Portugal
Nogueira do Cravo

Nogueira do Cravo

July 5, 2021 in Portugal ⋅ ☀️ 24 °C

Vanmorgen eerst gedoucht en onze heerlijke verse broodjes gegeten die mooi in zak aan de ruitenwissers was vast gemaakt.
      Daarna lozen en water tanken.

Vanaf de kust beland je al snel in de bergen. Prachtig om te zien. Onze tocht ging tussen de eucalyptusbomen door afgewisseld met dennenbomen.

Een leuk dorpje sprak ons wel aan en dus reden we door en voor we het wisten kwamen we al bij onze CP Serra, de Estrela.

Nu waren we wel veel te vroeg aangekomen om onze YouTube vrienden te ontmoeten maar ik zal Toon en Marjon vast laten weten dat we in de buurt zijn en dan kunnen we voor morgen afspreken. Maar schets mijn verbazing dat ik vrij snel antwoord kreeg, "Tot dadelijk." Hè, wij overvielen hun zo maar ...................... Toon en Marjon hadden alles aan de kant geschoven om ons te ontvangen. We hadden niet hun plannen van vandaag in de war willen brengen maar binnen korte tijd stonden zij al bij ons op de CP om ons op te halen samen met Willem, een enige ruwharige teckel waar je meteen voor smelt.
      Wat wonen ze hier prachtig!!

Nogueira do Cravo, PTNDC