Poland
Nowe Bródno

• Warschau en verder

June 13, 2019 in Poland ⋅ ⛅ 29 °C

Druk verkeer, soms mooi landschap, weinig campers/Hollanders, veel werk aan de infrastructuur. Dat vat deze rit ongeveer samen.

De polen lijken veel te investeren in infra, en zeker de omgeving van Warschau kent veel produktie bedrijven.
      Voorts lijken veel grotere steden bij het binnenrijden erg op elkaar: giga billboards met route aanwijzingen naar IKEA, Leroy Merlin, Decathlon, enz. Zoals de gemiddelde winkelstraat, en ook de 'betere' , met hun Bershkas, Dutti's, Sträters, Stradivarius, enz op elkaar lijken.
      NB de sterke inzet op handel met Aziatische landen. Dat zul je in Nederland of Spanje niet zien.
      NB2 zeer goede wegen over het algemeen. We hadden het vroeger over een ' Poolse weg' ter herinnering aan 300 kmtr stelconplaten. 😕
      Niks meer van te merken.
      NB3 het feit dat we er nu niet heengaan wil niet zeggen dat we niet regelmatig hebben over de route Hollandse schouwburg- Westerbork- Auschwitz. We kwamen langs de laatste plaats.

Nowe Bródno, Nowe Brodno