbert ist aus Berlin und seine Frau ist von den Philippinen. Sie leben zusammen in Berlin sind gerade zu besuch hier Mary-Jane Besitzerin von der Unterkunft ist die Tante von der kleinen Mia

Bilder sind nicht alle so gut die abends hat Norbert gemacht ist nicht der beste Photograph 😂🤣😂

• Day 158

מי זאת אלונה

May 18, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 29 °C

יום מעברים מסיקיהור לבוהול, התחיל בנסיעה משותפת בג׳יפני עם חברינו בגרמנים והישראלים עד לנמל, המעבורת שהייתה דווקא בסדר גמור ומשם נפרדנו כל אחד לדרכו. אנחנו החלטנו הפעם להיות יעילות ובשנייה שיצאנו מהמעבורת חיפשנו את החברה שמוכרת כרטיסים לסבו סיטי כדי שנקנה כבר עכשיו כרטיסים לעוד יומיים. זה לא היה קל אבל בסוף מצאנו את המקום וסידרנו לנו נסיעה בלייט פרי שהיא נסיעה שתיקח לנו קצת יותר זמן שייט אבל זולה בהרבה ממה שהציעו לנו בהתחלה עם המעבורת מהירה. שאלנו מקומיים איך מגיעים לאלונה ביצ׳ ומצאנו את הדרך התרמילאית המועדפת עלינו - נסיעה קצרה בטיסייקל עד לתחנת אוטובוס ומשם אוטובוס חינם עד להוסטל. נהדר. ממש היינו מרוצות מעצמנו ומרגישות שלמרות המורכבות אנחנו כבר ממש מתמצאות בדרכי התחבורה הפיליפיניים ויודעות איך לעשות את זה יותר קל ובמחיר תרמילאי שמתאים לנו.
      הגענו להוסטל דפקנו שנ״צ וכשקמנו שמנו כביסה וירדנו לחוף לארוחת אחה״צ/ערב. לקראת השקיעה החוף התחיל להתמלא ביותר אנשים, מסעדות קצת מפונפנות עם ברביקיו מול הים ומוזיקה. נהננו מהאוירה ישבנו שם לבירה ובננה ספליט עד שהתעייפנו וחזרנו להוסטל. בדרך עצרנו בחנויות ופעם ראשונה בטיול שהחלטנו לקנות איזה סובינירס קטנים לקחת איתנו חזרה לארץ.
      למחרת בבוקר השכמה מוקמת ליום סיבוב בבוהול בסטייל תיירותי במיוחד. אני אגיד את האמת שהיום היה ממש נחמד ואם כבר אנחנו כאן אז מתבקש שנלך לראות את כל האטרקציות המדוברות באי… אבל היה לנו ברור שזה לא יהיה איזה משהו מטורף, וזה בעיקר יום מלא בתוריזם. זרמנו על האוירה ונהננו מיום ברכב עם מדריך ונהג צמוד. ראינו את גבעות השוקולד, את הקופים הזעירים, נחשי ענק וחוות פרפרים, שייט בנהר עם ארוחת בופה מפנקת ומוזיקה חיה ועוד… אחרי שסימנו וי על הכל ירדנו מהרכב בכניסה להוסטל. שוב שנ״צ כי חייבים אחרי יום כזה. קמנו, לקחנו את הכביסה ושוב ירדנו לחוף, הפעם החלטנו לשבת על הלונג עם בירה שייקים ונשנושים. היה עוד סיבוב לארוחת ערב וגם קינוח גלידה פיצוץ מקדונלדס והלכנו לישון לא לפני שנפרדנו מהגרמנים שממשיכים מחר לפלאוון.
      לסיכום היה נחמד בבוהול, תיירותי מאוד אבל ידענו שזה המקום שאליו אנחנו נוסעות ואכן קיבלנו בדיוק את זה. יומיים שעברו מהר ובכיף
      טנקיו נקסט :)

• Day 90

Philippines

December 8, 2019 on the Philippines ⋅ 🌧 29 °C

We've come to the Philippines to sit by the pool, go to the beach and dive. Panglao is our first stop. It's right on the bottom of Bohol island and the tourist area is focused around two main streets near the beach. All the hotels are aimed at divers and it's nice and quiet on the beach.Read more