Portugal
Praia da Mareta

Here you’ll find travel reports about Praia da Mareta. Discover travel destinations in Portugal of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Dag 9 naar Sagres

August 11, 2017 in Portugal ⋅ 🌙 23 °C

s'Morgens nog een ontbijtje gepakt in Lissabon waarna we de koffers in de autilo hebben gedaan en zijn vertrokken naar Sagres.een rit van ca. 3.15 uur. We kwamen daar om ca. 14.00 aan en omdat we nog niet op de kamer terecht konden hebben we eerst lekker gegeten bij een Italiaan bij ons hotel. Nadat we onze spullen op de kamer hadden gezet wilden we naar het strand gaan wat enkele minuten van ons hotel ligt. We kregen echter een appje van Frank (die al een week in Lagos was) dat zij op een strand liggen een stukje verder op, 5 min met de auto, waar we toen ook heen zijn gereden. Het was een mooi strand tussen de rotsen. Einde van de middag hebben we besloten om samen te gaan eten in Sagres en zijn we weer naar de Italiaan gegaan. Weer heerlijk gegeten en daarna zijn Frank en Nicole met de kids weer naar hun camping gereden en zijn wij naar ons hotel gegaan.Read more

Dag 10 Sagres

August 11, 2017 in Portugal ⋅ 🌙 23 °C

Na het ontbijt zijn we naar Cabo dan Vincente gereden, het meest westelijke punt van het Europese vaste land waar een vuurtoren staat die nog in gebruik is en een bereik heeft van 90 km. Daarna zijn we naar strand praia Amado gereden, een mooi breed strand met hoge golven en waar zeer veel surfers waren. Na enkele uren zijn we teruggereden naar het hotel om nog een tijdje aan het zwembad te liggen. Daarna opfrissen en zijn we heerlijk vaan eten bij restaurant Mum 's waar het eten echt lekker van smaak was!!!Read more

Dag 11 Sagres

August 12, 2017 in Portugal ⋅ ☀️ 26 °C

Vandaag rustig aan gedaan. Na het ontbijt naar het fort gegaan wat net buiten Sagres ligt op een paar minuten rijden. Daarna naar het strand vlak bij ons hotel gegaan waar we 4 ligbedden hebben gehuurd met parasol. Einde van de middag gingen we nog e en in de zee waar we door de hoge golven hard onderuit gingen. Daarna hadden we behoefte aan rust en zijn we nog even met een drankje aan het zwembad gaan liggen voordat we ons gingen douchen. Vanavond de laatste avond in Sagres en hebben we besloten dat we nog een keer naar de Italiaan gaan eten.Read more

Praia da Mareta