Poland
Podkarpackie Voivodeship

Here you’ll find travel reports about Podkarpackie Voivodeship. Discover travel destinations in Poland of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Most traveled places in Podkarpackie Voivodeship:

All Top Places in Podkarpackie Voivodeship

Polä, Camping

October 16 in Poland

Nachdemm mer gester vergeblich ca 3 Stund nacheme Offene Camping gsuecht gha hend, hemmer hüt morge bim Iichaufscenter Internet ghollt, en Camping usegsuecht und aaglütet obs au wüki ume sind. Mir hend ja gester glernt, das weder gfühlti 10 Hiiwistafle, no Ziitlichi Aagabe usem Internet verhebed... :)

Und tatsächlich het e netti, wiiblichi Stimm gantwortet und i brochenem Englisch gseit s segi offe, aber si seged na biz am umbaue.
    Keis Problem, mir chömed gliich ines paar Stund. :)

Die paar Stund hend sich denn cheibe lang zoge. D Strass isch vo nigelnagelnoier Autobahn bis übelsti Gravelroad, dur chliini und Grossi Dörfli gange. Mir sind uusnahmswiis mal ungewollt nur im Schnäggetämpo vorah cho. Mir sind aber erstuunt wie schön all die Hüser da sind. Es het dutzendi verschideni Boustiil und vieli hend en sehr schön pflägte Garte, mit und ohni Tier drinn.
    Fahre düends wie d Affe, mir stuuned, das mer weder e Frontalkollision miterläbt händ, na en chlinnere Unfall. Zum Glück!!

Schlussendli simmer nach über 8h Fahrziit im stockdunkle (20.00) bim Camping aacho, schnäll isch die netti Frau zur Stell gsii, het ois rash alles zeiget und isch denn aber froh gsii, wo si wider is warme ine het chönne.
    Ah ja: Ihre öppe zweiti Satz isch gsii: Ah was, ich han gmeint ihr chemed miteme Camper, das isch ja nur es Auto!! Früüreder nid zNacht?!? :)

Natürlich het de Domi das nachher miteme Grinse namal hervorghebt: "Hesch ghört was si gseit het: kein Camper! Und sie wirds ja wohl wüsse als Campingplatzbsitzerin ;)"

Zur fiir vom erfolgriiche Tag hets na s guet uufghobnige zweite Raclette geh wommer vom Mami us de Schwiiz mitgnoh händ :) mmmmh...

Cesta ve znamení poprvé

August 18, 2017 in Poland

Celá cesta z Prahy do Lvova se nese ve znamení mnoha poprvé. Poprvé jsem jela vlakem a autobusem společnosti Leo Express. Poprvé jsem taky musela použít záchod přímo v buse 😂😁, protože ten nezastavoval na žádné benzínce. A poprvé jsem zažila dlouhé čekání na hranicích..K hranicím jsme dorazili asi ve dvě ráno, o půl šestý si teprve celníci na polské straně vzali naše pasy a čekání pokračuje. Ale zatím jsme v klidu, do Lvova to je od hranic cca 50 kilometrů a vlak do Oděsy odjíždí až večer. Jen mě mrzí zkrácený čas ve Lvově.Read more

Województwo Podkarpackie, Wojewodztwo Podkarpackie, Woiwodschaft Karpatenvorland, Podkarpackie Voivodeship, Subcarpàcia, Podkarpatské vojvodství, Województwo podkarpackie, Subcarpacia, Podkarpacie vojevoodkond, Voïvodie des Basses-Carpates, Provinsi Podkarpacie, Voivodato di Precarpazi, ポトカルパチェ県, Pakarpatės vaivadija, Piekarpatu vojevodiste, Subkarpaten, Subcarpácia, Voievodatul Carpaților de Jos, Подкарпатское воеводство, Podkarpatské vojvodstvo, Podkarpacie, Ряшівське воєводство, 喀尔巴阡山省